Ha dames, Ik ben behoorlijk in de war en hopelijk kunnen jullie me meer duidelijkheid geven. Ik ben nu vanaf maart gestopt met de pil. Na 12 jaar. Ik heb een cyclus van 43 en 47 gehad. Vorige cyclus heb ik voor het eerst geovuleerd met een cyclus van 34 dagen. Kenmerken: 8 dagen voor ovulatie begint afscheiding te veranderen. Daarna positieve test en 2 dagen later bij geen bevruchting, direct last van gevoelige tepels, 10 dagen later in totaal ongesteld. Deze maand ging het anders. Wel 8 dagen van te voren verandering afscheiding + positieve test, maar dag van ovuleren, begon ik met een bloeding. Niet veel, te veel voor niets en te weinig voor een tampon. Deze bloeding hield 6 dagen aan. Niet continu, wel donkerpaars en rekbaar. Ik had verder geen klachten, maar het duurde wel lang. Stond op punt huisarts te bellen, maar toen hield het op een middag (na klussen) in een keer op. Dus ik grapte al. Nu als ik de 10 dagen aanhoud, is de NOD 5 dagen geweest. 3x test, met steeds 1 of 2 dagen er tussen. Negatief. Als ik rekening houd met 14 dagen en NOD, dan ben ik 1 dag er over. Net getest. Ook negatief. Ik heb geen last van mijn tepels zoals daarvoor. Ik heb sinds 2 dagen, dit is de 3e, een zeurende gevoel in mijn onderbuik. Continu. Ook niet eerder gehad. Ik werd er vrijdagnacht wakker van. Daarvoor en soms tussendoor kleine steekjes. Officieel zit ik nu op dag 39. Ik ben helemaal in de war door mijn lichaam. Ik neem foliumzuur. En multivitamines. Vorige maand heb ik een maand teunisbloemolie gebruikt. Deze maand niets extra. Groeten!
Dit kan je beter op andere plek neerzetten er mogen hier Geen losse topics Miss kan je t onder zwanger worden plaatsen
Een nieuw topic openen in dit onderdeel Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Succes.