NOD-lijst 22 t/m 30 juni 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lies2012, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    @ vruchtbaarslijm: bij mij betekent dat dat ik echt een inlegkruisje nodig heb. Ik heb dan echt van die klodders waar je draden van kan trekken tussen duim en wijsvinger.

2. nic2910

nic2910 Actief lid

8 feb 2015
    486
    24
    18
    Jaaa dat is een mooie knaller!! Hopelijk veel klusplezier😁

3. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Super test! Dat betekend dan ook dat je een niet te lange cyclus gaat hebben dit keer

Ik hoop op veel roze!

🍼🍼🍼

4. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Aaaah, dus klodders. Haha, dat heb ik ook gehad begin deze week ( had maandag positieve ovulatietest). Ik las ergens dat vruchtbaar slijm juist vloeibaar is. Maar ik had dus ook twee keer klodders in mijn onderbroekje wat ik inderdaad paar cm uit kon trekken.
    Dat is dus wel vruchtbaar slijm waarschijnlijk.

5. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    GDRUIF, maar ik heb idd ook dat het vloeibaar is, het wisselt een beetje. Maar dan heb jij het idd ook gehad hoor. Ik zit nu nog op een positieve ovulatietest te wachten. Ik test maar 1x op een dag dus misschien mis ik het dan wel. Nieuw voor mij dat testen.

6. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Hoi meiden, mag ik mee komen kletsen?
    Wij zitten nu in de 5e ronde voor een kindje van ons samen, ik heb al een zoontje van 3 jaar. Als ik uitga van een cyclus van zo'n 28 dagen, heb ik mijn NOD op 23 juni. Maar mijn cyclus wisselt soms een beetje en ook mijn LF kan iets verschillen, dus pin me er niet op vast, ben er niet helemaal zeker van. Afgelopen 2 rondes ovulatietesten gebruikt, goed mn piek gevonden maar deze maand even lekker geen testen :) Werd er namelijk heel zenuwachtig van!

7. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Welkom babyloveyou! Succes deze ronde!

8. AMdd

AMdd Actief lid

7 feb 2016
    285
    0
    16
    ok , nu snap ik waarom mensen onzeker worden van ovulatietesten.
    Ik heb 31mei niks, 1juni niks, 3juni streep zichtbaar, savonds lichter, 4juni heel licht, 5juni niks, t/m vandaag. Ben nu dan maar om de dag aan het testen...want word er beetje onzeker van.
    Kan mn eisprong al zijn geweest? dat ik de piek heb gemist? Of kan het ook zo zijn dat hij nog moet komen? zit vandaag op 22e cycusdag van de 38dagen...ppff wel super zere tepels sinds zondag...

Lies als ik bij jou kijk, loopt het toch ook wel op toch naar je knaller toe, wel echt prachtige test! hopelijk knallen jullie er ook even tegenaan;)

9. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    AMDD ik had vandaag ook een lichter streepje. Stomme testen snap er ook niets van. Het is dat ik ze gekregen heb anders was ik er niet aan begonnen. Dus ik durf ook geen antwoord te geven op je vraag. Die zere tepels geven misschien wel aan dat je in je vruchtbare periode zit.

10. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Dankjewel Mootje! Jij ook veel succes!

AMdd: Om de dag testen is helaas niet erg zinvol :( je piek kan namelijk ook maar heel kort zijn, bijv smorgens positief en savonds niet meer. In mijn geval bleven mijn testen ongeveer 1,5 dag positief. Het kan dus in jouw geval zijn dat je eisprong al is geweest, of nog moet komen. Ik had vorige maand op dag 12 ineens een wat donkere test (heb altijd zichtbaar tweede streepje) maar nog niet positief, dus ik dacht nu komt het.. maar daarna werd ie weer lichter, toen op dag 15 liep ie weer op en dag 16 een knaller. LH schommelt de gehele cyclus. Succes! ;) Ik werd er ook erg nerveus van dus ben na twee rondes gestopt.

Hier wilde we eigenlijk om de dag doen, maar toch maar gisteren én vanavond nog geklust haha. Verlies ook vruchtbaar slijm dus wil eigenlijk geen risico nemen hihi :D

11. suusxoxo

suusxoxo Bekend lid

15 mei 2016
    587
    419
    63
    Ik voel het rommelen in mn buik alsof ik ongesteld moet worden dus ik ben zo bang dat als ik morgenvroeg op sta het ook zo is. Pfff wat hoop ik dat het dat niet is ! En ik zou ook ontzettend balen dat mn cyclus nog steeds een beetje overhoop ligt..
    We zullen zien !

12. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Goedemorgen!

Suus, dat zou inderdaad balen zijn. Hoe is het nu?

Ben even aan het denken wat wijsheid is.. Gistermiddag dus een knal, 's avonds niet meer getest want ik was in de stad winkelen. Nu straks om 12u nog even testen, als die weer licht is..
    Zullen we vanavond dan nog even seksen? Of morgenochtend?
    Als die nu nog knal is, dan wordt het morgenochtend.. maar als die niet knal is.. wat is dan wijsheid?

13. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Ik zit nu op dag 15. Afgelopen woensdag een positieve ovulatietest.
    Dus we mogen nu weer afwachten.Gelukkig volgende week vrijdag lekker twee weekjes met vakantie. Hopelijk ben ik er dan minder mee bezig en gaat de tijd snel voorbij.

14. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Tammydaan spannend hé dat wachten!
    Heerlijk dat je op vakantie gaat, waar ga je heen? Dat zorgt vast voor veel afleiding! Geniet ervan.

15. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Lies ik zou gewoon vanavond en of morgen ochtend doen hoor, vooral wanneer jullie zijn hebben ook toch :)
    Hier ben ik ook wat verward door mijn ovutestjes. Dinsdag bijna positief, zit te twijfelen, savonds al weer lichter en woensdag en donderdag bijna niet meer te zien. Urine was niet super geconcentreerd. Ga straks nog even goede geconcentreerde urine proberen maar lijkt of ie al is geweest... Mogelijk tussen de 2 testen door dinsdag? Bleh, dit is voor mij ook de laatste maand met testen

16. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Mvm ik heb dat idee zelf ook dat ik hem gemist heb met testen. Of hij moet nog komen. Ik heb nu 3 dagen last van vruchtbaar slijm en vanochtend flinke steken links in mn buik. Op die manier heb ik altijd mn eisprong gevoeld....al jaren. Maar mn cb test gaf vanochtend een rondje. Het is ook niets voor mij dat testen hoor.

17. DMZoet

DMZoet Lid

6 jun 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik meepraten? Ik ben 27 en wij hebben besloten voor een eerste kindje te gaan.

Dit is mijn eerste ronde na 2 maanden ontpillen.
    Mijn NOD is op 30 juni.

Volgens mijn berekening zijn dit de vruchtbare dagen.

18. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Gezellig dat je mee komt kletsen! Heel veel succes!

19. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Dankjewel Mootje88 en Lies2012 voor de felicitatie!

Mijn man wil het wel graag weten, maar hij is zo'n stresskip! Mocht het niet meteen lukken is ie meteen bang dat er iets mis is haha!
    Ik ben erachter gekomen dat hij op zn werk wel eens op google aan het rondzoeken is, dan gaat ie met mij discussies aan over hoe lang sperma leeft bijvoorbeeld. Hi-la-risch! :D:D

Ik snap wat je bedoeld, mijn man zei gisteren nog: Nou gewoon wanneer die test positief is, sochtends en savonds seks hebben! Heb hem uitgelegd dat dat waarschijnlijk niet veel zin heeft. Ik vertel het hem gewoon niet, we hebben seks wanneer we er zin in hebben, misschien dat ik op de dag van de positieve test wat extra push haha :p;)

20. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    #200 Teardrops, 10 jun 2016
    Laatst bewerkt: 10 jun 2016
    Dames! Ik heb even de lijst aangepast, dames toegevoegd en mijn leeftijd veranderd:D (BabyLoveYou ik weet je leeftijd niet, dus ik heb even vraagtekens gezet ;) )
    Zijn er dames die op het wachtbankje geplaatst moeten worden?

♡♡NOD-lijst 22 t/m 30 juni 2016 ♡♡

22. (5)
    saar24 - 3e kindje - ronde 1 na mk
    suusxoxo - 1e kindje? - ronde 1
    LW85 - 28 jaar - 2e kindje - ronde heel veel, maar ronde 2 met ovulatie-inductie ivm pcos
    Linn81- 34 jaar- 2e kindje - ronde 13
    Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4

23. (2)
    Kairi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Babyloveyou - ?? jaar - 2e kindje - ronde 5

24. (1)
    Aanoniemous - 1e kindje - ronde 2

25. (2)
    Zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 -
    MvM1984 - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 (na 2e mk)

26. (5)
    Tammydaan 2e kindje - ronde 3(na operatie)
    AMdd - 30 jaar - 1e kindje, ronde 4
    Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8
    Starry - 3e kindje - ronde 1
    Keef85 - 31 jaar - 2e kindje- ronde 7
    Mootje88, 27 jaar, 2de kindje, ronde 2 na mk

27. (2)
    Nic2910 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14
    Potato - ?? jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM

28. (2)
    Teardrops - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje
    Jughi - 28 jaar - ronde 4 - 2e kindje
    Aiseria - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje.

29. (2)
    Lies2012 - 2e kindje - ronde 2
    XuonA - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje
    Bulb - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje

30. (01)
    DMzoet - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje

Datumloos. (1)
    Osrouti - 23 jaar - ronde 6 - 1e kindje (geen nod datum doorgegeven)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 25

Wachtbankje (2),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Deel Deze Pagina