Wil iemand me op de lijst zetten ? 22 juni mag ik testen van het ziekenhuis! 29 jaar, 1e kindje, 5 pogingen PGD, 3 terugplaatsingen niet zwanger, daarom hebben we eiceldonatie, nu poging 3, MMM
Dat weet ik nog niet. vandaar dat ik typ denk ik. Maar ik houd me temperatuur bij dus morgen zal ik meer weten.
klopt ik denk het wel. Want ook zonder testjes zou ik toch een keer richting het bankje moeten toch volgens Fertilety Friend en P-tracker heb ik nu wel mijn eisprong gehad maar heb dis de hele avond echt veel pijn in mijn onderbuik vooral rechts.. heb er nu maar paracetamol moeten nemen (moet nog werken )
Zeker waar. Maar dan moet je wel eerst je eisprong hebben gehad, dus daarom vroeg ik of je test... En zo'n app kun je niet vanuit gaan. Want elke vrouw is anders.
♡♡NOD-lijst 22 t/m 30 juni 2016 ♡♡ 22. (5) saar24 - 3e kindje - ronde 1 na mk suusxoxo - 1e kindje? - ronde 1 LW85 - 28 jaar - 2e kindje - ronde heel veel, maar ronde 2 met ovulatie-inductie ivm pcos Linn81- 34 jaar- 2e kindje - ronde 13 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 23. (3) Kairi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babyloveyou - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 MvM1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na 2e mk) 24. (1) Aanoniemous - 1e kindje - ronde 2 Zonnetje 2015 - 1e kindje ronde??? 2 jaar aan t wachten op een wonder 25. (3) Zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 - Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Vlinder2016 - 26 jaar - 1e kindje - - Ronde 3 26. (6) Tammydaan 2e kindje - ronde 3(na operatie) AMdd - 30 jaar - 1e kindje, ronde 4 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Starry - 3e kindje - ronde 1 Keef85 - 31 jaar - 2e kindje- ronde 7 Mootje88, 27 jaar, 2de kindje, ronde 2 na mk 27. (2) Nic2910 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 Potato - ?? jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM 28. (3) Teardrops - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Jughi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 Aiseria - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 29. (2) XuonA - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Bulb - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 30. (01) DMzoet - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos. (1) Osrouti - 23 jaar - ronde 6 - 1e kindje (geen nod datum doorgegeven) Buiten de lijst. (0) Totaal: 27 Wachtbankje (5),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Mag ik me bij jullie aanmelden? Wij gaan t weer proberen. Wordt zw nr 5. Hopelijk wel snel raak net als de vorige keren. Nu met utrogestan en aspirine. Duimen dat t deze keer goed afloopt.
Het is inderdaad spannend. Vandaag hoofdpijn en keelpijn. Mijn dochtertje is ook een beetje ziek. Hoop niet dat het iets beïnvloed. Temp 37.3 We gaan lekker twee weken naar zeeland. Hoe gaat het bij jou?
Heerlijk even naar zee! Geniet ervan. Ik hoop niet dat jullie ziek worden hoor. Is je temperatuur hoog of laag?
@mootje: yes! Sekse😄 @hier: temp is omhoog gegaan, dus nu wachten tot FF een kruis gaat zetten. En dan wachten tot over 2 weken.. Gelukkig een drukke week voor de boeg en een weekend weg, dus dat scheelt!
ik mag op het wachtbankje volgend FF heb ik mijn eigen gehad. de 9e (met tempen dus) lekker hoor naar zee! succes mootje
Mootje88: Wat fijn! Dus toch paar dagen na slijm je positieve test! Welkom zonnetje! TammyDaan: Lekker zeg naar zee! Ik denk dat ik wel op het wachtbankje mag. Vanmorgen nog gezellig gehad met vriendlief, dus vaak genoeg geklust denk ik haha. Ben zelf twee nachten weg straks dus dinsdag weer thuis. Dus fijn dat we nu nog ff konden klussen Afgaande van mijn twee rondes met ovulatie testen heb ik nu wel mijn ei gehad. Later lijkt mij stug, ook ivm mijn cyclus duur. Zaadjes leven toch minimaal drie dagen ofzo? Fijne zondag!