Er wordt heerlijk gekletst meiden! Mootje gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Geniet ervan Tanmy! Welkom op t wachtbankje Lies! Het wordt alweer steeds drukker. Hier nu 4dpo. 22e NOD. Vorig jaar had ik op 23-6 m'n eerste echo. Toen bleek ik zwanger te zijn van een leeg vruchtzakje Nooit gedacht dat ik tot op heden niet opnieuw (goed) zwanger zou zijn.. Een beladen tijd die eraan komt. Hoe mooi zou t zijn als ik de 22e positief test?!
Oh Linn, dat zou fijn zijn zeg! Hier moet ik mezelf echt proberen in te houden. Ik test het liefste iets eerder, voorgaande keren ook gedaan, maar nu ben ik toch niet 200% zeker van mijn eisprong. Wel zijn alle symptomen echt wel weg sinds vrijdag, dus ga er toch vanuit. Maar voor de zekerheid misschien toch echt pas de 22e of 23e testen.
Gefeliciteerd en succes Mootje! Fijne vakantie Tammy! Allemaal succes op het wachtbankje..wachten duurt lang Linn: ik duim voor je! Zou wel heel speciaal zijn Ik krijg, denk ik, begin volgende week mijn eisprong. Soms voel ik hem en soms niet.. Nu probeer ik maar gewoon zo vaak mogelijk lief naar ml te kijken haha
Nou dames, geloof dat ik weer netjes mijn piek gevonden heb. Gisteravond al gerommeld saampjes, vandaag nogmaals. Misschien morgen nog een keer en dan moet het toch wel goed zijn denk ik?
Thnx MvM en Bulb! Ja Teardrops dat zou zeker voldoende moeten zijn. Ik heb sinds m'n eisprong een gevoelige baarmoeder en veel slijmverlies, dat ik weleens vaker gehad. Maar zojuist spotte ik slijm dat begint te lijken op vruchtbaar slijm Helder en je kunt er een beetje draadjes van trekken. De gyn heeft middels echo m'n cyclus deze ronde in de gaten gehouden en op woensdag m'n ei vastgesteld. Dan is dit toch raar?? Straks toch eens een ovutest er tegen aan gooien. Maar zou nu dus 4 dpo moeten zijn..
Deze word dan nu gezien als negatief toch? Vrijdag om 16.00 uur smiley gehad & gisteren om 11.00 uur ook nog een smiley. Wanneer is dan je eisprong? 24-48 uur na je eerste positieve test toch? Dus tot wanneer heeft 'klussen' dan zin?
Dat vraag ik mij ook af Vlindertje, ik heb al 3 dagen een positieve ovulatie test van Z&K en een smilye op m'n cb. Vraag me af of dan vandaag of morgen m'n eisprong is.
Ik heb altijd begrepen dat je uitgaat van je allereerste positieve ovulatietest. Dan heb je binnen 1 a 2 dagen je ei Denk in jouw geval dan gisteren of vandaag je eisprong.
Vaak heb je vóór je eisprong pijn dacht ik, laatste groeispurt van het eitje, je eisprong zelf schijn je niet te voelen maar zal vast met je ei te maken hebben gehad. Ik voel nooit echt duidelijk mijn eisprong. Kan het verband nooit echt leggen. Deze maand is alles even afwachten omdat ik geen ovulatie testen gebruik. Maar onze kansen zijn goed benut
Vanmorgen wel hele flinke steken gehad in mijn linker onderbuik.. Geen idee of dat met eisprong te maken heeft gehad. Eisprong zou vandaag bij mij ook nog kunnen..Vandaag gelukkig nog geklust, lukt nu pas weer dinsdagavond haha nouja we zien het wel.
Hoi! Ik heb afgelopen dinsdag of woensdag mijn eisprong gehad en vandaag wat steekjes, krampjes heel laag onderin buik. Zou dat innesteling kunnen zijn?
Oh hihi, dank je wel! Nou, goed. Heb de afgelopen 3 dagen seks gehad & als vanavond nog lukt moet dat genoeg zijn toch?
Dat moet voldoende zijn 😉 Je voelt eigenlijk je eisprong niet, maar wel de laatste groeispurt.. Dus in de uren daarna springt ie! Hier net korrelige afscheiding, strange! Dat heb ik normaal alleen bij een schimmeltje, maar dat heb ik nu echt niet. Verder beginnen m'n borsten nu al pijn te doen.. 😔 Dat was de vorige ronde ook zo.. Dus geen goed teken. Denk aan de hand daarvan dat vrijdag mijn ei is geweest wat betekend dat ik dan nu al 2dpo zou zitten. 🤘🏼
Dus die pijn krijg je uren voor je ei en geen dag of dagen of iets? Vanmorgen dus ook scherpe pijn en vanmorgen ook nog geklust. Verwachtte mn ei wel iets eerder dan vandaag. Of het zijn mn darmen haha. Maar goed hebben ons best gedaan haha.
Bij de een is het uren, bij de ander een dag volgens mij. Dat ligt er gewoon aan. En soms staat je ei op het punt om te springen en dan gebeurt er iets waardoor het niet lukt.. En zal het op een later moment nog een poging doen.. Vorige ronde had ik bijna positieve ovulatie test en toen opeens nauwelijks lijntjes. 2 dagen later werd ik hartstikke ziek met 40graden koorts.. Daardoor kon het niet doorzetten denk ik zelf.
Ik ga zeker genieten van de vakantie! Maar we hebben WiFi! Dus ik check zeker bij jullie in hoe het gaat! 😂😂😂
Ovulatietest was niets op te zien.. Dus t is iig geen eisprong (en dat zou natuurlijk ook erg raar zijn aangezien mijn gyn zegt dat ik een eisprong heb gehad).
Nou breekt mijn klomp. Ik dacht vanochtend al een piek te hebben, net nog een test gedaan (op aanraden van een vriendin, de dag dat de test positief is even later nog een testje doen en de dag erna nog tot hij weer lichter wordt) nu zie ik dat het streepje nog donkerder is. Betekent dat dan dat ik nu mijn piek heb, ipv vanochtend? Snap het niet zo goed haha.