Ik had vorige maand na mijn ei ook meer afscheiding, waterig en af en toe slijmerig. Maar hoor ook vaak genoeg dat het juist een goed teken kan zijn! Ik ga voor je duimen, wanneer is je NOD?
Haha ja morgen weer. Vandaag en gisteren was het ook al gezellig... die lieverd van me is kapot haha😅
Welkom Babylove. Ik heb de hele dag al een weeïg gevoel in m'n buik. Of dat dan met mijn eisprong te maken heeft? Soms zie ik door de bomen het bos niet meer.. :S Ik wil er niet teveel mee bezig zijn, maar dat lukt maar slecht haha Allemaal het nog maar even gezellig maken, twee lange weken wachten en dan veel roze hier
Dank je meis! We gaan t vanzelf zien De 22e is mijn NOD. Ik zou ook jouw tweede test van vandaag zien als piek. Have fun
Het ligt eraan of het zaad van je man goed is. Maar ja hoe weet je dat nou als je dat nooit hebt laten testen?! De gynn waar ik op controles moest in de periode van mn miskraam zei: gewoon elke dag sex hebben rond je eisprong want het zou toch zonde zijn als je dat niet doet en je ei mist.
Idd gewoon zoveel doen als je kan er moet er maar 1tje de snelste zijn! Succes allemaal! Allemaal 1ste kindje? Of . . .
En toch heb je meerdere zaadjes nodig Er is een heel mooi filmpje over de bevruchting te vinden op Google. Alleen door de mooie muziek wordt ik al week hihi. Maar er zijn meerdere zaadcellen nodig die tegen de schild van de eicel aanstoten, daardoor wordt het schild zwakker en dan de sterkte kan er doorheen. Babyloveyou dit wordt ons tweede kindje / 3de zwangerschap.
Oh meiden lekker aant kletsen hier! Ik verwacht komende week mn ei.. Denk dat ik zaterdag begin met testen.(Heb er nog vijf.., en qua berekening zou ik maandag mn ei moeten hebben).. Ondertussen om de dag seksen.. Ik heb sinds mn zwangerschap elke keer op de 18e dag mn eisprong, en dan 8 dagen later mn menstruatie.. Nu met teunisbloemolie en tarwekiemolie duurt het wat langer, een lf van 11 dagen.. Wachten duurt zo lang he...
Dan houd ik de laatste aan. Hoewel de eerste ook wel net zo donker was als de controlestreep Heb inderdaad ook gelezen dat elke dag seks hebben niet goed is voor de kwaliteit van de sperma. Maar manlief wil het graag elke dag wanneer de belangrijke dagen aangebroken zijn, dus ik zal niet zeuren haha! Heb een paar jaar moeten 'zeuren', nu hij er eindelijk ook voor wil gaan ben ik superblij dat hij er ook zo fanatiek mee bezig is
Ja gelijk heb je Teardrops. ik vind dat ze ook lastig hoor, ben dan ook bang dat ik net de belangrijke dag mis. wij doen ook zo veel mogelijk
Hetzelfde als IVF, alleen doen ze onderzoek op de embryo's of ze niet de erfelijke ziekte hebben, die ik mee draag. En AMdd dank voor je medeleven Ik ben nog niet op de lijst gezet, wie kan het voor me doen ?
Hier wordt het tweede kindje, derde zwangerschap voor mij. Vriendlief heeft nog helemaal geen kindjes, dus wordt zijn eerste! Pff zo spannend allemaal! Wachten duurt lang! Helemaal omdat het bij sommigen al de eerste maand raak is. Wij vrijen meestal sowieso om de dag, afgelopen week ook vaak elke dag gedaan. Maar kan niet altijd, zaterdag hadden we bijvoorbeeld tot heel laat een feestje! Dus zondagochtend alles ingehaald hihi.
Dat is het ook inderdaad. Daar ben ik dan ook bang voor en ga ik de volgende 2 weken steeds twijfelen hha! Gisteravond toch nog gerommeld samen, ik las in mijn app dat het helemaal niet uitmaakt hoe vaak je seks hebt, voor de kwaliteit van de sperma dan. Zal het straks even opzoeken en de tekst hier plaatsen. Voor iedereen wel handig om te weten denk ik
Dank je voor je uitleg marina. Hopelijk snel een roze streep op de test! Ff heeft m'n ei gezet op vrijdag, dus 3dpo nu. Vanmorgen was m'n temp wel 36.9, maar lag alleen onder een laken, dus werd ook koud wakker. Ik zit al een half uur beneden, die kleine van ons slaapt nog steeds. Zo maar wakker maken.. Zo sneu altijd haha.