Pff dames heb ik nou zo laat mn eisprong vergeleken met jullie? Aangezien ik m eigenlijk pas maandag verwacht...? Ik zit hier nog te wachten tot ik uberhaubt kan gaan testen voor mn eisprong haha.. zaterdag tot woensdag ergens daartussen zaltie springen vermoed ik... Ik weet ook nooit wat het juiste moment van seksen is.. Nu netjes om de dag en tijdens eisprong elke dag...
♡♡NOD-lijst 22 t/m 30 juni 2016 ♡♡ 22. (6) saar24 - 3e kindje - ronde 1 na mk suusxoxo - 1e kindje? - ronde 1 LW85 - 28 jaar - 2e kindje - ronde heel veel, maar ronde 2 met ovulatie-inductie ivm pcos Linn81- 34 jaar- 2e kindje - ronde 13 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 MarinadeMix - 29 jaar, 1e kindje, 5 PGD, 3 terugpl, eiceldonatie, poging 3, MMM 23. (4) Kairi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babyloveyou - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 MvM1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na 2e mk) Potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM (iui ronde 1) 24. (2) Aanoniemous - 1e kindje - ronde 2 Zonnetje 2015 - 1e kindje ronde??? 2 jaar aan t wachten op een wonder 25. (4) Kegi - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Vlinder2016 - 26 jaar - 1e kindje - - Ronde 3 Babylove85 -jaar - 2e kindje - Ronde 26. (6) Tammydaan 2e kindje - ronde 3(na operatie) AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Starry - 3e kindje - ronde 1 Keef85 - 31 jaar - 2e kindje- ronde 7 Mootje88, 27 jaar, 2de kindje, ronde 2 na mk 27. (1) Nic2910 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 28. (4) Teardrops - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Jughi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 Aiseria - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 29. (2) XuonA - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Bulb - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 30. (1) DMzoet - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos. (2) Osrouti - 23 jaar - ronde 6 - 1e kindje (geen nod datum doorgegeven) Blooming29 - ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 32 Wachtbankje (15),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb de lijst even aangepast want mijn inseminatie is afgelopen zaterdag al geweest. de gyn denkt dat de menstruatie (als ie komt) ronde de 23e zal zijn maar ik 'mag' pas de 25e testen... Ik ben maar gelijk begonnen met testen nadat ik de Ovitrelle had gezet op de 9e haha! Ik heb elke dag een dunner streepje getest en vanochtend was de test zo goed als wit, en het voelt ook alsof de hormonen langzaam wegtrekken gelukkig. dus mochten de testjes weer op gaan lopen dan weet ik tenminste dat het niet van de Ovitrelle komt... ik heb allerlei kwalen, maar met die spuiten kan je nergens van uitgaan. het zaad was wel heel goed dus dat was een opsteker 15 milj. snelle zwemmers in het opgewerkte concentraat. succes allemaal op het wachtbankje!
Wat is er een heleboel geschreven! Ga zo alles terug lezen, laatste pagina's, jeetje wat een heftige verhalen zeg..ik ben daar ook angstig voor, maar vanuit angst wordt niks geboren..letterlijk en figuurlijk! Wel vanuit liefde, dus laten we daar ons aan vast houden! Alarm deze avond hier!! Vanmorgen na orgasme ontzettend kramp. Zwaar hoofd opgeblazen borsten (weet ik zegt allemaal niets) Maaaar net BLOED:/ Hoop op innesteling (zou kunnen) maar anders zou m'n cyclus van 38 terug naar 27 dgn zijn gevlogen en zou t dus weer niet gelukt zijn. Maak mezelf gek ppff
AMdd hoe is het nu? Op zich fijn als het niet lukt dat je dan een kortere cyclus hebt, dan heb je ook meer kansen... (voor mijn 1e zwangerschap had ik ook hele bijzondere cyclussen tot 50 dagen...) Ik hoop voor je dat het gestopt is!!
Junghi, helaas vannacht ook wc papiertje vol. En net weer verlies. Denk dus toch echt menstruatie. Wacht heel even of t echt doorzet..maar zou idd heel fijn zijn op 28dgn te zitten dan. Haha en gisteren deed ik nog ovulatietest, dat is dan wel weer grappig. Verder voel ik me iets minder grappig. Ook door zwaar hoofd en zwaar gevoel onderin m'n buik/baarmoeder.
Junghi, hoelang is jouw cyclus? Geen ovulatietesren dus? Ik dacht altijd dat mijn eisprong rond nu zou zijn haha maar bleek door testen begin vd maand al te zijn geweest. En nu dan dus menstruatie.. Hoe sta jij ervoor? En met om de dag zit je bij gezonde celletjes volgens mij altijd goed! Keel the lovely spirit alive hihi
♡♡NOD-lijst 22 t/m 30 juni 2016 ♡♡ 22. (6) saar24 - 3e kindje - ronde 1 na mk suusxoxo - 1e kindje? - ronde 1 LW85 - 28 jaar - 2e kindje - ronde heel veel, maar ronde 2 met ovulatie-inductie ivm pcos Linn81- 34 jaar- 2e kindje - ronde 13 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 MarinadeMix - 29 jaar, 1e kindje, 5 PGD, 3 terugpl, eiceldonatie, poging 3, MMM 23. (4) Kairi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babyloveyou - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 MvM1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na 2e mk) Potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM (iui ronde 1) 24. (2) Aanoniemous - 1e kindje - ronde 2 Zonnetje 2015 - 1e kindje ronde??? 2 jaar aan t wachten op een wonder 25. (4) Kegi - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Vlinder2016 - 26 jaar - 1e kindje - - Ronde 3 Babylove85 -jaar - 2e kindje - Ronde 26. (6) Tammydaan 2e kindje - ronde 3(na operatie) AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Starry - 3e kindje - ronde 1 Keef85 - 31 jaar - 2e kindje- ronde 7 Mootje88, 27 jaar, 2de kindje, ronde 2 na mk 27. (1) Nic2910 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 28. (4) Teardrops - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Jughi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 Aiseria - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 29. (2) XuonA - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Bulb - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 30. (1) DMzoet - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos. (2) Osrouti - 23 jaar - ronde 6 - 1e kindje (geen nod datum doorgegeven) Blooming29 - ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 32 Wachtbankje (15),Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Oh ik ben de eerste op de lijst, ook helemaal niet verwacht, maar stiekum wel blij na 38-38-40 dagen dat ik nu terug op 27 zit! hier kunnen we wat mee Al had ik natuurlijk liever anders gehoopt..
AMdd nee wat balen zeg dat je op rood staat!! Maar die korte ( normale) cyclus is dan wel weer fijn. Hopelijk blijft die zo.
AMdd! ! Hopelijk is het gewoon een innestelingsbloeding meid, mag nu toch wel eens raak zijn grrr! Mocht het toch je menstruatie zijn, ben ik blij voor je dat ie op 28 dagen staat! *fingers crossed* Dames ik had gisterochtend zo'n slijmbolletje of hoe je het noemen wilt, sorry voor de details dit valt niet netjes te omschrijven haha! Gisteravond had ik wat steekjes links en rechts. Vanochtend wilde ik naar de wc en was mn onderbroek nat van waterige en witte afscheiding! Er zat ook een heel klein sliertje bruinig/donkerbruin iets in. Dit heb ik eerder gehad, in december (handig zo'n app waarin je 'symptomen' bijhoudt ) maar dat was 2 dagen voor NOD. Misschien is het ook wel niks.. hopelijk wel!
Hoe is het nu AMdd? Ik hoop ook op een innesteling voor jou! @hier: mijn temp is nog 37,2.. zakte de vorige keer rond dag 9, dus spannend de komende dagen. Morgen ga ik weg, met vriendinnen een weekendje.. Dus dan wordt tempen wel wat lastiger, dan loop ik toch even naar de badkamer .
Hallo dames! Ik lees al een tijdje mee dus tijd voor een berichtje! Mijn NOD is 22/23 juni, dus nog even op t wachtbankje zoals de meeste hier. Wij proberen voor een eerste kindje en al bijna 1.5 jaar. Maar dat klinkt "erger" dan het is, want we hebben lang niet iedere maand meegedaan, omdat mijn man helaas maandag-vrijdag van huis is Gelukkig gaat dat veranderen vanaf januari 2017. Fingers crossed voor ons allen! Hopelijk kunnen er deze maand veel felicitaties uit! Liefs, Poolvosje
Hetgene dat jij hier omschrijft had ik vrijdag ook. En als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, had ik net mijn eisprong op dat moment. Was voor mij wel de eerste keer dat ik dit heb. Dus misschien was het dan ook wel van je eisprong...
Welkom Poolvosje! Oh vervelend zeg! En ook al zo lang dat dat is, soms wel frustrerend denk ik? Hier is mijn vent ook veel van huis geweest de afgelopen 9 weken. Gelukkig wel telkens thuis tijdens de eisprong, maar met mijn onregelmatige cyclus valt er ook niets te plannen haha.
Teardrops, klinkt wel als innesteling, maar weet niet hoever je in je cyclys zit? Spannend Lies! Ik ga voor je duimen! Hier toch menstruatie...op naar de volgende korte! ronde!
Hi meiden, Vandaag 5dpo. Gisteravond gemene steekjes onder in m'n buik. En veel afscheiding (heb ik normaal nooit) En er liep gisteravond echt melk uit m'n borst (huh?) Dit zou toch allemaal heel vroeg zijn voor 5dpo?
Klinkt allemaal spannend dames! Welkom Poolvosje, lijkt me echt lastig als je man zoveel weg is. Hier zoals te verwachten was, toch alvast testjes gekocht en ook zit ik al weer te denken, ach waarom niet testen op 9dpo...Oeps hihi... Vorige keren ook rond die periode getest
Helaas hier vandaag op 7 dpo bloedverlies. Vorige ronde ook vanaf 7 en aangehouden tot menstruatie (op 14 dpo) en niet zwanger. Nu even een break van de mmm tot na onze vakantie (14 juli zijn we terug). Ga tijdens de vakantie wel primolut slikken zodat ik snel weer door kan als we terug zijn.