Welkom poolvosje! Balen meiden op rood! Hier 8dpo en last van steekjes en moet ontzettend veel plassen! Ben kwartier geleden nog geweest en nu moet ik weer hartstikke nodig! En heb ook last van behoorlijk wat wit verlies.. hopelijk goed teken!
Kegi en Mootje : ik vroeg me al af of het van de eisprong kon zijn. Maar 12 mei was mijn ovulatietest positief, dan zou mijn eisprong toch uiterlijk de 14e geweest zijn? De 13e had ik last van krampen rechts onderin, neem aan dat toen mijn eisprong was. AMdd: ik zit nu op 3 dpo , lijkt me ergens wat vroeg voor een innesteling. Hoewel ik gelezen heb dat dat wel mogelijk zou kunnen zijn. Wat balen dat je toch ongesteld bent geworden!! Grrrr LW, wat rot meid! Geniet lekker van je vakantie, hopelijk kom je gewoon zwanger terug Livoli: wat spannend! Het klinkt goed bij jou, hopelijk denkt je test daar ook zo over...a.s.a.p graag
Hhhmmm... Ik gebruik geen testen, dus daar kan ik me niet over uitspreken. Kan enkel van mijn eigen ervaring spreken. Ik heb van vorige week maandag tot zondag enorm last gehad van steken, krampen en een vol gevoel. De pijn was soms echt niet te houden. Toen ik dan vrijdag dat slijmerig goed ontdekte, ben ik er vanuit gegaan dat dit mijn eisprong geweest is... Ben een echte leek in al deze dingen hoor... Ikzelf zou ongeveer gisteren de innesteling hebben, als ik hier op de site afga. En sinds gisterenavond een enorm ongi-gevoel, hoofdpijn, misselijk gevoel... Geen idee wat ik hiervan moet denken. Waarschijnlijk ziek aan het worden, want voor zwangerschapssymptomen lijkt het me allemaal nogal vroeg.
Dank! En Livoli ook! Het is natuurlijk soms frustrerend, maar ik weet dat het volgend jaar anders wordt en dat helpt! Ik lees ondertussen lekker mee en soms (zoals deze keer!) mag ik mee op t wachtbankje. Succes allemaal!
Ik denk dat hij nog net ietsje donkerder kan. En is dit wel je piek dan kun je morgen ook nog klussen hoor. Meteen zodra je man thuis is erboven op springen!
bah heb zo een hekel aan het wachten! vandaag steeds heel duizelig bij opstaan na het bukken. En ik moet ook kokhalzen bij dingen waar ik het anders nooit heb (gebieden van bewoners poetsen) maarja wie weet is het wel wat anders het is zo vervelend dat je bij alles kan linken aan een eventueel zwangerschap's kwaaltje
♡♡NOD-lijst 22 t/m 30 juni 2016 ♡♡ 22. (6) saar24 - 3e kindje - ronde 1 na mk suusxoxo - 1e kindje? - ronde 1 LW85 - 28 jaar - 2e kindje - ronde heel veel, maar ronde 2 met ovulatie-inductie ivm pcos Linn81- 34 jaar- 2e kindje - ronde 13 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 MarinadeMix - 29 jaar, 1e kindje, 5 PGD, 3 terugpl, eiceldonatie, poging 3, MMM 23. (4) Kairi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babyloveyou - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 MvM1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na 2e mk) Potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM (iui ronde 1) 24. (2) Aanoniemous - 1e kindje - ronde 2 Zonnetje 2015 - 1e kindje ronde??? 2 jaar aan t wachten op een wonder 25. (4) Kegi - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Vlinder2016 - 26 jaar - 1e kindje - - Ronde 3 Babylove85 -jaar - 2e kindje - Ronde 26. (6) Tammydaan 2e kindje - ronde 3(na operatie) AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Starry - 3e kindje - ronde 1 Keef85 - 31 jaar - 2e kindje- ronde 7 Mootje88, 27 jaar, 2de kindje, ronde 2 na mk 27. (1) Nic2910 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 28. (4) Teardrops - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Jughi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 Aiseria - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 29. (2) XuonA - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Bulb - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 30. (1) DMzoet - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Manonns - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 (lange cyclussen) Datumloos. (2) Osrouti - 23 jaar - ronde 6 - 1e kindje (geen nod datum doorgegeven) Blooming29 - ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 33 Wachtbankje (15),Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/I
Dag meiden! Ik kom met jullie meekletsen. Ik heb vandaag of morgen mijn eisprong. Wij zijn nu een jaartje bezig, maar helaas nog niet zwanger. Voor as dinsdag een afspraak bij de huisarts staan, ook ivm mijn lange en onregelmatige cyclussen. Daarnaast lijken mijn menstruaties steeds heftiger te worden... afwachten en duimen dat het deze ronde raak is, ook voor jullie! Nog ff een vraagje. Is klussen tijdens/rondom de eisprong bij jullie ook pijnlijk / gevoelig?
doordat de baarmoeder lager ligt kan het zijn dat als mij vriend wat te diep gaat dat het wel pijn doet ja. is dat wat je bedoeld?
Hier allerlei symptomen die op eisprong wijzen, hoewel dat voor mijn doen vrij vroeg zou zijn... Nu dus toch maar vanaf morgen testen denk ik...
Ja inderdaad bij dieper stoten voelt het beurs en ook daarna soms een verkampt gevoel tot een kwartier na het klussen
Jij bent er vroeg bij! Ik ben nog wakker.... over uurtje mag ik lekker slapen. Zit in de nachtdienst nu.
Vandaag heb ik een 6-dagen-te-vroege-zwangerschaps-test gedaan. Het resultaat was er al binnen 1 minuut . Woensdag officieel testen, dus hopen dat alles blijft plakken!
Gefeliciteerd wat een duidelijke test! Heb je kwaaltjes? En zo ja welke? Daar ben ik dan heel benieuwd naar.
Dames bedankt voor het antwoorden Marina, wat een mooie test op 6 dagen voor NOD! Van harte gefeliciteerd!🎈