Whahaha Teardrops... Geweldig! Ja Starry en Mootje, vorige keren ook al op 9 en 10dpo positief getest... Pff spannend. Probeer er maar vanuit te gaan dat het niks is maar is lastig
Nee voor ons geen spontaniteit. Liever geen kinderen, dan dat we een ziek kind op de wereld zetten. De ziekte die ik heb, openbaart bij mij op late leeftijd, of misschien licht. Maar omdat het een repeat ziekte is, krijgt de volgende generatie het erger.
Oh wauw dat is heftig.. Ik kan me de keuze goed voorstellen, hoewel hij heel heftig is. Mijn man heeft een afweerstoornis, die XLA gebonden is. Dochters worden dus draagster en jongens krijgen niks.. Tenminste, dat is wat de onderzoeken vertelden.. Inmiddels heeft ons zoontje sinds dat hij 4 maanden is de hele dag door opkomende en verdwijnende galbulten, zwelt hij op en slinkt hij weer(nergens last van, maar gevaar op stikken). Heel bijzonder ziektebeeld, kennen ze niet. Huisarts, huisartsenpost al een paar keer, 2x kinderarts, 1x dermatoloog en 1x kinderallergologe verder zijn we nu doorverwezen naar het Radboud in Nijmegen. 20 juli kunnen we terecht. Igg en Iga wijken af in het bloed, wat duid op de afweerstoornis van mijn man. Heel bijzonder, dat zou dus niet moeten kunnen.. De uiteindelijke diagnose kan overigens nog alle kanten op, enige wat enigszins duidelijk is is dat er richting het imuunsysteem gezocht moet worden. Zitten dus al 4 maanden in de medische molen, van iets waarvan we dachten dat hij het niet kon krijgen.. Ik ben dolblij met mijn zoontje, maar dit is nou net niet wat ik hem gegund had.. (hij wordt over 3 dagen 8 maanden)
♡♡NOD-lijst 22 t/m 30 juni 2016 ♡♡ [/COLOR] 22. (6) saar24 - 3e kindje - ronde 1 na mk suusxoxo - 1e kindje? - ronde 1 LW85 - 28 jaar - 2e kindje - ronde heel veel, maar ronde 2 met ovulatie-inductie ivm pcos Linn81- 34 jaar- 2e kindje - ronde 13 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 MarinadeMix - 29 jaar, 1e kindje, 5 PGD, 3 terugpl, eiceldonatie, poging 3, MMM 23. (4) Kairi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babyloveyou - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 MvM1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na 2e mk) Potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM (iui ronde 1) 24. (2) Aanoniemous - 1e kindje - ronde 2 Zonnetje 2015 - 1e kindje ronde??? 2 jaar aan t wachten op een wonder 25. (4) Kegi - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Vlinder2016 - 26 jaar - 1e kindje - - Ronde 3 Babylove85 -jaar - 2e kindje - Ronde 26. (6) Tammydaan 2e kindje - ronde 3(na operatie) AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 Leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Starry - 3e kindje - ronde 1 Keef85 - 31 jaar - 2e kindje- ronde 7 Mootje88, 27 jaar, 2de kindje, ronde 2 na mk 27. (1) Nic2910 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 28. (4) Teardrops - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Jughi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 Aiseria - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 29. (2) XuonA - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Bulb - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 30. (3) DMzoet - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Manonns - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 (lange cyclussen) Pindatjuh - ?? jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos. (2) Osrouti - 23 jaar - ronde 6 - 1e kindje (geen nod datum doorgegeven) Blooming29 - ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 34 Wachtbankje (14),Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Helaas op 10dpo ongi doorgebroken! Spotte gisteren al wat roze, hoopte nog op een innesteling maar vandaag is het toch doorgebroken! Alle meiden toi toi toi!! Ik duim SUPER hard voor jullie!
Hè wat rot! Is het vroeg voor jouw doen of normaal? Bij mij zijn de krampjes ook begonnen, dus mogelijk bij mij eerder dan mijn verwachtte woensdag/14 DPO. Op naar de volgende ronde! <3
Livoli wat balen!!! Teardrops, waha ik kreeg hem gisteren via de whatsapp doorgestuurd. Hij is leuk! Ik zit nu op 6 dpo en heb krampjes in mn buik. Herkent iemand dit???
@Marina gefeliciteerd!! Gaat het goed met je? @Jughi Wat heftig! Zeker omdat het eigenlijk niet kan.. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is! @livoli Balen! Succes de volgende ronde Hier al een paar dagen last van steekjes bij m'n baarmoeder (erg laag). Iemand hier ervaring mee? Wil niet teveel op dingen letten, maar natuurlijk doe ik dat toch mijn NOD is trouwens de 27e, verkeerd opgeschreven. Ik laat het wel staan, dan test ik misschien niet te vroeg als mijn menstruatie niet komt haha
@Livoli, nee wat balen meid! Jammer! @Mootje88 ja haha vond hem erg leuk! @Bulb en Mootje, ik heb wel sinds gisteren af en toe wat krampen. Vandaag had ik net ineens een vervelende steek in mijn rechterzij! Was ook maar heel even...en nu steeds rommelende darmen, alsof ze aan het trillen zijn ofzo kan het niet goed uitleggen haha!
Toen ik voor de eerste keer zwanger raakte, voelde ik int begin allerlei krampjes. Net alsof ik gewoon ongesteld moest worden.. Krampjes horen er dus zeker wel bij!
Wauw wat leuk sat er al positieve testen voorbij komen. Ik zit vandaag op 1 dpo dus voor mij duurt het wachten nog lang. Gefeliciteerd! !
@ livoli balen meid sterkte en succes met de volgende de ronde ik ben nu 8dpo geen krampjes geen pijnlijke borsten geen pijnlijke tepels. terwijl ik het normaal juist allemaal wel heb.
Bij mij is vrij normaal. Vanaf ik gestopt ben met de pil heb ik een lf van 10 a 11 dagen. Heb tot nu toe 1 keer 14 dagen gehad en 1 keer 12, voor de rest dus 10 of 11 dagen!
Hallo dames Hoe is het met iedereen? De roze testen beginnen te komen, dus hopen dat er nog heel veel gaan volgen. Voor de dames dat doorschuiven naar de volgende ronde... Alvast duimen omhoog dat het lukt. Positief blijven (en misschien zie ik jullie daar terug) Hier voel ik me nog steeds beroerd. Hele dag door hongerig/misselijk, afwisselend met hoofdpijn. Doorgaans veel steken in mijn liezen. En zeer gevoelige tepels, manlief mag er niet aankomen of vlieg tegen het plafond van de pijn. En vandaag zijn we ook nog super-emo. Heb momenteel al 2 giga-huilbuien achter de rug. Ben echt niet in mijn normale doen... Donderdag heb ik online zwangerschapstesten besteld. Heb besloten dinsdag of woensdag toch al een testje te wagen aangezien NOD vermoedelijk vrijdag is. Als mijn testen er zijn tegen dan toch.
Ik heb toch wel sinds vanmiddag wat menstruatie pijn maar heel minimaal..als de aankomende dagen ook het bruinverlies begint weet ik dat ik door kan naar ronde 2..