Net me aan een test gewaagd en witter dan wit. Toch wel een beetje teleurgesteld. Ik had misschien beter gewacht, is nog 4 dagen tot nod. Enfin ga afwachten tot zondag nu. Veel succes vlinder
Balen he! Ik was ook wit zondag heb woensdag of donderdag nod! Voelt dan toch alsof het niet gelukt is ondanks dagjes test nog vroeg is!
Hoi allemaal, Na veel meelezen meld ik me hier ook! Ik wilde er nooit aan toegeven omdat ik "er niet teveel mee bezig wilde zijn" hihi, maar het lijkt me onwijs leuk om eea te delen! Ik heb 23 juni mijn NOD, heb al een aantal witte testen achter de rug (testdrang ). Ik ga morgenochtend weer testen. Veel symptomen, maar het kan zijn dat ik er gewoon veel op let nu! Dit is de eerste maand dat we het proberen trouwens. Het wordt (hopelijk deze maand) ons tweede kindje, onze eerste is nu 1 Liefs
Ja ik ben helemaal overdonderd. Had zo sterk het gevoel dat het raak was maar dierf het nog niet te geloven. Ik weet niet zeker of .el 9 d dpo is omdat het toch al redelijk duidelijk is
Gefeliciteerd posi testers! 💙💗 Het is wel een vruchtbare tijd zeg! Heb nu 3 zwangere vriendinnen en dan nog 2 oppasmoeders waar ik oppas!! Babyboom!
Hi meiden, lijkt me leuk om mee te kletsen met jullie! Zijn net in de eerste ronde voor ons tweede kindje en vrijdag mijn NOD.. Super spannend! Het is mijn derde zwangerschap helaas is de vorige uitgelopen in een MK. Wel was ik in een ronde zwanger toen. Nu super spannend en denk dat ik morgen toch stiekem alvast ga testen..
Babylove ik zie hem ook zonder turen! Wilt iemand mij nog even op wachtbankje zetten? Ik krijg het niet voor elkaar op mijn mobiel met de kleuren. Wij hebben morgen een afspraak bij de huisarts omdat we al een jaartje bezig zijn en ik onregelmatige lange cyclussen heb. Ik vind het wel spannend en hoop dat ik volgende week als nog positief test.
Hoi meiden, Even een tijdje geen nods gedaan. Moest een operatie ondergaan en na bijna 2 jaar ben je soms wel ff klaar met al die eendagsvliegen😳🙈 Wel leuk te lezen dat er nu al posi testen zijn. En zag er eentje in het bijzonder. Zonnetje ik duim op een dikke vette sticker voor je! Mijn nod is 29 juni. Had vrijdag mij ei. Kans is minimaal ivm afwijking rechter eierstok en voelde de eisprong ook rechts. Maar hoop doet leven zeggen ze. Hebben de kansen goed benut. En zou heerlijk zijn als het in de laatste "normale" ronde wil lukken Volgende ronde start iui, eindelijk!