Lies, zonnetje en babylove mooie testjes ik doe mee met babyloveyou en teardrops. heb ook zo een negatief gevoel er over.. ik voel ook helemaal niks heb niet eens pijnlijke borsten. en ook een negatieve test (wel te vroeg maar toch) @manons; volgensmij is de innesteling meestal 5tot11 dagen na de eisprong dus drie lijkt nogal vroeg? misschien als je een korte lutale fase hebt?
hmm nu al een poos tijdens mijn nachtdienst last van ongesteldheid achtige krampen. vorige maand ook op dag 26 ongesteld geworden.. ben benieuwd.
Gisteren leek hij juist lichter, vandaag is hij echt donkerder !!!! Gelukkig, het wachten voor mij zit er bijna op, morgen is de officiële testdag!!! Als ik dan nog steeds positief ben, mag ik het ziekenhuis bellen voor een echo
Test van 10-11 dpo. Morgen is mijn NOD.. Denk dat de test nog wel te licht is voor een CB. Dus eerst maar even kijken morgenochtend hoe de wondfo uit pakt. Denk de hele tijd dat ik ongesteld ga worden.. Qua gevoel in m'n baarmoeder..
Ik ga dadelijk eens een kruidvat test proberen. Die zou duidelijker zijn da die van action. Ben benieuwd
Hier een vanmorgen ook een test gedaan ( 3 dagen voor NOD) maar was negatief, wacht nu op vrijdag en mocht ik dan niet ongesteld worden test ik pas weer. Al de ik toch niet dat het raak is
Ik zit nu op 3dpo.. Wachten duurt lang.. Wanneer raden jullie aan om te testen? Ik had deze maand pas op cd45 een posi ovulatietest. Erg laat dus. Maakt dit nog wat uit qua kansen op zwangerschap? Vorigr maand was mijn lf 12 dagen..
Dames help.. Ff zeur berichtje! Ik heb nog steeds mn ei niet gevonden... Stiekem hoop ik dat ik m gemist heb.. (ben cd15 gaan testen) Maar ben bang voor weer een achterlijk lange cyclus... Voor mn zwangerschap duurde het wel eens 50 dagen!! Zit nu cd20.... Zit aan de teunisbloemolie, en vanaf de eisprong aan de tarwekiem... Wel gewoon doorgaan met de teunisbloemolie? Iemand enig idee?
Helaas helaas helaas... mijn test vanmorgen is volgens mij toch echt negatief. Had eerst een foutieve test van kruidvat waarbij de controle streep in het midden stond. Daarna nog 1 gedaan, maar zie met de grootste mogelijkheid toch niks. Baal echt wel enorm eigenlijk, had heel erg de hoop om op 2 juli weer zwanger te mogen zijn. Daar was ik de eerste keer MA eigenlijk uitgerekend geweest. Had ook wel erg het gevoel wel zwanger te zijn, vergeleken met de keren dat ik wel zwanger tov de keren dat ik niet zwanger was... Maar ja niks aan te doen en weer op naar de volgende ronde. Ga ervan uit dat ik dan vrijdag ongesteld ga worden... Dat wordt nu wel frustrerend, heb al 2 jaar moeten wachten tot man klaar was voor een 2e kindje, en gaat het daarna 2keer fout, ben je zo weer een tijd verder! Pff... Dames die positief getest hebben, van harte! geniet er van!
Hoi meiden! Zelfde verhaaltje als in ander nod topic omdat ik met nod precies in twee topics val. Vandaag of morgen mijn nod namelijk ( denk ik, ik had maandag 6 juni positieve ovulatietest).Gisterenavond erg menstruatiegevoel dus ik dacht dat het door zou zetten, maar tot op heden nog niets. Nog wel dat menstruatiegevoel: Krampen en lamlendig etc. Enige wat ik nog een beetje vreemd vind is dat ik normaal altijd een week voor mijn menstruatie twee of drie grote pukkels krijg op mijn kin en voor de rest is dan mijn huid wat ruw. Nu is mijn huid vrij glad en heb ik helemaal geen pukkels op mijn kin. Ik heb nog niet getest, wil sowieso morgen even afwachten. Maar omdat ik zo'n menstruatiegevoel heb, denk ik ook niet dat testen nodig is (helaas)
Vlinder, ik zie hem hoor meid! Voorzichtig gefeliciteerd😃 MvM, wat balen zeg! Maaaaar het is nog geen 2 juli Podex, sommige testen zeggen al vanaf 6 dagen voor NOD gebruikt te kunnen worden. Zelf ben ik daar niet heel erg fan van omdat het binnen die 6 dagen ook mis kan gaan. Maar als je echt niet lang kunt wachten (zoals ik), dan ou ik op zn vroegst 3 of 4 dagen voor nod testen. Hoewel het goed mogelijk is dat de test dan negatief geeft terwijl het positief kan zijn ivm weinig hcg. Nu weet ik niet meer wie, maar ik zag meerdere testjes! Gefeliciteerd dames!🎈 GDuif, mijn moeder zei vorige maand tegen me:' ik had in het begin ook krampen, dat wil niks zeggen want dat hoort erbij.' Hopelijk heb je daar iets aan. Het klinkt veelbelovend, plus je test was positief! Jij ook stiekem gefeliciteerd🎈. Ik ben benieuwd naar je test morgen😃