Hoi! Nog enige hoop na jouw bericht. Heb nu weer erge menstruatiekrampen dat ik steeds denk: nu naar de wc en dan zal ik wel bloed zien. Dat gevoel zeg maar, dat het ieder moment los kan barsten. Maar vooralsnog geen bloed. Gisterenavond had ik dat dus ook, vanochtend wel wat gevoelige buik maar stukken minder. Het komt een beetje met vlagen, die hevige menstruatiekrampen. Had/heb jij dat ook? Mijn nod is dus vandaag of morgen.
Nou het is ook een secreet af en toe hoor. Maar dat zijn nog de milde opmerkingen die ik moet werken zo eens in de zoveel tijd. Ben blij dat ze niet in de straat achter ons woont ben dankbaar voor haar zoon, en probeer op een normaal mogelijke manier met haar om te gaan. Had eerst ook wel eens bedacht om haar erbij te laten tijdens een bevalling, wrdt haar 1e kleinkind ever. Maar tegenwoordig denk ik dr toch anders over
Dat gevoel heb ik wel. Ga regelmatig checken.. Dan denk.. Helaas het is mis, ik verlies bloed. Maar dan is er niets.. Ik duim!
Ja zoiets ik heb zo menstruatiekrampen en steekjes Enzo ik ben eens terug gaan lezen van men vorige zwangerschap en ik gaf toen exact hetzelfde gaat op en af inderdaad. Spannend ook bij jou , nog niet getest? X
Ik wist trouwens dat ik een goede kans maakte toen ik zondag heel erg maagzuur kreeg en aan het opboeren was van jus d orange.. Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook, maar niet zo vroeg al.. Damn! Ik heb nu al zo veel last van maagzuur, niet alleen bij jus. Dus rennies ingeslagen net..
LIESS!! Van harte!!! Wat zie ik hier haha ben zo blij voor je En zonnetje voor jou ben ik ook echt heel blij ik lees vaak reacties van jou en jouw onderschrift. Ik hoop echt dat het hoe blijft gaan. Is dan jouw eerste? En derest natuurlijk ook!
Hier is het bruinverlies begonnen dus het is even wachten tot ik rood spot, ik denken pas ergens rond het weekend en dan mag ik officieel ook op rood.
Dankjewel, Lies jij ook bedankt! En allebei gefeliciteerd natuurlijk! Ik heb nog niet getest nee, met mezelf deze ronde afgesproken om echt pas na nod te testen, zou dus donderdag zijn. Gaat me gemakkelijk af als ik weinig voel, als ik van alles voel is de testdrang groter. Wat ook gek is, die menstruatiekrampen lijken te verminderen of zelfs te verdwijnen als ik ga lopen. Dan ontspant het lijkt het wel. Maar het voelt ook wel nattig van onderen, dus dan is het gevoel groot dat ik ongesteld geworden ben. Ben ook steeds aan mijn borsten aan het voelen, haha. ( stiekem als niemand het ziet). Ik heb altijd voor nod dat de klieren opgezet zijn en dat ze pijn doen als ik erop druk, heb het idee dat het deze maand erger is. Voelde het van de week ook een keer in bed toen ik op mijn buik draaide.
het lijkt wel alsof niemand mijn berichtjes leest. iedereen reageert op elkaar maar lijkt over mij heen te lezen.
Teardrops. Fijn zo'n schoonmoeder! Gelukkig woont ze niet naast je hihi! Aanoniemous, geen bloed geeft moed En ik hoor zoveel verhalen dat dames nergens last van hebben en toch zwanger zijn! Dat niet reageren is best irritant ja. Ik had een vraag over de stand van je baarmoedermond en daar reageert ook niemand op. Bij mij staat ie scheef. En ik lees heel veel dat dames dan zwanger zijn. Nou ben ik dus erg benieuwd of de zwangere hier dat ook hebben!
Zo is het vast niet bedoelt en zou het ook niet zo opvatten Op mij reageert ook langgg niet iedereen maar daarentegen reageer ik ook niet op iedereen, gaat een beetje over en weer. Dat is geen bewuste actie hoor
Inderdaad niet bewust! Maar heb geen ervaring met temperaturen dus daarom heb ik niet op je laatste opmerking gereageerd. En zelfde geldt voor Mootje . Geen ervaring met voelen van baarmoedermond.
♡♡nod-lijst 22 t/m 30 juni 2016 ♡♡ 22. (7) saar24 - 3e kindje - ronde 1 na mk suusxoxo - 1e kindje? - ronde 1 lw85 - 28 jaar - 2e kindje - ronde heel veel, maar ronde 2 met ovulatie-inductie ivm pcos linn81- 34 jaar- 2e kindje - ronde 13 livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 marinademix - 29 jaar, 1e kindje, 5 pgd waarbij 3 terugpl, nu eiceldonatie, daarvan poging 3, mmm lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 23. (5) kairi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 babyloveyou - 24 jaar - 2e kindje - ronde 5 mvm1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na 2e mk) potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 18 mmm (iui ronde 1) Sammiee88 - 2 kindje - ronde ? 24. (3) aanoniemous - 1e kindje - ronde 2 Jeda80 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 zonnetje 2015 - 1e kindje ronde??? 2 jr bezig 25. (3) kegi - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 vlinder2016 - 26 jaar - 1e kindje - - ronde 3 babylove85 - 30jaar - 2e kindje - ronde 1 26. (7) tammydaan 2e kindje - ronde 3(na operatie) amdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 leenislief - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 starry - 3e kindje - ronde 1 keef85 - 31 jaar - 2e kindje- ronde 7 mootje88, 27 jaar, 2de kindje, ronde 2 na mk sweet dreams - 3e kindje - ronde ? 27. (1) nic2910 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 28. (5) teardrops - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 jughi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 aiseria - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 podex - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 zoetekoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 29. (3) xuona - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 bulb - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Ladylola - 2e kindje - ronde ? 30. (3) dmzoet - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 manonns - 22 jaar - 1e kindje - ronde 8 (lange cyclussen) pindatjuh - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 datumloos. (2) osrouti - 23 jaar - ronde 6 - 1e kindje (geen nod datum doorgegeven) blooming29 - ronde 1 buiten de lijst. (0) totaal: 39 wachtbankje (14),zwanger (4), ongesteld (2), mmm (3), negatieve test (3), twijfel-/tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Pindatjuh dat is de verkeerde lijst Aanoniemous, ik las op Internet dat je aan je baarmoedermond kunt voelen of je in je vruchtbare periode zit. Dan zit hij hoog. En laag na je vruchtbare periode. En de opening kan scheef zitten als je zwanger bent. Nou zit ie bij mij helemaal naar links! En hij zit dicht.
Ja ik zie ze op allebei de foto's! JoeHoe goed zo! over de stand van de baarmoedermond durf ik niets te zegge geen verstand van 😉