Was nog niet klaar met mn berichtje, per ongeluk al gepost. Zie aanvulling. Ik wacht nog even met testen. Lees ook zo vaak dat vrouwen het voelen als ze zwanger zijn. Ik ben alleen maar bang voor een negatieve test...
Ja en ik ben nu op het punt dat het alleen maar tegen kan vallen. Ik heb zoveel dingen waarvan ik denk: ja, dit is wel echt anders dan andere maanden. (Borsten doen veel meer pijn, geen pukkels, soort van vrolijk gevoel). Maar ik weet ook dat je lichaam je echt voor de gek kan houden. Ik heb in ronde 1 en ronde 3 paar dagen voor nod getest en beide keren negatief. Dat voelt zo rot. Daarom wacht ik nu zo lang.
Wat fijn, de site doet het weer! Vanochtend een storing ofzo op de site? Nouja anyhoe, GDuif, ik snap precies hoe je je voelt. Mijn borsten doen ook pijn maar toch weer 'anders' dan normaal gesproken. De pukkels, de echte pijnlijke onderhuidse unit van een pukkel dan, is hier ook nog niet aanwezig, en ook ik voel me 'gelukkig' ofzo. Hoewel ik vanochtend echt een mega kort lontje had, wilde bijna huilen van frustratie omdat mn laptop zo traag deed!
Wachten duurt lang (hoewel ik natuurlijk al lang kan testen, maar het nog niet durf). Wanneer ga jij testen denk je?
Zou het niet kunnen dat hij op 7-6 in de avond goed positief had kunnen zijn? Ik had vorige maand, op advies van een vriendin, de dag dat het testje donker werd 2x een test gedaan, sochtends en savonds. Toen kwam ik erachter dat hij savonds nog donkerder was en de volgende ochtend was hij alweer een stuk lichter. Als jullie op 7-6 gewoon wel samen ge-laken-stoeit hebben, dan zal het vast wel snor zitten
Duurt ontzettend lang. Ik had via zwanger&kids van die gratis ultra vroege dipstick testjes gekregen. Die kun je vanaf 6 dagen voor NOD uitvoeren.... vanochtend gedaan en met een beetje fantasie of teveel staren zou er een streepje kúnnen staan... Oftewel gewoon negatief Nu ga ik niet eerder dan na het weekend testen denk ik. Dit weekend zijn we ook niet thuis, dus heb ik ook geen tijd om teveel na te denken over een testje doen Jij zou morgen dan op 29 dagen zitten toch? Dus zou je eventueel morgen of overmorgen een testje kunnen wagen
Ja klopt. Vandaag 28 en mijn andere cyclussen waren 29-24-27. Ik had vorige week al bedacht dat als ik morgenmiddag nog niet ongesteld ben, testjes ga halen. En dan vrijdag ga testen. Maar misschien durf ik dan nog niet en wacht ik het weekend ook nog wel even af. Als ik nou kotsend boven de wc kom te hangen dan durf ik wel. Haha.
Haha! Ik zei precies hetzelfde tegen mijn man: 'Schat, als ik zwaar kotsend boven de wc hang dan weet je genoeg, en ik ook.' aangezien die loopt te drammen of het 'nou al es de tijd is dat ik ongesteld moet worden'. Hij vraagt ook steeds of ik van bepaalde dingen last heb, wat op mij overkomt als : Hij googled stiekem op zijn werk naar symptomen haha! Wel schattig op zich. Ik ben heel erg nieuwsgierig naar wat jouw testjes doen... Ik hoop voor je op een goed resultaat!
Teardrops, ik kon er vanochtend ook al niet op! Net als jou zie ik mijn test ook als tegatief. En mag van mezelf pas na vrijdag testen.
Teardrops; ik ga er nog steeds vanuit dat ik mijn piek idd of 7-6 heel laat of 8-6 heel vroeg, en maar heel kort, heb gehad...maar het kan ook dat ie was uitgesteld, al vind ik dat wel gek met mijn regelmatige cyclus. Ook heb ik de voorgaande maanden echt wel 2 volle dagen een vrij donkere streep gehad en dan zou ie nu maar 1 ochtend positief zijn ?!?! Ach ik moet er gewoon vanuit gaan dat mijn negatieve test gisteren op 11 dpo aangeeft dat ik niet zwanger ben... Knap dat jullie zo lang kunnen wachten, ik neem me dat ook al 2 maanden voor, maar blijf het lastig vinden. Volgende ronde toch maar eens doen en dit met mijn man bespreken zodat hij me kan behoeden voor vroeg testen
Dikke kus voor jou! Mij lukt het om niet te testen omdat ik geen testen in huis heb, heel bewust. Anders had ik mezelf op sommige momenten ook niet kunnen bedwingen.
Verdorie, ik kan zo 1 2 3 de foto's van mijn testen van vorige maand en deze maand niet vinden. maar op 11dpo hoeft een test toch ook niet positief te zijn? Heb eens op internet gelezen dat het vaker niet, dan wel voorvalt dat een test echt goed positief is voor NOD. De gouden regel van mijn moeder is dan ook dat je minstens 2 weken overtijd moet zijn, maar dat ga ik nevernooit redden haha! Ik ga gewoon nog steeds voor je duimen dat er geen volgende ronde hoeft te komen en je nu gewoon mega zwanger bent
Ik was al in staat om boos naar Ziggo te bellen en te vragen wat er nu weer aan de hand was Gelukkig bedacht ik net op tijd om ook eens te kijken of ik andere websites kon openen... anders had ik mooi voor joker gestaan ! Ik ga voor ons beide hopen dat het toch raak is en we gewoonweg veel te vroeg zijn met testen
GDuif; haha ja ik probeer dat ook elke maand. En zoals ik vorige week al aangaf, moest ik donderdag naar Kruidvat voor iets anders en hup zo 2 doosjes meegenomen. PFf stom, moet de andere boodschapjes gewoon voor eisprong plannen Teardrops; thanks lief berichtje. Ik heb de ervaring van beide keren (1e zwschap niet meegerekend) dat ik wel eerder positief testte (12dpo en 10dpo)... maar ik weet het, ook theoretisch kan het nog best. Maar om niet nog een teleurstelling te krijgen, hou ik dat van gisteren gewoon aan!
Ik ga rond 18.30 uur weer testen. Heb de hele dag al zulke pijnlijke borsten & ben een beetje weeïg... Heb vanaf 15.30 uur niets meer gedronken. Hopelijk is het donker genoeg...
@lies mooie oplopende testen zeg en de clear blue is toch een soort extra bevestiging! ik heb hem ook gehaald @Vlinder volgensmij hoeft dat niet zo veel te betekenen. ik ben benieuwd naar je test vanavond @Bulb en GDDUIF ik voel juist helemaal niks deze maand en mijn testjes geven positief. @Mvm geen bloed geeft moed he. ik teste 10dpo negatief en 12 licht positief, je hoort vaak dat mensen eerst negatief testen en daarna toch posi @Mootje spannend!
Ik ben dan 6.5 ongeveer als ik de echo krijg. Ik ben benieuwd ! Eiceldonatie is idd niet niks! Dat moet je samen goed hebben overwogen.