Bekijk bijlage 505235 En nog even m'n testjes op een rijtje. Net CB besteld... Ga pas vrijdag of zaterdag weer testen. 😍😍😍
Gefeliciteerd!! Iemand ervaring met de midstreamtesten van zwanger & kids? Ik deed er vandaag eentje in de middag, moren of overmorgen is m'n nod. Er bleef naast de teststreep eerst een horizontale streep staan, en daarna heeeel licht een tweede streep? Is dat een voorgedrukt lijntje? Ik geloof niet dat hij positief is, maar ik vind het wel vreemd! Na een uur lijkt het me een indrooglijn?
Wauw wat een gezellig topic! Ik had veel om bij te lezen Wat lopen de testen mooi op van de dames die voor NOD testen! Ik blijf voor alle positieve testers duimen voor een plakker! Hier is de twijfel even toegeslagen vanavond, zit nu op 6 dpo en voel gewoon niks anders, wat me meteen doet denken dat het niet gelukt is deze maand. Natuurlijk is het nog veel te vroeg en kan er nog van alles gebeuren. Hoe was het met de rest van jullie op 6 dpo? Maak ik me druk om niks?
Hoeveel druppels gebruiken jullie voor de kv test? Ik weet dat je er volgens de gebruiksaanwijzing 4 moet druppelen maar lees ook wel eens dat je er soms beter wat extra in kunt doen haha. Wat doen jullie?
Gefeliciteerd vlinder! Ik doe ook standaart 4 druppeltjes, vanmorgen weer testdrang gehad maar gaf weer negatief aan was wel een actiontest. Wacht nu echt tot vrijdag al heb ik nog steeds het idee dat ik ongesteld ga worden.. Ergens hoop ik het dan ook maar want dan kunnen we snel door naar ronde twee. Zit bij ons namelijk ook nog een kans in dat we net te laat waren voor mijn eisprong.
Ik heb de 20e een test gedaan en positief en elke dag doe ik er een maar het streepje lijkt steeds minder donker te worden. Morgen zou ik ongesteld moeten worden, ben benieuwd... als ik het niet wordt en de test geeft nog steeds twee streepjes ben ik dan echt zwanger?
Zie nou maar vlinder! Je bent een avondtester! Gefeliciteerd meid! Denk als je de CB s avonds doet dat ie mooi positief wordt! Aanonomous: mooie test, loopt mooi op! @tippi: heb je foto van je testjes.. Als ze steeds lichter worden kan het zijn dat het helaas niet goed gaat.. Ze moeten eigenlijk steeds donkerder worden..
Hier nog geen bloed maar durfde nog niet te testen bang voor weer zo'n mega teleurstelling. Had net ineens een supervlaag van een weeïg gevoel. Van de week ook al keertje. Dat is wel iets wat ik herken uit vorige zwangerschappen. Bij mijn zoontje begon het met weeïg en werd later misselijkheid. Ik denk dat als ik nog niet ongesteld ben geworden, ik zaterdag ochtend ga testen. Hebben dan een BBQ feest en wel handig om te weten of ik alle salades gewoon mag eten.
Deze is van vanochtend. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden. Fingers crossed dat ik het niet wordt!
Ik lees hier over druppeltjes op een test doen. Uuhm, niet bekend met kv testen. Hoe druppel je urine ergens op? Zit daar een pipetje bij? Anders houd ik het bij cb testen met een plusje.