Hoe weet je wanneer je innesteling was dan? Heb je dat gevoeld? Zou dan zeker wachten tot zondag en ook al een paar dagen testen gedaan en was continu negatief dus zo zie je zegt niks.
Ik ben al aan het testen vanaf een week voor mijn nod Ik teste op de 19e positief en test nu elke dag in de ochtend en in de avond. Vind het geweldig om die twee streepjes te zien Ik merk het aan mijn borsten en mijn opgezette harde onderbuik. Verder wel wat krampjes, en nu ook elke keer als ik begin te lezen op dit forum lijkt het wel of ik meer krampjes ga voelen, gewoon spanning denk ik
Het gaat ook niet perse om het hartje. Het gaat erom dat ze even willen checken hoe ver ik ben... Omdat ik heb gemenstrueerd van 30 april t/m 4 juni
Hahahaha kost een berg al die testen 😂 Het gaat echt niet zomaar weg hoor dus je kan best stoppen met testen nu 😂
Zolang puff nou misschien haal je net die 6 weken en krijg je het hartje te zien! Is echt heel bijzonder!
Hahahaha! Helemaal blij! Als ik eerlijk ben zou ik gewoon een wijntje drinken, heb ik afgelopen weekend ook wel gedaan. je kan niet altijd leven met 'misschien ben ik wel zwanger' terwijl het maanden/jaren kan duren. Die paar wijntjes doen het echt niet hoor. Drinken ná een positieve test vind ik overigens not done.. Vandaar dat ik morgenavond veel bier moet morsen haha.
Tippi, bij mn zoontje ben ik een maand voor de zwangerschap gestopt. Bij de tweede gestopt toen ik een positieve test in handen had. Dit werd MA en door alle stress en verdriet weer gaan roken. En deze keer ben ik gestopt op mn vruchtbaarst dag.
Je bent na de eerste weer gaan roken? (ik denk dat ik het ook niet kan laten hoor ) Na een MA snap ik helemaal dat je weer bent gaan roken, ik heb vandaag mijn nod en zou zwaar twijfelen of ik een sigaret op zou steken als ik vandaag ongesteld was geworden... Ik ben een keer eerder gestopt omdat er toen een kansje in zat dat ik zwanger zou kunnen zijn. Toen was ik 2 maanden gestopt, toen ik niet zwanger bleek ben ik meteen weer gaan roken . Deze keer heb ik nadat ik een positieve test in handen had heb ik nog 1 sigaret gerookt en ik voel me er nu zooooooooo schuldig over . Echt zo slecht om gewoon toch die vieze sigaret op te steken. Daarna overigens niks meer aangeraakt en ga het niet doen ook niet! Ik denk steeds aan die ene sigaret dus misschien is het wel goed geweest...
Ik ben vandaag gestopt, bij mijn eerste ook gedaan en totdat ik klaar was met bv toen ben ik dom weer gestopt. Bij mijn tweede zwangerschap was ik gestopt ( 1 jan ) maar nadat ik hoorde dat het fout was en de kans op een Molo zwangerschap groot was weer begonnen. Nu wil ik echt gestopt blijven na mijn bevalling en bv 💪🏻
Oh dit vind ik echt fijn om te horen! Ik ben nu gestopt en ik raak geen sigaret meer aan. Moet ook eerlijk zeggen dat je het normaal pas weet na je NOD, en die sigaret was 4 dagen voor mijn nod. Dus ik kan het ook positief bekijken en denken ik ben 3 dagen eerder gestopt