Te laat voor een goed beeld, maar zou zeker beginnen om er aan te wennen. Je kan wel invullen dat dag 1 op een andere datum is.
Zo het is lekker druk hier! Kan jullie nauwelijks bijhouden, maar doe me best! @lies waar heb je die m&m's besteld? Wel leuk dat je zoiets kan doen. Nou moet ik eerst maar een positieve test in handen zien te krijgen. @potato he wat balen voor je meid! Hoop echt voor je dat je de volgende ronde een mooie test hebt!
mymms.nl - uw gepersonaliseerde M&M's®- | My M&M's® volgens mij, anders even googlen op mymms Zou uiterlijk woensdag binnen komen.. Is er vandaag al. Is wel duur hoor. 400gram kost ruim 40euro met verzendkosten.. Maar ik vond het zo leuk! Haha
nig even geen tijd gehad om terug te lezen net wakker van een nachtdienst vol lekkages.maar voor nu even een ego berichtje met testenspam
Bekijk bijlage 505359 Zooooo blij! Hij loopt echt op nu! 🎉🎉🎉🎉🎉 De onderste is nu net 5 minuten geleden getest!
Jammer Potato, ronde 19 dan wordt het onderhand een beetje minder leuk lijkt me . Toch volhouden hoor, je weet het nooit met moeder natuur! Sterkte en succes de volgende ronde!
Haha heb je die alle 6 nu net gedaan? GEFELICITEERD!!! Maar als je zaterdag pas je nod hebt zou ik toch nog even voorzichtig zijn met juichen...
Nee natuurlijk niet nu allemaal tegelijk..... Lekker blonde actie zou dat zijn.... Uhhhh... Ik mag toch blij zijn dat ze oplopen of niet dan?