Oh jongens, ik voelde net zo'n trekkend gevoel in de zijkant van m'n buik! Zouden dat de banden zijn? Ik denk dat ik toch niet kan wachten om te testen!
Het zou zomaar kunnen, ik heb een paar dagen een wat hardere onderbuik gehad en wat trekkerig gevoel aan de zijkanten. Als je test weet je het zeker, succes!
Ik herken het wel hoor, dat zweten en de grote boodschap. Het gaat allemaal wat trager Maar het was gisteren natuurlijk ook ontzettend warm! Zou ontzettend leuk zijn, zo'n verjaardagscadeautje voor je vriend! Ik had gehoopt op een vaderdagcadeautje, maar dat was nog net iets te vroeg
@pindaatjuh: ik zweet me t ongeluk. Loop gewoon te deppen met een hydrofiele doek de hele tijd😂
En even niet drinken he... Oh & ik testte dinsdagavond met heel weinig urine al positief! Dus klein beetje een volle blaas is ook goed! 🙊
Ik mag op rood. Ongesteld vanochtend. Netjes 13 dagen na positieve ovu-test, dus geen gekkigheid. Niet enorm teleurgesteld. Op naar volgende ronde. Aan de zwangere; gefeliciteerd, aan de wachters; succes en hopelijk op roze!
He! Vandaag is m'n nod wrs. Vorige 2 cycli waren heel kort en nu weer op m'n oude niveau? Vind het zo spannend, elke x naar de wc om te zien of hopelijk nog steeds niets te zien is. Paar dagen al last van kramp en rugpijn; hoop zo dat het geen menstruatie is... Groetjes, pinkdonut
Ja ik weet nou niet of het door de warmte komt. Het lijken meer een soort opvliegers ofzo, ineens komt het en dan blijf ik in mn gezicht wapperen
@babylove85: ik gok 3+🙈 Twins😜 Edit: hahaha toch niet. We zullen het horen 25 juli 😉