Jaa maar weet niet of ze dat nou doen mede dankzij dat ene berichtje... Ik vind dat namelijk niet nodig...
Wow wat zijn er veel pagina's bijgekomen sinds mijn laatste bezoek hihi. Ik zal zo eens bijlezen, alvast gefeliciteerd voor de dames op roze! Balen voor de dames op rood. En succes voor mijn mede wachtbankers
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/625233-uitgerekend-eerste-week-maart-2017-a.html
Alvast voorzichtig gefeliciteerd! 😃 Je was niet helemaal zeker van je nod toch? Heb je last van kwaaltjes?
Nee helemaal nergens last van eigenlijk. Nou zijn mijn borsten ook geen goede graadmeter meer, soms voor mijn Nod, soms niet, soms voor zwangerschap, soms niet. Was idd niet zeker van mijn Nod, althans niet van mijn ovulatietestjes... Dus ws uitgegaan van 8juni smorgens positieve test. Gezien mijn vrij regelmatige cyclus. Eerder testte ik altijd vroege positief maar misschien nu gewoon pas latere aanmaak hcg...geen idee en maakt me nu ook niet meer uit...! Haha nu de spannende eerste wkn weer in!
Ik ga voor je duimen dat het goed gaat! Je hebt al genoeg te verduren gehad, aan je onderschrift te zien
Wooow!! Zoveel roze😱😍💗 gefeliciteerd lieve meiden op roze!! Hier nog op het wachtbankje... Heb al dagen lichtbruinverlies, af en toe is het weg en dan komt het weer terug maar ook gekke symptomen waar ik normaal geen last van heb voor ongesteld worden (hoofdpijn, pijn bovenbenen, steken vooral links, pijn onderrug, etc.). Volgende week ga ik testen als er geen bloed bij komt☺️ We hebben volgende maand een afspraak in het ziekenhuis om verder te gaan en eventuele behandelingen te bespreken. Hoop dat het niet nodig is😁
Heb net maar even de tampon test gedaan hahahaha ben echt een beetje een doos hoor🙈 maar die bleef spierwit dus dat betekend dat ik er morgen ochtend toch echt aan moet gaan geloven en alle moed bij elkaar moet pakken en gaan testen...!
Dank jullie wel meiden, ben echt helemaal in de wolken!😍 Maar ben nog wel onzeker hoor, wil even afwachten of de testen mooi oplopen.. Spannend zeg!!