Dames die zwanger zijn: van harte gefeliciteerd! Wat veel roze deze maand! Dames met een negatieve test: ik duim voor jullie dat er nog een tweede streepje bij komt en dat jullie ook op roze mogen! Dames op rood: wat balen! Vooral als je echt dacht dat er kwaaltjes waren. Ik heb hier gisteren nog een test gedaan met mn tweede plas, een test van wondfo en was weer negatief. Donderdag mijn nod en ik denk dat mijn menstruatie door gaat zetten. Ik heb al last van kramp in mijn buik en er komen wat kleine pukkeltjes in mn gezicht, vaak een teken dat mijn menstruatie niet lang op zich laat wachten. Ik had goede hoop,maar mijn lichaam neemt me waarschijnlijk weer in de maling... 😠
DMzoet ik hoop dat het eenmalig is bij je! Podex, lief dat opbeurende verhaaltje! Ik ga maar hopen dat dat bij mij ook het geval is. Heb wel sinds een uurtje in mijn rechterlies een spierpijn gevoel.
Wat verschrikkelijk rottig is dit hè! Door alle positieve testjes neemt de testdrang toe en dan test je eindelijk...issie negatief grrrr:x
Thanks nic2910. En wat ontzettend balen dat je nu op rood moet.. die hoop is zo logisch en tegelijk zo weinig zeggend..! Mn gynaecoloog zei dat we misschien eens moeten kijken of die LF me in de weg kan zitten. Donderdag is mn NOD (met een een LF van 11 dagen), maar ik heb vandaag wat hoofdpijn en dat is meestal een menstruatie-signaaltje bij mij, shit... Mn borsten voelen wel anders dan bij vorige menstruaties. En wat bijzonder was aan de laatste cyclus dat ik mijn ei op dag 17 had en normaal op dag 20. Ook was mijn laatste menstruatie ineens een dag langer anders. Nou goed, je gaat altijd verbanden en signalen zoeken natuurlijk, het enige wat uitsluitsel zal geven is een positieve test! Even afwachten nog dus.. Zwangeren gefeliciteerd! Super!
Er is weer roze bij gekomen wat goed! Gefeliciteerd dames! Dames op rood, sterkte en succes in de volgende ronde. Alle dames met een negatieve test of nog op hetvwacgtbankje wat spannend he! Nou mijn tepels doen sinds vanacht pijn dus mijn ongesteldheid komt eraan hoor heb dit elke ronde ongeveer een week van te voren dus nu is het afwachten. Maar ondertussen lees ik nog gezellig mee hoor!
Thanks lieve meiden voor de reacties😔 we gaan nu aan ronde 15 beginnen maar wel via het ziekenhuis. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Teardrops, ik hoop dat je nog op of na je nod positief test💗 En aadeebee; succes ermee! Hoop dat ze ies voor je kunnen betekenen en wellicht je lf langer maken!
Hoi Meiden! Zie weer wat roze erbij, heel goed!!! Helaas ook wat rood, sterkte meiden.. digi knuffel vanaf hier! Hier is het raar op het moment. Al een tijdje een mooie geleidelijke cyclus(zie onderschrift). Zondag op NOD getest: negatief. In de middag niets verwacht, want geen krampen, niets.. toch wat oud bruin bloed.. Dus dacht: over met de pret, op naar de volgende ronde. En tot nu toe: NIETS!!! Vind het zo raar, vooral omdat we niet veel sex gehad hebben ivm ziektes van ons en vooral erg oververmoeid allebei. Ik ga morgen op een korte vakantie met de kleine man en mijn zusje. Grote man blijft thuis
Ha meiden, ik mag op rood. Was vorige week maandag al ongesteld geworden. Wij hebben een pauzemaand ivm een cyste en ook gaan we op vakantieeeee , dan gaan we weer vol goede moed verder
Balen LW85 Wil je wel alvast een fijne vakantie wensen meid! Keef85 heb je alweer een testje gewaagd inmiddels? Ugh ik kan wel janken..bah! Nog geen menstruatie maar wel krampjes en het lijkt alsof mijn borsten ook minder 'van glas' zijn. Ben bang dat het game over gaat zijn deze maand
MEIDEN HELP!!! Ik doe net 10 min geleden deze test met bijna avondurine (11 dpo) en ik zie een streepje...😱😱😱 zien jullie m ook of word ik gek?!
😱😱😱😱😱😱😱... Is ie niet te licht?! Ben zo bang dat het (weer) mis gaat...
Wauw nic2910! Ik zie hem ook! Voor 11 dpo is ie niet te licht denk ik hoor. Anders elke of om de dag even doortesten en kijken of het oploopt? Voorzichtig gefeliciteerd!