Hoi hoi, daar ben ik weer. Beetje druk geweest, haha. Gisteren berichtje gekregen dat iemand zwanger is van de tweede in ronde 1.. Super blij voor haar, echt. En ik zit ook nog maar in ronde 2.. toch wel een beetje jaloers. Ik had ook zo graag het goede nieuws willen brengen.. Nu wachten op mij ei.. Ik begin vandaag met ovu testen.. @aisera: je moet QUOTE even weghalen aan het begin en het einde .
Kan ik bij op de lijst? Nod zou 24 juni moeten zijn, eerste ronde eerste kindje maar ben pas sinds eergisteren met de pil gestopt dus waarschijnlijk niet helemaal nauwkeurig.
Hoi Dames, mag ik ook op de lijst? Jughi, 28 jaar, NOD 28 juni (ongeveer...)2e kindje, ronde 4.. Over meneertje hebben we 7 rondes gedaan met cyclussen tot 50 dagen.. Had zo de hoop dat het nu sneller zou zijn! Helaas.. Liefs
Oh gatsie, dus dan is m'n piek helemaal nog niet? Ik drink erg veel (en kan niet minder) dus savonds is testen echt bijna hopelijk. Dag van roze streep zag ik em nog wel, maar licht. Volgende dag lichter en nu weg. Ik hoopte eigenlijk dat ik m'n piek gemist had en die geweest is. Of heb ik nog kans dat de test van de week weer x Zo roze kleurt? Als ik terug kijk, zie ik wel als m'n eisprong rond die data zou zijn. Het maandelijks precies valt met mijn migraine bij menstruatie en eisprong.
AMDD Wat onzeker zeg. Het is ook niets voor mij om op de dag te testen ivm met weinig drinken enzo. Daarom heb ik die van cb die mogen sochtends. Ik heb geen idee of je nog je piek gaat krijgen. Wat ik ook veel lees is dat dames die dickstips gebruiken en als ze denken dat ze hun piek hebben doen ze zo'n duidelijke cb met smiley.
ja, is waarschijnlijk ook handiger, dan al die regeltjes... Ga deze maand even door met testen van sensitest en dan kijken we volgende maand wel weer. Al hoop ik natuurlijk dat het dit keer niet meer nodig zal zijn
Daar gaan we voor dat de ovu testjes volgende maand niet meer nodig zijn! Ik ben zo benieuwd wanneer mn vruchtbare dagen eraan komen. Ik heb iig nog geen vruchtbaar slijm.
Hallo dames! Ben wat stil deze ronde, maar manlief en ik proberen er iets minder mee bezig te zijn... Ovulatietesten zijn tot nu toe nog veilig op geborgen haha, ook nog geen drang... Scheelt wel dat m'n ei nog wel een aantal dagen op zich laat wachten, 10 denk ik, maakt t wel makkelijker... Hoe gaat het met de rest??
Goedemorgen! Vanmorgen in een keer lage temp, maar mijn ei moet nog even wachten hoor. Vriend is weer 3 dagen weg voor zijn werk en gisteren niet gesekst, want het was echt te heet in huis! Haha Wel weer begonnen met ovu testen.. Nu betekend dit overigens niet dat ik weer naar 39 dagen hoef hoor qua cyclus haha
Wat een gedoe hè...tempen, ovulatietesten, je wilt t liefst flitsende vrijpartijen en een pracht baby daaruit voort komend Hier ben ik er wel nuchter in, al ben ik mm kleedkamer aan t uitruimen, haha plaats maken voor. Heb goede hoop, al denk ik ook wel..dat mocht t juli/aug nog niet raak zijn ik wel iets weemoediger word. But ladies keep THE little spirit alive!! Als in klein menschje, niet weinig spirit Fijne dag Xuon en Lies!
Haha ja, maar dat is gewoon niet haalbaar bij ons. Notitie aan mijzelf: komende 2 uur niet drinken! Om mij heen is de een na de ander zwanger.. en dan ben ik best wel een beetje 'jaloers' of nou ja.. jaloers.. ik wil gewoon ook! Ik gun het de rest ook heel erg hoor..! Ook vrienden die jarig bezig zijn geweest en het met hulp hebben moeten doen.. Zij vertelden van het weekend dat ze een kindje verwachten. Zo ontzettend leuk! Ik hoop dat het snel voor ons allemaal raak is.. en met snel bedoel ik deze ronde . Gaan we voor een maart kindje!
Het is niet erg als je veel drinkt, maar dan moet je het een keer goed ophouden haha. Het makkelijkst is om je gegevens in te voeren in bijv fertility friend zodat je ook van vorige maanden kan terugkijken. Je kan meerdere keren een roze streep hebben, maar hij moet echt heel donker zijn wil die positief zijn. Ik weet inmiddels wanneer mijn piek ongeveer is dus ik begin met dipsticks en tegen de tijd van mn piek doe ik een clearblue test met smiley. Omdat ik weet wat mijn signalen zijn hoef ik vaak maar 1x met cb te testen maar de eerste maanden gebruikte ik beide vaker. Ik test trouwens gewoon s ochtends hoor en als mn piek in de buurt is test ik twee keer per dag (gewoon wanneer het uitkomt ..)
Dames wil iemand mij ook weer op de lijst zetten? MvM1984, 2e ronde na 2e miskraam, 2e kindje, NOD is 25mei. Hier sinds gisteren weer begonnen met ovulatie testen, al heb ik het niet echt nodig... Hier zijn er nog bijna elke dag flitsende sekspartijen haha... op de 1 of andere manier is dit onze manier van heerlijk van elkaar genieten na 2 miskramen. En daar ben ik ook erg blij mee. Ik test ze wel omdat ik ze toch nog heb liggen...
Hee dames ! Mijn cyclus is even op orde moeten komen i.v.m verwijdering implanon.. en op dit moment gaat hij goed voor het eerst. Ik verwacht dat ik rond de 22e zit met ronde 1
Welkom suus en mvm, welkom dames! Ik hoop dat je nod 25 juni is mvm? Zal morgen de lijst eben aanpassen,
Welkom allemaal. Flitsende sekspartijen, hahaha! Ja, zou mooi zijn. De eerste 2 van de maand wel, maar daarna wordt het soms lachen gieren brullen hier omdat het toch maar weer even moet tussen werkzaamheden door ach zolang we er nog lol in hebben klaag ik niet.
Haha ja zo gaat het hier ook. De eerste 2 van de maand zijn super, stoom komt er vanaf hihi nee grapje maar daarna is het toch wel van vandaag moet ook nog wel even want je weet maar nooit.