Ja dat dacht ik echt😳 Maar het bloed is volledig weg?! Nu alleen twee keer een klein beetje bruin bij zelf checken aan de binnenkant..
Dit is de test van net.. Binnen 1 min zag ik al een licht streepje maar hij is niet zo donker als ik had verwacht😔😥 wat vinden jullie?
Hcg doet er 2 dagen over om te verdubbelen, als je morgen test zal ie waarschijnlijk wat donkerder zijn. Ik duim voor je!
Nic dat is een mooi streepje hoor! Gefeliciteerd!! Idd het verdubbeld elke 2 dagen.. dus doortesten is een optie. Zelf doe ik dat ook, vind het heel prettig!
Nic hij ziet er mooi uit hoor meid! Wat goed! Ik had gisteren een klein beetje lichtbruine afscheiding. Meestal begint daar mijn menstruatie mee, dus ben bang dat het bij mij gaat doorzetten vandaag
Wat een hoop lucky ones zeg deze maand zeg! Wauw voel je gezegend met je vruchtbare belly. Geniet ervan. Voor de dames met rood, good luck! Voor de dames met al jaren en maanden rood. Er komt een dag, dat al deze ellende compenseert. Hier verwacht ik elk moment mijn rood. Eisprong was 12 dagen geleden en mijn LF is exact 12 dagen. Hopelijk wel nog voor 15u anders begint mijn cyclus pas morgen en mag ik 2 juli pas beginnen met prikken.
@pindatjuh & Jughi: ja precies, daarom wil ik vrijdag weer testen. Morgen is mijn nod dus ben benieuwd. @Teardrops: ahh dat meen je niet.. Heeft het al doorgezet 😥? Nou ik ben stik zenuwachtig voor de komende dagen. Alle kwaaltjes verdwijnen opeens en heb hele lichte krampjes bij mn baarmoeder😥 Misschien doordat ik net even gecheckt heb, maar heb ook weer een beetje bloed..😔
Gefeliciteerd meiden wat super allemaal, die mooie testen! en succes voor de dames die op rood staan. Ik ga morgen ochtend weer een testje wagen. Weten jullie toevallig welke gevoeliger is de predictor Early of Cb sensetive?
Van de nieuwe predictor early hoor ik goede verhalen. De cb sensitive, is dat die met een + teken? Geen idee hoeveel dagen voor nod je die kan doen eigenlijk. Klopt je banner? Als je morgen echt op 3 dagen voor nod zit dan zou ik toch voor de predictor early gaan, maar dat is meer omdat ik daar ervaring mee heb. Morgen is mijn nod en ik ga er vanuit dat ie door gaat zetten, de krampen zijn echt goed begonnen. Ik geef het door als ik op rood mag. En anders geef ik het door als het anders loopt, maar ik ga er niet vanuit
Gefeliciteerd nic2910! en jammer teardrops succes met je volgende ronde. vanmorgen een Cb gedaan met tuurstreepje. maar ben vast de enige die hem ziet😊
Nic2910: yes! Gefeliciteerd! Teardrops: wat jammer! Succes in de volgende ronde! Melanie2014: ik zie hem helaas niet. Morgen of overmorgen nog eens testen? Vandaag is mijn nod en zijn mijn krampen sinds vanmorgen verdwenen, ook nog geen rood gespot. Mocht het er zaterdag nog niet zijn dan ga ik zondag testen. Eerst maar kijken of het zo ver komt.
Dankjewel melanie en pindatjuh. Melanie ik zie wel een heel licht streepje hoor! Spannend meid! Pindatjuh ook spannend voor jou, ik ga duimen! Ik z straks weer ovulatietestjes gaan bestellen. Las net ook veel positieve verhalen over pre seed en conceive plus. Is een soort glijmiddelen dat de boel juist wat meer helpt. Zit even in twijfel en ook over welke van de 2😆
@teardrops: ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word, is alleen zo raar dat de krampen over zijn. We zien het wel. Met de glijmiddelen heb ik geen ervaring, maar wie weet helpt het! Zijn dat dan glijmiddelen die je gebruikt tijdens je vruchtbare periode?
Teardrops, ik heb denk ik nog wel een aantal ovu testjes liggen die ik hopelijk niet meer nodig heb. Wil je ze hebben😊? over glijmiddel weet ik ook niks maar heb idd vaker die namen voorbij horen komen.. Pindatjuh; balen zeg.. Krampen zijn sowieso heel vervelend😒