Oja hebben degenen die met ovulatietesten bezich zijn ook dat het een half uurtje na het testen nog best een donker streepje lijkt, maar na een paar uurtjes echt veel lichter? Als ik m'n tests van de afgelopen dagen naast elkaar leg blijft t echt heel vaag dat 2e streepje, dus denk toch dat t nog even op zich laat wachten bij nader inzien. Of is t normaal dat t na paar uurtjes minder zichtbaar wordt?
Ik heb dat wel maar zie wel duidelijk dat ze oplopen bij mij. Ik vergelijk ze ook meestal pas na een paar uur. Ze worden bij mij daarna niet meer lichter.
Hi dames, Marianne wat een mooi compliment over je baarmoeder! ik persoonlijk gebruik geen ovulatietests, gewoon netjes om de 2 dagen, en dan moeten we ons al inhouden om eerlijk te zijn En wauw, wat een fijn nieuws trouwens! Handbalster welkom hier, alweer een oude bekende Leona wat gek al die symptomen.. Kan er zelf ook geen status op maken?? Lies wat een enge gedachte dat je het kan doorgeven aan je kleinkinderen enzo.. Ik kan wel best begrijpen dat je er je job voor wil opgeven, dat zou ik ook doen! Wel een hele situatie zeg, geeft idd wel extra stress kan ik mij voorstellen.. Mamadeluxe Ik wens je er veel succes mee! Hopelijk is het snel vrijdag! Dniese welkom hier, wat vervelend voor je dat je geen duidelijkheid hebt ivm je cyclus enal :/ Hoop dat het snel wat duidelijker wordt allemaal! Mo leannan Welkom, kom erbij! Puk hey dat is wel fijn! Kunnen we elkaar wat meevolgen! Dat snel bijkomen dat ken ik van ergens, het is gewoon om te rotten! Het leven is niet eerlijk verdeeld he, als je dan ziet dat er andere vrouwen zijn die mogen eten wat ze maar willen en graatmager blijven! :x Ben wel 'blij' te horen dat ik niet de enige hier ben die niet het perfecte figuur heeft! Vind het wel zo jammer dat ik niet van in begin zo een mooi buikje zal hebben.. Maar als ik moet wachten tot het mij gelukt is mooi mager te worden, dan komt er nooit een 2de kind.... Gelukkig heb ik wel een vriend die mij echt mooi vind zoals ik ben
Hoi Meiden ik doe deze maand weer eens mee ondanks ik besloten had om in januari 2015 weer te proberen. Helaas kan ik niet zo lang wachten,ik verlang ernaar om weer mama te worden. Mamavankiki-27 jaar-4e ronde(na mk)-2e kindje-nod 25 november
Welkom mama van Kiki! Hier is cd 3 aangebroken. Het is niet heel erg om nog even rust te hebben. Mijn vriend is snotverkouden, Inmiddels die het hoesten ook zijn stem kwijt en zijn energie. Ook het hij het ontzettend druk op zijn werk en zit thuis ook nog tot laat te werken. Mij heeft hij ook wat aangestoken. Dus zo verse gember halen en citroen om thee van te zetten. Hopelijk is zondag het ergste weer over, dan gaat het klus programma weer van start.
Ja, ik kom heel gauw gaan. Echt verrot is dat, maar ik zal er mee moeten leren leven. Nou ik vind dit toch wel positief! Klussen maar! Vooral dat klussen blijven doen! Nee, die van de action blijven kwa kleur erg goed. Ik bewaar ze in mijn nachtkastje. Daar liggen ze de hele maand en word ik ongesteld gaan ze de kliko in en ben ik zwanger blijven ze daar liggen. Ja, mijn man is zelf de enige die niet over mijn lichaam klaagt, ik ben goed zo en wil ik afvallen vind hij het prima en is hij super trots. Ben ik er niet mee bezig vind hij het ook prima. Momenteel zit ik weer op een laag kcal inname en val ik weer wat af. Voor de mensen die nieuwschierig zijn, ontbijt, magere kwark met een eetlepel muesli en een halve mok chocomel. tussendoor, 1 plak brood met een stuk fruit lunch, 3 plakken brood, 2 met ham en 1 met kaas(30+). tussendoor, 2 stuks fruit. diner, 1 aardappeltje, 3 opscheplepels groente, stukje vlees. tussendoor2 meel koekjes + 1 glas crystal clear. Voor de rest drink ik bij elk gerecht 250 tot 500 ml water.
Ik vind jouw man een topper! Hij vindt jou gewoon mooi zoals je bent en zo hoort het ook! Er zijn zat mannen die toch opmerkingen maken... Succes met afvallen! En klussen blijven wij om de dag doen
mamavankiki welkom op dit forum! En succes deze maand ondanks dat je nog even wilde wachten. Jynn wij zijn ook allemaal aan het hoesten hier in huis. Duim voor je dat bij jullie de energie er weer is als het nodig is Hoop bij mij dat het geen effect heeft op deze ronde...
Wat een top vent heb je Puk! En super goed van je dat je zo op de kcal let nu, respect hoor want dat is echt moeilijk!
MamaDeluxe, ik heb er inderdaad gisterenavond weer eentje gedaan: Vond de vorige duidelijker. Hihi! Echt, Doornstruikje?! De slag is in ieder geval geslagen Jij ook succes, Mo Leannan! Glinster, dankjewel! Puk, ik twijfel. Die van gisteren is minder duidelijk.
Die op de tweede foto is die van gister? Die is inderdaad duidelijker...ook een beetje een donker streepje aan de linkerkant. Nog even doortesten om te kijken of ze aflopen. Je bent wel aan de klus geweest? Hahaha, ja dat zei mijn vent echt! Hij heeft ook gelezen dat je beter in de ochtend kan klussen omdat het zaad van de man dan van betere kwaliteit is dan in de avond. 1 keer raden wat hij vanmorgen voorstelde...
@ Doornstruikje: Volgens mij worden ze ook wel iets donkerder! @Dniese: Ik vond die van gisteren duidelijker! Vanavond weer even testen, kijken of ze aflopen inderdaad. Het blijft vaag allemaal hè, maar ik en denk dat ik wel voor meerdere hier spreek, leven met je mee! Ik hoop dat vanmiddag mijn testen binnen komen. Deze week alleen ml zijn kids, en vanmorgen heeft hij de oudste daarvan naar school gebracht en de jongste lekker een ochtendje meegenomen. Ik heb lekker de gehele boven en beneden verdieping al schoon, de badkamers en toiletten zijn weer gedaan en de was weg gewerkt! Gaat allemaal 10 x zo snel als je geen kids om je heen hebt! Net boodschappen gedaan en broodjes en knakworsten gehaald, dus zo de oudste van school halen en dan naar ml en daar broodjes eten en dan de kids weer mee naar huis!
Welkom mamavankiki. @Puk: Lieve man heb je! En knap hoor, dat dagmenu! @Doornstruikje: Haha mooi. En ik zie hem ook een beetje donkerder worden. Het is niet alleen zijn omdat je het wilt zien. @Jynn: Beterschap! Hoop dat jullie weer wat fitter zijn wanneer klustijd is aangebroken.
Ja, ze lopen op! In de ochtend, dat moest ik meteen even googlen. Het eerste wat ik tegen kwam: De voordelen van ochtendsex | Women's Health Mobiel