Super lief! Ja, ik vond die eerste ook duidelijker. Alleen vanmorgen was die van gisterenavond juist duidelijker geworden, duidelijker dan die van de dag ervoor... Raaaaar Lekker is dat hè? En alles heerlijk schoon. Knakworstjes, hmmm! Eet smakelijk!
Hahaha, geweldig! Nog meer voordelen van ochtendsex dan sneller zwanger worden. Ik had deze site gevonden Wil je zwanger worden? Lees meer over je menstruatie cyclus en tips. staat er letterlijk: "Als je zwanger wilt worden is de kans groter als je in de ochtend seks hebt. In de ochtend is de hoeveelheid zaadcellen namelijk hoger". Had mijn lief dus goed gelezen...
Ojee, ik heb echt nooit meer 's ochtendseks sinds we een kind hebben.... Ben er zelf ook minder een fan van dan van avondseks. Hopelijk zijn die zwemmers van m fit genoeg om ook 's avonds de overtocht te maken en als blijkt van niet moet ik maar extra vroeg de wekker gaan zetten, haha! Zijn er hier dames die wel fan van ochtendseks zijn of die het met al een kind in huis wél lukt om 's ochtends te klussen?
Ik heb nog nooit een negatieve opmerking over mijn lichaam van hem gehad. Vind dat ook wel erg bijzonder hoor. Je vind het ook erg moeilijk, want ik ben nogal een lekkerbekje. Heb nu weer een paar nieuwe taarten in mijn hoofd, maar ja kan niet alles opeten. Aankomend week gaan we lootjes trekken voor kerst en dan mag ik dus een taartje meenemen. Hmm, vind het op de foto wel meevallen. Ze worden donkerder. Is ook best wel moeilijk, heb vanmorgen er een paar krackers bij genomen. Mijn buik rammelde. Vind het rond 12 uur altijd het moeilijks. Maar goed die zijn we alweer voorbij. Wij hebben in het weekend wel eens ochtend sex maar door de week nooit meer, mijn man staat tussen 4 en 5 uur op, dan heb ik er nog echt geen zin in! Als hij een keertje later weg moet(zeven uur bijvoorbeeld, dan wil het nog wel eens voorkomen). @Hier, Vanmorgen in de rijtjes woning tegenover ons een inval van de politie gehad. Dat is echt vet spannend! Eerst 3 Audi's met 8 mannen in kogelwerende vesten en daarna nog 4 Polo's met politie in burger. Je staat wel even te kijken om half zeven.. Dat wat je normaal op tv ziet was nu werkelijkheid. Niet dat we nou in zo'n criminele buurt wonen, maar dit gezin heeft vaker politie op de stoep.
@puk Jeetje dan sta je wel even te kijken! lekker van achter de gordijnen gluren 😂 hier Vanochtend afspraak gehad bij de HA wegens mn menstruaties. Heb een doorverwijzing gekregen voor de gynaecoloog dus gebeld.. Kan ik pas 4dec. Terecht! 😒 Ook liggen er nu pijnstillers klaar bij mn apotheek voor als mn menstruatie in aantocht is, ik er dan waarschijnlijk niet van flauw val. Dus afwachten maar weer..duurt alleen nog zo lang!
Fijn dat je een verwijzing hebt maar wat balen dat het zo lang duurt... Hopelijk kunnen ze je wel goed helpen daar!
Vond het ook belachelijk eigenlijk dat het zo lang moest duren dus heb ik maar even een ander ziekenhuis gebeld en daar daar kan ik volgende week donderdag al terecht gelukkig!
Hey meiden! @Lies; Fijn dat je toch al eerder terecht kan! @Puk: jeetje wat een sensatie zeg, ik zou ook stiekem gluren hoor hahaha @ochtendsex: dit doen wij wel nog regelmatig, aangezien mijn vriend soms heel erg vroeg op staat, dan zijn de kids nog niet wakker
Pff dat duurt lang?! Heb inderdaad de lampen uit gedaan en ben gaan staan gluren, met mijn hart in de keel haha... Dat is beter!!!
Wij hebben besloten om het nog een keertje zo te proberen. Nou ja wij, mijn man wil het liever nog een keer proberen. Zelf kan ik geen keuze maken. Heb er best veel stress van en zie er ook een beetje tegen op. Daarom gaan we er gewoon zo weer een keer voor. Gaat het weer mis, dan gaan we het waarschijnlijk laten onderzoeken. Eerst maar weer zwanger worden en 10 weken wachten...
Goed van je om daar geen genoegen mee te nemen en fijn dat je nu eerder terecht kan! Hoop dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt.
Moeilijk hoor...snap je stress heel goed. Vooral samen blijven praten. Hele dikke knuffel en duim voor een plakker dit keer!
Dank je, het is inderdaad heel moeilijk. Hopelijk mogen we snel zwanger worden en vooral blijven. Praten gaat hier erg goed, kan manlief altijd appen en soms bellen. Daarnaast hebben we het er thuis ook genoeg over. We zijn deze stap voorbij en volgende week mogen we weer aan de slag...
Nou zo positief ben ik niet. Ben super bang dat we weer een miskraam in zullen gaan. Waarom zou het nu wel positief zijn? Maar goed wat heb je er aan om steeds negatief te zijn? Daar haal ik mijn humeur mee omlaag en dat vind ik niet leuk tegenover mijn man! Dat verdiend hij niet. Tijdens mijn menstruatie is mijn humeur ver te zoeken. Maar voor de rest wil ik me er niet te druk over maken.
Positief is misschien niet helemaal het goede woord, maar ik bedoel meer dat je er toch weer voor gaat daar heb ik echt respect voor. Bij mij zou waarschijnlijk al mn moed in mn schoenen zijn gezakt en zou ik het emotioneel niet aan kunnen denk. Hoop van harte dat jullie snel een plakkertje zullen hebben!