Jouw testen zien er al erg goed uit hoor! Al bijna net zo donker als test streepje. Denk dat jouw eisprong elk moment kan zijn. Klus ze! Het ligt eraan wanneer je eisprong is in een cyclus. Is je eisprong ongeveer in het midden van je cyclus dan is je lf ongeveer net zo lang vanaf eisprong naar nieuwe cyclus (nod) als dat dag 1 van je cyclus is tot aan de eisprong. Is je eisprong later dan wordt de lf korter. Snap je het nog? Wordt de dus niet moeilijker zwanger door...
Genieten ook echt van elk moment hier! Tuin aan het water en vrij uitzicht, overal weilanden.... Die testen gaan bijna irriteren... Elke keer denk ik weer, vandaag wordt ie vast donkerder. Gaat vast nog gebeuren, misschien morgen al. Of zal ik vanavond voor de zekerheid ook nog testen?
Nou ja zeg, testje heeft weer een heel licht streepje! Ik hoop toch wel dat ik donderdag een knaller heb, heb niet zo'n zin om langer te wachten, haha... Bij ons in de krant stond een stuk over condoom gebruik. Als je altijd condooms gebruikt is de kan op een miskraam groter aangezien je lichaam de sperma als vreemd ziet. Je lichaam wil de sperma dan ook afstoten. Vond het wel bijzonder om te lezen. Dit is trouwens niet zomaar een stuk, maar dit is onderzocht door het UMCG. Nou ik ga weer verder knutselen.. (eerst zonder en dan met manlief )
wat bizar om te lezen, al hoewel t ook wel logisch klinkt ergens. Ik ben in jan. 2013 gestopt met de pil en vanaf dat moment hebben we condooms gebruikt. Vanaf mei 2014 voor de eerste spruit aan de gang en toen we de eerste keer zonder condoom deden had ik ook gelijk een schimmelinfectie te pakken, dus kan inderdaad wel dat je lichaam het als vreemd ziet. Wel irritant overigens, nog nooit eerder gehad, en nu gelukkig ook niet meer maar was niet echt een motiverende start zeg maar...
@Lies: Lf=luteale fase; de periode na je eisprong tot je menstruatie. Als ik me niet vergis kán het moeilijker zijn zwanger te worden als je luteale fase minder lang is dan 10 dagen. Maar dat weet ik niet zeker. Wbt krampen kan dat inderdaad dacht ik! Ik heb ook een beetje trekkend gevoel in mijn onderbuik voor mijn eisprong. Wel apart van de condooms. Wij gebruiken ze niet, vind het een beetje ondingen. Schimmelinfectie is naar inderdaad, ook wel eens gehad. Laatste keer toen ik een antibioticakuurtje had voor een lymfeklierontsteking. Ook de goede bacteriën werden uitgeroeid.
@lichte ovu testen Lees dat er keer 'last hebben' van alleen maar vrij lichte ovu testen en geen knallers. Heb dat ook, elke dag in ieder geval licht streepje en alleen donderdag had ik echt een beetje iets donkerder, maar nog lang geen knaller. Daarna vrijdag weer lichte test (wel 36 uur tussen testen laten zitten vanwege lastige werkomstandigheden). Dacht dat m'n piek dus geweest was en voelde vrij en zaterdag ook best duidelijk m'n eisprong. Zaterdag was m'n temperatuur ook ietsje hoger, maa vanovhtend ineens weer lager dan normaal! Dacht ik net dat ik t snapte.... Als ik echt m'n eisprong (heb veel gevoeld en beetje positieve over test) heb gehad dan moet m'n temperatuur toch omhoog ipv omlaag gaan? En klopt die temperatuur altijd? Doe t wel elke dag op dezelfde manier, alleen vandaag was t wel uurtje later. @klussen Hopelijk heeft iedereen goed kunnen klussen met de knaltesten dit weekend!
Hallo allemaal, ben er even een tijdje tussenuit geweest, ook om gewoon even niet aan zwangerschappen te denken maar nu ´EI´dichterbij komt...Wat is er weer veel gebeurd ik ga nu alles even bijlezen! Ik gebruik deze maand voor het eerst ovulatietesten en aangezien ik onregelmatig ben ( tussen 28-35 dagen) ben ik een week geleden al begonnen met testen. Nu werken die testen prima en kan ik duidelijk zien dat ik nu net een positieve test heb, echt een dikke knaller en is gedurende de week mooi opgelopen. Mijn twijfel is nu..we hebben afgelopen nacht geklust dus ongeveer 18 uur geleden en ik heb nu een positieve test..is er dan enige kans op zwangerschap aangezien het nu nog 1-2 dagen kan duren voor de eisprong daadwerkelijk plaatsvindt? Manlief is nl net vertrokken naar Nederland en komt woensdag pas weer terug snik snik..dit zou dus de enige mogelijkheid zijn deze maand. Ik had nog zo gehoopt op een cyclus van 35 deze keer...
Zaadcellen leven ongeveer 3 a 4 dagen. Uitschieters zijn er die zelfs 7 dagen leven. Dus er is nog wel hoop, maar de kans is wat kleiner.
Ik had doorgegeven voor de lijst dat mn nod de 22e is. Maar ik heb vandaag mn ei en mn nod is op de 23e of 24e. Ik kan t zelf niet aanpassen. Weet niet of iemand dat kan doen?
Tnx iedereen voor het mee kijken en de uitleg Hier hadden we onverwachts zin in kaasfondue dus heerlijk gegeten Had de hele avond zo een verschrikkelijke pijn thv mn eierstok heb er maar een kruik op gelegd kon er niet van lopen! Maakt me allemaal toch weer onzeker of alles wel in orde is bij me, maar nu opeens weer zere borsten dus denk dat hij toch is gesprongen. Gelukkig donderdag een afspraak bij de gynaecoloog. Hoop dat hun kunnen zien waar die pijn vandaan komt. Gister avond wel goed geklust na een hoop aandringen.. Wilde hij weer gaan slapen??! Gelukkig kreeg hij toch de zin er in whaha even kijken of het vanavond weer lukt de pijn is aardig gezakt dus we zullen zien Hehe
Irritant hè! Dacht al dat ze stuk waren ofzo Haha. Ik test nu ook 2x per dag. jouw testen zien er ongeveer net zo uit als de mijne afgelopen dagen. Langzaam aan gaan ze iets meer kleuren, maar snap er zelf ook nog niet zo veel van.
Mijn NOD had ik ingeschat op 19 november, maar dat is ws toch niet helemaal goed en ik schat m nu op 22 november. Ik ga dus alvast even gezellig meelezen hoe het met iedereen hier gaat. Ik blijf gewoon bij het andere topic tot 21 november, maar vind het gewoon gezellig om mee te lezen Succes iedereen ook hier!
Ontzettend! Elke keer hoop ik weer op een knaller en lijkt dat eerst wel zo maar na het opdrogen is ie toch weer net zo licht... Nou zijn mijn testen sowieso niet zo heel donker maar dit is voor mij ook nog niet positief. Misschien straks nog een keertje testen maar denk morgenochtend weer.
♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥ 22. (6) : SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Felix, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 2 (1e na mk), 3e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Loezzz, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje 23. (9) : Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Lies1504, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Dniese, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje elly010, 29 jaar, ronde 20, 3e kindje Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje 24. (2) : Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje 25. (4) : SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Innas, 32 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje Sampiejjj, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Mamavankiki,27 jaar, ronde 4, 2e kindje 26. (1) : Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje 27. (4) : Juf1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29jaar, ronde 7(3e na 2e MA), 1e kindje Leona83, 31 jaar, ronde 16, 2e kindje, eerste liefdesbaby 28. (4): Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Glinster, 23 jaar, ronde 2, 2de kindje 29. (2) : N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje mo leannan, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 30. (6) : Rhea, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje na sterretje Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mamadeluxe5, 27 jaar, ronde 2, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (2) : Babybanjo, 40+, derde kindje, poging 11 na miskraam Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 40 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Whahahah was het maar zo! Gister avond toch nog even ouderwets wezen laken worstelen. Nu geen last van de pijn XD
Hallo! Ik stond bij het NOD forum voor 21 november maar aangezien ik nog geen eisprong gehad heb verplaats ik mezelf hier maar heen. Heb tot nu toe altijd een regelmatige cyclus gehad van 31 dagen met een ei op dag 18 en tot nu toe(dag 20) nog niks. Ben sinds deze cyclus weer eens ovulatietesten gaan gebruiken en op dag 15 leek hij positief te worden..de strepen waren bijna gelijk maar de volgende dag was hij weer negatief. Mijn temperatuur ging omlaag op dag 18 dus ik dacht eisprong! helaas is hij maar 2 dagen hoog gebleven en was vanochtend weer laag. Gisteren ochtend was de ovulatie test weer aan het oplopen maar 's avonds was er weer nauwelijks een streepje te zien. Ik snap er geen hout meer van...doe straks weer eentje en misschien plaats ik wel een foto'tje. Zet me maar datumloos neer. Annelie566, 2e ronde, 2e kind. bn 24 jaar.
Goedemorgen dames, Ik schrijf wat minder mee deze ronde, maar lees wel mee hoor. Ik ben van plan er wat minder mee bezig te zijn en dat betekent ook dat ik wat minder op dit forum moet zitten. Vandaag weer beginnen met testen. Ik heb t gevoel dat de eisprong eerder zal zijn deze keer. Zo voel ik me iig Fijne dag allemaal
Hey dames, ik had gister met CB ovu test een smiley rond 10.00 en savonds rond 18.00 geen smiley. En vanochtend rond 10.30 wel weer een smiley. Heb gister ook mn eisprong gevoel en vanochtend voel ik nog heel licht iets. Wie heeft ervaring met deze testen?