Zelf ben ik van sensitest extra gevoelige zwangerschapstest niet echt van te spreken. Ik had vorige maand een valse positieve test in mijn handen. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Maar de gewone zwangerschapstest die vind ik wel goed. Dat was mijn eerste zwangerschapstest die ik vorig jaar heb gebruikt. Die klopte wel. Zelf denk ik ook dat het aan het merk ligt. Ik merk wel als ik eisprong heb. Heb ik wel meer slijmverlies. Dat heb ik nu niet. Als deze maand niet raak is dan ga ik weer kruitvat en cb digitaal gebruiken. Dat vind ik wel prettig. Vorig jaar heb ik met cb-digitaal een smile gehad vorige maand ook.
De kans is wel groot dat het aan de testen ligt. Zelf koop ik deze niet meer. Heb even gekeken op de site. Het zijn wel gevoelige testen. Daar heb ik zelf niet echt opgelet toen ik ze ging kopen. Dacht dat dit de gewone waren. Maar helaas dus niet. Heb nog 5 cb digitaal liggen dat die ga ik vanaf morgen erbij gebruiken. Zelf heb ik van sensitest nog 9 stuks. Zelf denk ik dat ik deze maand er wel mee uit kom. ovulatietest dipstick sensitive Als ik jou was zal ik de gewone bestellen. Zeker nog door blijven testen. Ovulatietest dipstick
Hier is de test weer negatief, heb het gevoel dat de baarmoedermond wel iets open staat, met wat slijm maar niet bijzonder veel. We wachten weer verder...
Hej Meiden! Wat zijn jullie allemaal druk met ovulatietesten, tempraturen, enzovoorts, spannend he deze periode.. Wanneer "moet" het en klopt het en is het raak enzovoorts. Spannend spannend.. Ik verwacht dat ik mijn ei tussen afgelopen vrijdag en gisteren heb gehad.. Afgelopen weekje lekker op vakantie geweest dus lekker veel geknuffeld.. Hopelijk is het raak.. Wel grappig, mn eerste kindje is ook "gemaakt" toen we op vakantie waren.. Moet zeggen dat mn afscheiding er veel beter uitziet sinds die tarwekiemolie.. Vindt het nu wel weer spannend worden.. Probeer niet te veel op dit forum te komen maar me even te richten op mn studie, werk en gezinnetje.. Denk dat mn NOD dus wat naar voren komt, heb mezelf voorgenomen om pas 27 voor t eerst te testen.. Dat weekend ga ik met schoonfamilie weekendje weg voor Sinterklaas dus zou wel een erg leuk cadeautje zijn.. Ik heb voor mezelf besloten dat ik het direct ga vertellen aan mijn directe familie en vrienden die ik dagelijks zie.. Als er iets mis gaat dan wil ik dat ze het weten en dan hoef ik ook geen smoesjes te bedenken dat ik ineens geen alcohol meer drink.. (waar ik nu al mee gestopt ben) Vorige keer was dat geheim houden echt een drama! Groetjes!
Fijn dat de tarwekiemolie een goed effect heeft, ik gebruik het ook sinds een paar weken (baat het niet....), dus ben ook benieuwd En eigenlijk zouden we, net als in andere landen, het gewoon meteen moeten vertellen he, dat scheelt zoveel gedoe! En ook begrip als het mis gaat. Met de meeste vrienden ben ik close en vertel hun überhaupt alles over mijn pogingen om zwanger te worden en een aantal van hen ook, en toen het bij hen mis ging, kregen ze meteen veel steun en vonden het niet erg dat hun vrienden het wisten.Een andere vriendin had pas maanden later, toen ze wel blijvend zwanger was, verteld dat ze eerder dat jaar een mk had gehad. Niemand die ze het had verteld, alleen haar moeder en vriend wisten het. Ik snapte al niet waarom ze zo vreemd deed en niet zichzelf was. Ik heb aangetrouwde familie in Brazilië en zij vertellen direct na de test dat ze zwanger zijn, en na de 20 weken echo krijg je te horen: het is een jongetje en hij gaat zus en zo heten! En van 1 neef kreeg ik zelf een door het ziekenhuis gemaakte video van hun keizersnede doorgemaild!!! Zonder medische reden keizersnede, lag ze daar in de make-up, en het ziekenhuis biedt zo'n filmpje standaard aan, je kan het met een inlog via de website bekijken, compleet met cheesy muziekje eronder enzo! Bizar!!
Hi meiden! Wat afwezig geweest de afgelopen dagen. Voel me al sinds vrijdag grieperig (hoop niet dat het invloed heeft op een eventuele innesteling). Pas nog ziek geweest, dus zal er wel een nawee van zijn. Vanaf volgende week kunnen er al dames gaan testen, spannend!! ****
Oh van dat filmpje is echt bizar! Hier weet eignelijk bijna iedereen het dat ik bezig ben, ook precies wanneer de ronde weer is. Ik wilde het eerst niet vertellen, maar het is toch wel erg fijn om het kwijt te kunnen merk ik. Probeer er ook wat minder mee bezig te zijn dus minder hier op t forum aanwezig enz en ook niet als een 'bezetene' te testen. Ik hou het dus netjes op 1 test per dag, maar moet zeggen dat als de test lichtelijk positief is ik in de middag een extra test zal doen. Ik moet immers zeker weten dat ik op de goede dag app. Vind het wel weer spannend allemaal, maar vind het aan de andere kant wel relaxter, weet wat ik allemaal kan verwachten nu.
Suzanneke en Marianne, ik hoop dat jullie wel baat hebben bij tarwekiemolie. Ik ben er deze ronde mee gestopt. Mijn cyclus is er compleet van in de war geschopt. Zelfs een cyclus overgeslagen.
Oh echt??! Hmm, hopelijk gebeurt dat niet. Ben benieuwd waard at aan lag bij jou. Naja, mocht m'n cyclus echt in de wat raken dan stop ik er weer mee.
Hoi meiden! Hihi al die testers, we zouden er een boek over moeten schrijven, met ervaringen, foto's van testen enz. haha @Dniese: Balen van je griepje, beterschap! Denk je echt dat het door de tarwekiem olie komt? Ze zeggen ook dat je dit pas na je eisprong mag gebroken, niet daarvoor al, dat schijnt een eisprong uit te stellen/verstoren. Ik heb vrijdag de TRH-test, dus ben erg benieuwd, hopen dat deze test goed uitpakt, dan krijg ik gauw de juiste medicatie en heb ik geen lage waarde als ik zwanger blijk te zijn.
Oh echt pas je je eisprong? Oeps.... Naja we zien t wel, misschien daarom die vage ovu tests en lage temp
Ik weet het niet zeker, maar kwam dat laatst op internet tegen, met welke onderbouwing e.d. weet ik niet. Gezien Dniese haar opmerking, zou er dus wel een kern van waarheid in kunnen zitten!
Hallo dames! Mag ik hier bij op de lijst? Mijn nod was ong. 4-11 Ben niet ongesteld geworden maar ook geen positieve test. Morgen bloedprikken en dan wachten op uitslag maar goed we gaan gewoon door na de vlg ronde. En mijn ovulatietest wordt bijna knal dus ik gok erop dat ik uiterlijk 14-11 eisprong heb, en dan 30-11 mijn nod. Meisje 29, 30 jaar, 8e ronde , 1e kindje.
Marianne en Mamadeluxe: zeker weten doe ik het niet, maar de maand dat ik begon met tarwekiemolie, werd mijn cyclus langer. Maand daarna amper ongi geweest (3 dagen minimaal bruinverlies). En afgelopen maand geen mentruatie gehad. Het zou erg goed voor je zijn, zeggen ze, maar voor mij deze ronde geen tarwekiemolie
Hey Vandaag aangemeld hier.. Zet mij ook maar op de lijst. Leuk om zo te zien en met elkaar mee te lezen en leven 2x cyclus gehad van 28 en 26 d. Dus ik ga voor de 24ste Petrsj, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥ 22. (7) : SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Felix, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 2 (1e na mk), 3e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Loezzz, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje Anno, 31, ronde 1, 2e kindje 23. (9) : Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Lies1504, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Dniese, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje elly010, 29 jaar, ronde 20, 3e kindje Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje 24. (4) : Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje MoniqueA, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Petrsj, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 25. (4) : SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Innas, 32 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje Sampiejjj, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Mamavankiki,27 jaar, ronde 4, 2e kindje 26. (1) : Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje 27. (4) : Juf1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29jaar, ronde 7(3e na 2e MA), 1e kindje Leona83, 31 jaar, ronde 16, 2e kindje, eerste liefdesbaby 28. (4): Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Glinster, 23 jaar, ronde 2, 2de kindje 29. (2) : N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje mo leannan, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 30. (7) : Rhea, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje na sterretje Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mamadeluxe5, 27 jaar, ronde 2, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Meisje29, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Datumloos (3) : Babybanjo, 40+, derde kindje, poging 11 na miskraam Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 45 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Super dank je ben erg benieuwd hoe het nu gaat.. Lig nu op de bank met beste (voelt als menstruatie)buikkrampen.. Pfff
Wil toch ook even mijn ovulatietest-rijtje met jullie delen. Wat vinden jullie? 6 nov was toch wel echt een knaller, toch? Zie bij andere meiden weleens donkerdere streepjes voorbij komen. Hoezo onzeker na afgelopen maand haha.
Inderdaad is 6 november de meest duidelijke! Heb jij testen van sensitest? Die lijken toch niet echt te knallen. Mijn vriend keek vanavond even mee met mijn rijtje en zei toen heel grappig, "en daar was dan je eisprong, hè schat!" Heerlijk! Moest zo lachen. Maar volgens mij had hij wel gelijk, ik twijfelde namelijk maar vriendlief wees wel de dag aan wat ik ook al dacht. Dan was ie hier mooi 2 dagen eerder! Hoop dat we voldoende geklust hebben!