Hoi allemaal! Hier een mooie dag met een prachtig bruidspaar gehad. Wel echt pijnlijk been maar ah. Wbt ovulatietesten, ik heb deze maand voor het eerst zwanger en kids gebruikt, die gaven dus een duidelijke knaller! Mijn man kijkt ook mee, vraagt dan hoe mijn streepje was en hoe mijn temperatuur is. Of de ene ovulatietest donkerder is of lichter enz! Wel fijn. Welkom @ Anno, Petrsj&Meisje29 @Suzanneke: Hoe bedoel je dat je afscheiding er beter uitziet sinds de tarwekiemolie? Ik zou tarwekiemolie ook een beetje griezelig vinden om zomaar te gaan gebruiken omdat je er wisselende verhalen over leest. Ik snap wel dat je het gauw gaat vertellen, fijn ook dat je er open over kan zijn. Bij ons weet niemand dat wij proberen voor een kindje, het lijkt me vervelend als het een tijdlang niet lukt en dat mensen er dan naar blijven vragen... @Marianne: Heel bijzonder zo'n filmpje inderdaad. Haha, ik zou er ook voor passen! Dniese: Veel beterschap meid! 6 november zeker de donkerste, maar misschien verschilt het gewoon per persoon hoe donker ze worden? Hoe had je het in je andere cycli? @Mamadeluxe: veel succes vrijdag! Duim voor je!
Sorry lees net dat je testen van zwanger&kids zijn. Mijne lijken hetzelfde en zijn van sensi. Dit was mijn test. Van vandaag 11-11 17:30
Morge dames, Hier weer een druk dagje, de testen worden nog niet beter. Moet morgen een knaller hebben volgens mijn banner maar dat wordt zeker weten laten. Heb wel al een beetje slijm, maar ook niet voldoende! De lezing over "kindersterfte bij een zwangerschap", was wel even heftig! Vooral het woord overgewicht, tja daar heb ik toch echt mee te maken. Nu dacht ik "even" een koolhydraatarm dieet te gaan volgen, maar dat wordt helemaal niks. Bij een koolhydraatarm dieet, moet je zo raar en ongezond eten, dat ik niet weet hoe ik dat moet gaan fiksen! Heb besloten de voedingswijzer er weer bij de pakken en hier mijn voeding op te schrijven, de weegschaal gaat inmiddels weer de goede kant uit en ik hoop dat ik er nog even mee door kan gaan om er wat meer af te krijgen. Gisteren voor de grap tegen manlief gezegd, nog even een spelletje vanavond? Nou ik mocht mijn gang gaan, maar hij kon niet garanderen dat hij wakker bleef, haha. Het was als een grapje bedoelt. Eenmaal tussen de lakens, vielen we beide snel in slaap. En nu hop weer aan het werk..
Hoi allemaal, weer even bij gelezen! Puk, ik ging een keer Veel en snel afvallen en behalve het gewicht was Ik ook mijn cyclus kwijt. Hier sinds gisteren begonnen met ovulatie testen en ze zijn nog licht. Mijn bmm staat wel al aardig hoog en wat open. Slijm is inmiddels doorzichtig en rekbaar. Ik verwacht hem DE 14 de (13 de een knaller)
Al die dieten zien er idd vreselijk uit ja, maar het hoeft niet alles of niets natuurlijk, je kan ook gewoon iets minder koolhydraten doen, ipv helemaal geen. Dat is ook beter vol te houden. En vooral wel eiwitten blijven eten, want dat vult dus heb je minder snel honger. En bijvoorbeeld nét iets kleinere porties. Dat scheelt toch maar je hebt niet het gevoel dat je niets meer mag eten. Ik interview voor mijn werk regelmatig mensen over voeding en afvallen, bijvoorbeeld een kinderartsen verbonden aan een babyvoedingmerk en een internist die haalbare dieten samenstelt (ik noem even geen namen ivm google). Maar t blijft gewoon echt heel moeilijk, maar je wandelt toch veel ook zei je eerder, dat is echt super goed ook!!
Dankje Modra! Vorige cyclus begonnen met ovulatietesten. Toen liep de test niet direct de dag na de "knaller" af, zoals dit keer, maar bleef nog een aantal dagen vrij donker. Hoop het dat ik deze keer wel een eisprong heb gehad. Op hoeveel dpo zit jij nu? Meisje29, ze lijken inderdaad erg veel op elkaar. Hoe ziet jouw rijtje eruit?
Seg Dniese en Meisje, misschien moeten jullie eens babbelen/informatie uitwisselen met elkaar? Jullie hebben exact hetzelfde meegemaakt vorige cyclus, met de negatieve testen en toch niet ongesteld enzo... Het is maar een ideetje hoor
Wat goed van een aantal van jullie dat jullie aan het afvallen zijn! En dat voor de wel bekende feestdagen! Hier hoef ik gelukkig niet af te vallen, als ik dat doe ben ik volgens mn bmi te ondervoed?! Ik kan alles eten wat ik wil. Ik kom niet aan een val niet af. Hier sinds mn eisprong ontzettende zere tepels alleen kijken ernaar doet al zeer! Zal wel een mega ei gesprongen zijn whaha. Hier lekker en paar dagen vrij tm maandag. Zijn we echt even aan toe samen
Hoi! Ik zit in nog een ander gesprekje met o.a. Nellie en die gaf net aan dat wij precies hetzelfde hebben dus ik maar eens met jou moest babbelen. Ik had 7-10 mijn eerste dag van laatste menstruatie. Deze duurde 5 dagen en ik had dag 6 een positieve (naar mijn mening) test. Ik dacht dat kan niet dus vanaf dat moment blijven testen tot jawel eind oktober. Ik heb elke keer een donkere test en dan weer een lichte, dan weer bijna donker enz enz. Ik wist dus niet of mijn test wel positief geweest was. En indd niet ongesteld geworden en niet zwanger. Dus maandag een ovulatie test gedaan en werd best donker, gosteren nog donkerder. En vandaag ook weer dus ben nu ook benieuwd na jou verhaal. Heb me pas gisteren (geloof ik) aangemeld bij dit forum omdat ik eerst nog ong. Moest worden enz. Heb dus pas meegelezen vanaf gisteren.
Top Nellie! Dat je dat allemaal bij kan houden 👍👍 Heb een bericht gedaan 😀👍
Wat irritant hè, dat overgewicht... Heb ermee te maken gehad toen ik in een slechte relatie zat, kwam alleen maar aan en voelde mij steeds slechter...relatie verbroken en toen ik beter in mijn vel zat 25 kilo afgevallen in half jaar tijd! Na bevalling vorig jaar ging het ook lichamelijk en geestelijk niet goed en kilo's gingen er niet af. Nu gelukkig bijna weer op 'oude' gewicht. Ik snap dat ik weinig te klagen heb nu maar snap heel goed je frustratie. En vind het erg knap van je dat je wilt afvallen! Succes
Meisje en Dniese hoop dat jullie snel een duidelijke eisprong/cyclus hebben, dit is ook niets... @hier ga ik er maar vanuit dat ik afgelopen weekend ergens mijn eisprong heb gehad. Niet een hele duidelijke ovulatietest maar er zit wel genoeg kleurverschil in om redelijk vast te stellen wanneer mijn eisprong was. Temperatuur gaat ook langzaam omhoog merk ik. Dus ik heb goede hoop hier! Nu op het wachtbankje
@ Modra: mn afscheiding is nu dikker meer als eiwit, vorige cyclus was het heel erg dun. Kan ie beter blijven plakken .... Afvallen... Tsjaaa.. Zou hier ook wel mogen.. Ben vorig jaar 10 kg afgevallen, de zwangerschapskiloos die ik eraan had gevreten.. Maar afgelopen zomer zoveel stress op mn bordje gekregen dat het er weer allemaal aanzit, durf niet meer op de weegschaal te gaan staan.. Maar zit nog steeds in een vrij stressvolle situatie, mocht ik weer snel zwanger worden proberen niet nog meer aan te komen en mocht het nog even duren ga ik als het weer allemaal wat stabieler is (en afgestudeerd ben) maar weer lijnen.. Dat wordt dan begin volgend jaar.. Wachten duurt langg!!! Een dag duurt al super lang, hoe hou ik het nog twee weken vol? =D
Hier ook wachtbankje. Ik had zondag 9-11 positieve ovutest. Maar ja ei kan dan springen binnen 24 tot 48 uur. Dus zit de denken wanneer is ie nou gesprongen. Want dat kan zondag zijn, maandag of zelfs dinsdag. Daarvoor zou je moeten temperaturen toch om dat echt te weten. Maar ja voor mij is temperaturen echt lastig. Omdat t elke dag zelfde tijd moet gelijk na t wakker worden en kids springen vaak op bed om me wakker te maken haha. Dus werkt niet echt.
Dank dames! Hier ging de weegschaal vanmorgen de betere kant op, maar goed nu moet ik het ook volhouden. Vandaag een dagje geen sport, nou ja, straks nog ff na de winkel wandelen en wil nog ff wat zagen(met de hand), dus eigenlijk heb ik alweer genoeg gedaan. Zal zo ook weer eens een testje doen. Had vanmorgen meer slijm en tijdens het niezen enorme steken bij mijn bekken?? Gaaaaap, vanavond maar vroeg op bed... Met wellicht een spelletje