NOD lijst 22 t/m 30 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aan de klus, aan de klus! Tralalalaaa🎉 hihi

Heb je er een foto van, ben benieuwd! :D

2. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Daar ben ik sowieso blij mee! Hahaha, zoiets soortgelijks vroeg ik ook en vervelend vond hij het absoluut niet :D Hij vond het ook geen probleem om nog een weekje om de dag door te gaan, hahaha!

3. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eigenlijk per ronde verschillend. Zit nu op 6dpo, maar voorlopig nog geen testdrang. En jij?

4. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Hahaha, Dank je, dat komt wel goed geloof ik :D Alleen jammer dat nod flink verschoven is, nog langer wachten...:(

5. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super dat alles goed is en je een eisprong hebt! Moet wel lachen om de reactie van je vriend:D:D Oefening baart kunst, zullen we maar zeggen:p

6. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Graag gedaan, knuffel genoeg hier :)
    Dat is wel goed om te weten! Dat staat dus weer nergens in gebruiksaanwijzing vermeld... Dank je voor de info!

7. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Welkom Lau&Dazzje
    Klus ze Wensmama. :)
    @Jynn: Pfoei, gelukkig dat het niet erg is! Hoop dat je gauw je ei vindt! :)

Wat fijn dat het er goed uitziet Doornstruikje! :) Balen dat je ei nog niet geweest is en je NOD opschuift. Het is al zoveel gewacht met dat zwanger worden. ;) Maar inderdaad, er is een ei! :cool:

Haha, arme sloeber. ;)

@Yasmin: Vorige cyclus wilde ik gaan testen op mijn NOD maar ging mijn temperatuur omlaag dus hoefde het niet meer. Weet nog niet wanneer ik nu ga testen... Iig niet voor ik überhaupt kans heb wat te zien, dus sowieso niet voor 8 dpo. :p Maar mijn luteale fase is sowieso wat korter... 11/12 dagen of zo dus ik hoef wat minder lang op een menstruatie te wachten. En jij? :)
    Wat betreft testdrang: Ik kwam vandaag nog een site tegen. Daar staat op wat je kans is om positief te testen als je daadwerkelijk zwanger bent per aantal dagen na de eisprong. Pregnancy Test Results for 10 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy

Top Puk! Succes vanavond.

@Dniese: Haha, ja, dat helpt wel denk ik! :p Geen idee of het een goed teken is of juist niet.

8. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Hahaha, hilarisch hè! Hij komt steeds met van die droge opmerkingen. Was al blij dat hij dat buiten zei en niet waar verloskundige bij was...Is ook nog wel een actie voor hem ;)
    We blijven lekker doorgaan met 'oefenen' :D

9. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Modra Ja, dat is even een domper, nog langer wachten...maar inderdaad er is een eisprong! Heb geen medelijden met vriendlief :p

Yasmin ik heb vorige ronde gewacht tot 10 dpo en toen testte ik heel licht. Eerder vond ik onzin en had ik die drang ook niet.

10. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

#510 Puk2015, 13 nov 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2014
    Ja helaas is hij natuurlijk vandaag pas laat thuis!!:( Hopelijk kan hij het vanavond nog een keertje opbrengen. We doen het anders bijna nooit door de weeks.
    Zal eens een foto maken...

Haha, leuk toch die mannen.:)

11. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hierbij de foto van de test, ben benieuwd of jullie ook zo enthousiast hiervan worden. :)
    20141113_063005.jpg

12. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik mag weer van de lijst af. Ik dacht dat ik een laat eitje had, maar ik ben net ongesteld geworden. Dus ik heb m'n eitje gemist of ik heb deze cyclus geen eisprong gehad. Ik ga door naar ronde 14...

13. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat jammer!:(

Maar mag ik je wel even een pluim geven omdat je al 9 kg kwijt bent!! Wauw, echt goed van je zeg! Volg je een speciaal dieet? Ik probeer ook af te vallen, dit gaat langzaam, maar gestaag. Ben nu meer aan het bewegen aangezien ik mijn eetpatroon al aardig onder controle heb.

14. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    @puk dat lijkt me overduidelijk :) top!!
    @arendje oh dat is balen! Rustig door :)

Nu heb ik zelf ook iets... Ik zit op m'n 17de dag van m'n cyclus (van 27 dagen) en moest urine inleveren bij ga.. En ik dacht ik gooi gelijk even wat in een test.. (Gezien ik al paar dagen last van m'n buik had) ineens zag ik daar 2 hele duidelijke strepen... (!!!!) is alleen nog vrij vroeg dat ik er haast aan twijfel... Iemand idee?

15. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    @Puk: wauw die is duidelijk! Veel plezier de komende dagen :D

@Dniese: te lang door getest, klinkt aannemelijk inderdaad, ik ben erg benieuwd!

@Petrsj: Een zwangerschapstest of ovulatietest?

@Arendje: balen meis! Succes de volgende ronde.

@Doornstruikje: hihi ik moest ook best lachen, maar nu weet je dat het de komende dagen niet voor 'niks' is!:cool:

Sorrrrryyyyy de rest ben ik gewoon kwijt...

Morgen de TRH-test, ik hoop zo dat hierdoor mijn hypofyse weer gaat werken!

Wel gaat mijn test ook oplopen, en dat kan ook kloppen, want mijn baarmoedermond wordt al iets zachter en heb al wat meer afscheiding.
    Test ligt nog te drogen, dus zal zo eens kijken en er een foto van maken!

16. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @testen en dpo
    Meestal ga ik zo'n halve week voor nod overal op letten en denk elke ronde wel dat ik zwanger ben. Ik test alleen als ik bijv een heftig feestje heb om te checken of ik Eem drankje kan doen maar normaal wacht ik tot ik voorbij de nod van m'n langste cyclus zit en echt niet ongesteld word. Ander is t zo zonde van de test en een negatieve test is ook niet leuk natuurlijk.
    En jullie?

17. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi hier misschien een ongelukje..
    Water27, nod 26 november tweede kindje

18. Lau85

Lau85 Actief lid

26 mei 2011
    179
    0
    16
    Vrouw
    Nouuuuu ik snap er niks van!!!
    Dag 8 smiley
    Dag 11 smiley
    En nu dag 13 smiley!!!!

Hello wat is dit nou???

19. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Wauw! Wat een knaller, bijna vanuit het niets lijkt wel. Jaloers!;)

20. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Arendje wat ontzettend balen zeg! :( Dat ronde 14 maar erg succesvol mag zijn voor je!
    En veel succes met afvallen, wat al ontzettend goed gaat!

Petrsj voor een zwangerschapstest lijkt mij dat bijna onmogelijk....foto?

water27 Welkom hier op het forum en wel uiteindelijk een gewenst ongelukje?

mamadeluxe succes morgen met de TRH-test en hoop voor je dat het aanslaat! En waar blijft die foto? ;)

Lau85 geen idee wat er aan de hand is...heb je nog andere ovulatietesten in huis? Ovulatietesten slaan ook positief uit als je zwanger bent, zou dat eventueel kunnen?

Deel Deze Pagina