Nee, heb eigenlijk niet begrepen dat die cystes er dan uit gaan bij menstruatie ofzo. Ze zitten er ook al een paar rondes, wellicht hebben ze er heel mijn leven al gezeten. Ik wist niet eens dat ik mijn eigen bmm kon voelen voordat ik voor de tweede van start ging. Mijn bmm is nu weer heel laag, dat is hij anders nooit, maar wellischt komt dat door dat inwendige onderzoek en is hij morgenochtend weer hoog. Ik begin op dag 11 ook altijd met avondtesten en deze liet zien dat mijn streepje al iets ging oplopen. Of hij op dag 14 of 15 gaat komen is nog even afwachten. Ik ga nu een beetje twijfelen. Vanavond iig aan de bak, maar dan is het wel handig dat mijn vriend thuis komt...
♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥ 22. (7) : SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Felix, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Loezzz, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje Anno, 31, ronde 1, 2e kindje Lopje, 34,ronde 3, 1ste kindje 23. (10) : Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Lies1504, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Dniese, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje elly010, 29 jaar, ronde 20, 3e kindje Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje Dazzje, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje 24. (4) : Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje MoniqueA, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Petrsj, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 25. (5) : SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Innas, 32 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje Sampiejjj, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Mamavankiki,27 jaar, ronde 4, 2e kindje Babybanjo, 40+, derde kindje, poging 11 na miskraam 26. (2) : Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Water27, 2e kindje 27. (4) : Juf1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29jaar, ronde 7(3e na 2e MA), 1e kindje Leona83, 31 jaar, ronde 16, 2e kindje, eerste liefdesbaby 28. (4): Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Glinster, 23 jaar, ronde 2, 2de kindje 29. (3) : N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje mo leannan, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 2 (1e na mk), 3e kindje 30. (7) : Rhea, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje na sterretje Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mamadeluxe5, 27 jaar, ronde 2, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Meisje29, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Datumloos (2) : Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 48 Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Hier is mijn foto!! hahaha Ik hoop dat hij een beetje duidelijk is! Eerste cyclus 29 dagen, dus volgens mij banner, zou ik zondag mijn eisprong moeten hebben.
Loopt al mooi op!! Je zou haast denken dat je al zwanger bent. Mijn bmm zakt ook en is open, terwijl hij officieel hoog en open hoort te zijn. Snap dit ook niet echt, maar kan me er ook niet druk om maken. Momenteel kan ik me helemaal niet druk maken om zwanger te worden. Heel raar . Maar misschien verandert dat straks wel als ik op het wachtbankje kom te zitten. Wij hebben het in december altijd erg druk, dus ben al druk met voorbereidingen van ons sinterklaas diner en de kerst cadeautjes. Gezellig hoor. Zag vanmiddag al op een facebook groep een dame die de kerstboom al had opgezet. Als ik dat hier doe kan ik hem weer afbreken, haha.. Nou ik ga zo op bed, als het lukt nog ff friemelen...
Deze heb ik dus vanochtend gedaan (als het goed is, is er een bijlage..) was zelf ook erg verbaasd dat het zo kon, kan het zijn dat het een vals positief is omdat het zo vroeg is?
Vals positief? Deze is hartstikke positief hoor! Van harte gefeliciteerd!! @ Puk: vond ik ook, ben er zelfs een beetje trots op met al die gekke hormonen van mij haha. Nu ook weer steken links, dus wij hebben een hoop plezier dit weekend hahaha
♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥ 22. (7) : SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Felix, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Loezzz, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje Anno, 31, ronde 1, 2e kindje Lopje, 34,ronde 3, 1ste kindje 23. (10) : Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Lies1504, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Dniese, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje elly010, 29 jaar, ronde 20, 3e kindje Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje Dazzje, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje 24. (4) : Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje MoniqueA, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Petrsj, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 25. (5) : SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Innas, 32 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje Sampiejjj, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Mamavankiki,27 jaar, ronde 4, 2e kindje Babybanjo, 40+, derde kindje, poging 11 na miskraam 26. (2) : Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Water27, 2e kindje 27. (4) : Juf1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29jaar, ronde 7(3e na 2e MA), 1e kindje Leona83, 31 jaar, ronde 16, 2e kindje, eerste liefdesbaby 28. (4): Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Glinster, 23 jaar, ronde 2, 2de kindje 29. (3) : N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje mo leannan, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 2 (1e na mk), 3e kindje 30. (7) : Rhea, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje na sterretje Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mamadeluxe5, 27 jaar, ronde 2, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Meisje29, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Datumloos (2) : Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 48 Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Die is echt vol positief!! Zou morgen nog even een clear blue test doen. Wel mooi dat je zo vroeg positief test man.
Bedankt!! Jaaaa pfffff vind het verschrikkelijk spannend!! Haha daar zat ik inderdaad ook aan te denken puk.. Vind het best gek allemaal, omdat het ineens zo snel gaat en dan best lastig om het te delen, voor jullie, gezien jullie ook allemaal zo jullie best doen. Gun het jullie zo!!
Gefeliciteerd, zeker positief. Heb een vraag. Ik zie dat je drie rondes bezig bent. Heb je bij de laatste menstruatie net zoveel bloed verloren als normaal? Het kan ook zijn dat je een innestelingsbloeding heb gehad. Misschien heb je die als menstruatie gerekend. Wat was jouw idee om een zwangerschapstest te doen? Morgen cb digitaal met weken kopen en testen. Denk dat de test wel meer weken aangeeft.
Wow! Die is zeker positief! Gefeliciteerd! Ben echt benieuwd wat een cb digitaal aangeeft, denk ook dat je al langer zwanger bent dan je denkt.
Hier even wat verdriet, hoor eigenlijk allang te slapen, maar er spookt van alles door mijn hoofd. Manlief had geen zin meer en ik zie het dus alweer als een negatieve ton de, baal zo erg. Heb de hele tijd de boel in de gaten gehouden en dat is dus voor niks geweest Nou ik ga toch eens proberen te slapen. Ik ben er dus toch meer mee bezig dan ik eigenlijk wil. Kan het wellicht komen door de ma? Dat ik zo snel aangebrand en gefrustreerd raak?
Morgen dames, Heb nog redelijk geslapen, maar baal nog steeds. Hopelijk gaat het in de loop van de dag beter. Ga eens even water anders doen de komende dagen. Fijn weekend!!
Petrsj: Ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar je CB digital...ik hoop voor je dat je hartstikke zwanger bent!!
Hè getver Puk2015! Herken dat wel hoor dat piekeren...en is bij jou ook wel begrijpelijk. Er is een hoop gebeurd bij jou de afgelopen tijd en dan ligt de focus (te)veel op zwanger worden. Ook weer logisch want je wilt het zo graag! Onthoud dat sperma tot wel 7 dagen zou kunnen overleven en 1 zaadje is genoeg Geen negatieve ronde dus... Kan heel goed hoor, dat miskramen nog door je hoofd spoken en dat daar frustratie vandaan komt. Voelt misschien toch als falen van je lichaam en je hebt daar geen invloed op. Hoop dat je je wat beter voelt vandaag en geef jou bij deze een super dikke KNUFFEL!
Voor wat het lijkt heb ik de 12e mijn positieve ovulatietest gehad en gisteren had ik wat steekjes en krampen, wat misselijkheid etc.. Dus denk dat het gisteren de èchte sprong is geweest. Nu heb ik de 10e en gisterenavond nog geklust, dit is toch nog gewoon goed? Of heb ik een dag gemist?
@appeltje dank je! De vorige menstruatie begon met bruinverlies, maar die nacht kwam er heel veel, ik had juist eerder het idee dat m'n lichaam alles goed eruit liet gaan.. Reden dat ik de test had gedaan is, omdat ik vanaf dinsdag al steeds erg buikpijn had enzo.. Krampen (net als menstruatiepijn).. En ergens toch wel een gevoel ofzo.. Ik ga vanmiddag digital halen. Zal het laten weten @puk kop op !! Begrijpelijk dat je er zo veel mee bezig bent, maar komt vast goed !!
Nog geen tijd gehad om bij te lezen dat doe ik later vandaag wel. Gister dus naar het ziekenhuis geweest en heb een inwendige echo gehad. Daar was gelukkig niets op te zien alles zag er normaal uit. Wat ik alleen niet had verwacht dat we ook direct gestart zijn met het ziekenhuis traject in te zien waarom het nog niet is gelukt om zwanger te worden. Dus mn vriend heeft een potje me gekregen om zn zaad te laten onderzoeken en ik niet vandaag weer terug in bloed te laten prikken voor hormonen onderzoek. Mocht het nodig zijn gaan ze ook een ballon bij mijn baarmoeder inbrengen met een bepaalde vloeistof erin en dan kunnen ze via röntgen foto's zien of die vloeistof lekt waar hij niet zou moeten lekken, dat het dus in mn buikholte terecht komt. Maar eerst moeten we het sperma onderzoek en bloedonderzoek afgewachten een dan gaan we weer verder kijken dus dat ben ik wel blij mee dat het zo serieus wordt genomen, maar aan de andere kant ook spannend dat we nu toch ook hulp gaan krijgen. Ik heb alleen het idee dat ze verder niet echt gefocust was op het verhaal van endometriose. Maar meer op het zwanger worden. Moet zoiezo even kijken of ik met mn nieuwe pijnstillers en handelbare menstruatie heb dus dat is nog 9 dagen wachten. Al met al heel spannend allemaal ben best benieuwd!