Hopelijk houdt de kleine zich rustig vanavond! Gaat wel redelijk vandaag. We hebben mekaar een een briefje geschreven, we praten redelijk veel, maar ook hij heeft het er erg moeilijk mee dat iedereen maar zwanger wordt en blijft. Zo oneerlijk! We hebben woensdag nog "geklust" en zondag ook. In theorie hoeven we vandaag dan pas weer. Alleen mijn positieve test was donderdag. De vorige keer hebben we toevallig "geklust" op mijn positieve testdag(we waren toen de keuken aan het verbouwen en die maand niet bezig om zwanger te worden). Bedankt voor je positiviteit. Wauw, dat is een leuke verassing voor jou! 6 week al, dan hoeft je maar 3/4 weken te wachten op de echo, scheelt toch een paar weken wachten haha... Bedankt voor je positieve energie! Doet mij goed. Dat het 7 dagen goed kan blijven, is mooi meegenomen, maar dan moet er wel een perfect zaadje tussen zitten en niet zoals de laatste twee zwangerschappen een slecht zaadje! Hopelijk kan ik manlief er vanavond nog wel even toe zetten en is hij niet weer te moe. Zou wel mooi zijn, want dan hebben we voor en na de eisprong een betere sperma lozing gehad. Iets wat we bij beide vorige zwangerschappen niet hadden. Door de lezing van afgelopen dinsdag, heb ik wel geleerd dat die zaadlozingen wel goed zijn voor je baarmoeder. Bij de laatste zwangerschap had ik totaal geen zin in het vrijen, maar wil nu toch vaker de zaadlozing in mijn baarmoeder, wellicht voorkomt dat weer een miskraam. @Marianne1, ik duim met je mee voor de baan! En natuurlijk een zwangerschap.
Werken hoef ik gelukkig in het weekend niet, al moet er nog wel geklust worden in huis en dan bedoel ik dus het letterlijke klussen zoals behangen en schilderen Al wordt er hier ook nog wel in bed geklust Ik zit nog niet op het wachtbankje jammer genoeg... Dat zijn allemaal leuke en spannende dingen de komende tijd. Goed van je dat je niet je hele leven stil zet vanwege een mogelijke zwangerschap maar solliciteert op je droombaan! Ik hoop gewoon dat het beiden raak is! Sinterklaas schuiven wij hier nog een jaartje door, kleine man is pas 1 jaar en snapt daar nog weinig van maar jullie heel veel plezier!
Graag gedaan! Daar is dit forum ook voor toch? Even elkaar uit de put halen... Gewoon manlief vanavond lief aankijken en ervoor gaan! Zeg maar dat wij dat ook zeggen...hahaha Toch bijzonder hoe het lichaam werkt hè. Is wel interessant zo'n lezing en die informatie. Hopelijk werkt het bij jou en ben je snel zwanger!
Super Pertsj, geniet ervan! @Marianne: Hier geen weekend. Ik werk van het weekend. Sterker nog, ik werk vanaf morgen 7 dagen achter elkaar. Heerlijk dat onregelmatig werken. Maar wat tof hé! Heel veel succes! Wat voor baan is het? @Puk: Fijn dat jullie er wel over kunnen communiceren en dat het vandaag wat beter gaat. Logisch dat jullie het er moeilijk mee hebben. Fijne avond& weekend toegewenst iig! Ongeacht of jullie aan de klus gaan. @Doornstruikje! Succes met klussen in het huis!
Bijna 2 dagen beetje afwezig geweest en er is al roze op de lijst!! Van harte gefeliciteerd petrsj! Geniet er van! Ik zit altijd op mn telefoon op het forum dus Tis beetje lastig om op iedereen te reageren. Ben weer weer helemaal bij gelezen fijn weekend iedereen!
Hoi meiden, @Puk: allereerst een dikke knuffel voor jou! Ik snap dat je er wakker van ligt hoor, maar geef deze ronde nog niet op hoor! Wie weet heeft dat ene zaadje, gedaan wat hij moet doen! @Lies: Fijn dat het ziekenhuis het zo goed op pakt zeg! Ik snap dat het spannend is, ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid hebben. @Monic&Marjon: Welkom! @Jynn: Hopen op een rustige avond @Marianne: Wat spannend zeg van de sollicitatie, ik ga voor je duimen! @Petrsj: Nogmaals gefeliciteerd!! @Doornstruikje: Succes met klussen!! Ik heb vanmorgen om 10u nog een testje gedaan en zojuist weer, die ligt nog te drogen, zal er straks een foto van maken Vanmorgen de TRH-test gehad. Uiterlijk dinsdag de uitslag, dus ik ben erg benieuwd, ik hoop zo dat het doet, wat het moet doen! Morgen nog een druk dagje met sporten van de kids en zondag lekker rustig aan doen. Gelukkig is ml een beetje bijtijds thuis vanavond
Danku dames!! Iemand bekend met 5DPO borrelende darmen en een bolletje rekbare slijm verliezen? Voor de rest ben ik wel droogjes, maar vond dat bolletje wel opvallend ;o
mijn rijtje De onderste 2 zijn van vandaag, de 1 na onderste van 10 u vanmorgen en de onderste van zojuist 19.30. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik hiervan moet denken @Lies: mijn hypofyse een opdonder geven, zodat hij weer zijn werk gaat doen
Hoi Lies, kwam dat een tijdje geleden tegen op Internet, ik heb daar gelukkig niet mee te maken maar het kan wel informatie opleveren: Een postcoitale test ofsamenlevingsonderzoek kan plaatsvinden voor de verwachte ovulatie en geeft inzicht in de kwaliteit van het (heldere en rekbare) slijm dat rond de ovulatie wordt afgegeven en of beweeglijke zaadcellen hierin kunnen doordringen. Een naderende ovulatie wordt aangetoond door een vaginale echo waarbij de rijpe follikel in beeld wordt gebracht. De bedoeling is de avond voor het onderzoek gemeenschap te hebben, waarna de arts tijdens de test een hoeveelheid slijm afneemt. Microscopisch onderzoek toont aan of er voldoende zaadcellen in aanwezig zijn. Ongunstig slijm kan ontstaan door een iets afwijkende hormoonbalans en kan met oestrogeen worden behandeld.
Ohw oké sorry had ik niet helemaal begrepen Geef het dan maar een flinke trap onder zn reet hehe! Succes met afwachten op de uitslag!
Borrelen darmen heb ik bijna meteen vanaf eisprong tot aan nod. Slijm is mij niet bekend op die manier...
Oké wat ingewikkeld! Misschien heel raar maar ik heb nooit van dat vruchtbare slijm? Niet rekbaar ofzo.. Wel heeft de gynaecoloog mn baarmoeder slijmvlies opgemeten met die echo en zei dat dat klopte met de dag van mn cyclus. Mn vriend kan pas over anderhalve week terecht voor zn zaad onderzoek dus dat moeten we nog even op wachten. Wel vandaag al bloed laten prikken voor hormonen onderzoek.