Welkom Yasmin, Mirte&Marianne! Veel geluk! Ik ga deze ronde ook voor het eerst ovulatietesten doen, van Zwanger& kids. Heeft iemand hier daar ervaring mee? Vorige twee cycli heb ik getempt en zag ik dat een late eisprong had. (Laatste cyclus eisprong rond dag 25 waarschijnlijk, misschien iets eerder omdat je temperatuur soms pas wat na de eisprong stijgt) Vandaag, dag 10 van mijn cyclus voor het eerst één gedaan, niet zozeer omdat ik al een eisprong verwacht maar gewoon om te kijken hoe het werkt. Ik had een lichte maar duidelijke streep. (getest met tweede urine vandaag, had één glas drinken gehad) Heb je altijd zo'n streep? Of moet ik morgen al verder testen om te kijken of hij oploopt? Ik was aanvankelijk van plan wat later echt te beginnen met testen vanwege mijn tot nog toe vrij lange cycli na het stoppen met de pil. Sorry als het een stomme vraag is, maar ik heb hier echt geen verstand van.
Welkom nieuwe dames! Heel veel succes deze ronde! @ modra: ik heb geen ervaring met ovulatietesten dus kan je geen goed advies geven. Ik zou zelf denk ik bang zijn mijn ei te missen en dan toch elke dag testen. Maar ik ben een leek op dit gebied, dus misschien is dat wel verspilling van de testen. Er is hier vast wel iemand die hier wat meer van af weet. Succes in ieder geval. Hier is de menstruatie nu echt over. Dus we kunnen er tegenaan
@ Modra: Ik heb er ook nog geen ervaring mee maar ik zie ook een licht streepje. Doe er morgen voor de zekerheid nog ééntje. Dan weet je meer. Als ie morgen duidelijker is dan zal er toch een ei aankomen binnenkort lijkt mij??? @ alle nieuwe meiden hier; Welkom! Heel veel succes deze maand. We willen ROZE zien!!
Thanks voor jullie reacties! Heb het even bij de ovulatietesten gevraagd, daar zullen ze het vast weten.
Hoi allemaal, ik meld me hier alvast aan. Kan ik alvast mee lezen. Moet zondag ongesteld worden, dan zou mijn volgende nod de 29ste zijn. Afhankelijk van mijn ei. Mocht ik nou niet ongesteld worden dan meld ik me netjes af hoor. Jynn,34 jaar, 4 de ronde, 2de kindje
♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥ 22. (4) : SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Felix, 28 jaar, ronde 4e, 2e kindje Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje 23. (4) : Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje 24. (2) : Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje 25. (1) : SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje 26. (1) : Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje 27. (0) : 28. (1) : Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje 29. (1) : Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje 30. (2) : Rhea, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje na sterretje Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 16 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Over de ovulatie test:ziet er naar uit dat je ei er aan komt. Zoals ik het inschat (gebruik zelf andere testen) denk Ik dat je over 2 a 3 dagen en knaller hebt en dan 24-48 uur daarna is je eisprong. Die springt pas na de piek. Ik zou nog om de dag klussen om de kwaliteit van het zaad te sparen.
Welkom Jynn& Masrya! Veel succes! En voor jou ook succes in de ronde waar je nu in zit Jynn! Wie weet mag je weer van de lijst af, hoop het voor je. @Masrya: Okee. Nah, zal het afwachten, blijf nu toch maar testen dan en dan zie ik wel wanneer hij donkerder wordt. ^^ @Jynn: Denk je? Ik ga voor de zekerheid morgen weer testen iig. Ik verwacht mijn eisprong nog lang niet eigenlijk gezien de late eisprongen van vorige cycli. Maar wie weet! Haha, zou wel willen dat ie er al aan zit te komen, een kortere cyclus lijkt me wel wat.
Zo te zien gaan er meer aan de gang met ovulatie tests deze ronde. Ik ook voor het eerst, en ben ook vandaag begonnen met temperaturen. Wel een beetje vreemd nog, maar voor het goede doel. En die ovulatie testen, dacht dat je die gewoon 's ochtends kon doen maar dat blijkt dus niet het geval. Dat wordt stiekem testen op werk dus waarschijnlijk, haha. Hopelijk is die stomme menstruatie snel over en kan ik aan de slag. Iedereen veel succes deze ronde alvast ook!
Hai! Ik wil me ook graag toevoegen aan de club. Ilona - 24 - ronde 3 - 1e kindje Maar ik ben helaas datumloos gezien mijn cyclus de vorige keer erg lang was en ik nu niet weet hoe deze zich gaat herstellen..
Goedemorgen, Ook ik meld me weer aan. NOD 28 nov. 28 jaar 4e ronde 1e kindje succes allemaal deze ronde!! Hopen allemaal op roze!! Ik vind het ook wel fijn dat het clubje zo wat kleiner is..! meer overzicht
Goede morgen meiden, Wil me graag aanmelden, 33 jaar 2e ronde 2e kind. Wanneer mijn NOD is??? Tussen 27-11 en 2-12 zitten. Zelf hou ik 28-11 aan. De laatste maanden zat ik rond de 29 30 dagen. Alleen deze maand 34 dagen. Zelf denk ik dat bij de innesteling fout is gegaan. Vorige week woensdag last van onderrug links bij heup gehad en daarna 2 a 3 dagen een beetje bloed verlies gehad. Als ik een grote behoefde deed en nu de laatste paar dagen niks. De testen bleven negatief en vanochtend ongesteld geworden. Heel veel succes met deze ronde.
Ik meld me ook aan Amore1, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje Ik ga ook voor het eerst starten met ovutesten, lees dat meer dat gaan doen, dus ga ff teruglezen Oja, dit moet m'n ronde worden trouwens: 1e dochter ronde 1, 2e dochter ronde 2 hahaha
Haha. Als dat bij ook is zal wel leuk zijn. Dan is dit ook de ronde. Zoon eerste ronde. Nu gaan we naar de tweede ronde.
Ik ga deze maand ook ovulatietesten doen. Van CB. Heb al een paar maanden die van action gebruikt nu eens andere proberen. xxx
♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥ 22. (4) : SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Felix, 28 jaar, ronde 4e, 2e kindje Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje 23. (5) : Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje 24. (2) : Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje 25. (1) : SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje 26. (2) : Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Amore1, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje 27. (0) : 28. (3): Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 29. (1) : Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje 30. (2) : Rhea, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje na sterretje Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 20 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET![/I]