mamadeluxe ik zie ook 1 licht positieve test en dat is die van vanmorgen... Had je gisteravond ook getest? Gister was mijn test helemaal wit en vanmorgen licht gekleurd. Terwijl ik een positieve test verwachtte nav de echo gister waarop mijn ei op springen stond... Net nog een test gedaan en ligt nu te drogen. Straks een foto.
Dat is dubbel klussen dus! Hèhè hopelijk kan je na vanavond ook op t wachtbankje. Ja ik heb dus de eerste maanden dat we 'bezig waren' wel m'n leven een beetje on hold gezet. Geen feestjes en festivals en niet actief gesolliciteerd en geen plannen gemaakt omdat ik er stiekem onbewust van uitging dat ik net zoals vorige keer snel zwanger zou zijn, nu t wat kanger duurt (wat echt nog niet erg is) ben ik maar weer andere plannen gaan maken voor de afleiding en ik zie t wel. (Schrijf dit nu nonchalant maar heb t toch altijd wel moeilijk als ik ongesteld wordt want zoveel vriendinnen zijn zwanger nu). Dank doornstruikje, puk en dnise dat jullie meerdimensionaal voor de baan (en /of zwangerschap!) Ik heb zo een verjaardag in de kroeg en twijfel zoals altijd weer: wel of geen wijn. Denk dat ik er eentje voor de smaak neem en verder fris ofzo. Als ik geen wijntje drink ben ik namelijk ZEER verdacht in m'n vriendengroep
@Lies: geeft niet hoor, het is ook een warrig verhaal haha @Doornstruikje: ja de 2 na laatste is van gisteravond 19.30, maar ik vind de onderste (vandaag 19.30) alweer lichter dan die van gisteravond. Lijkt wel of ik misschien vannacht mijn piek heb gehad of zo. Heb vanmiddag wel een uur lang felle steken gehad t.h.v. mijn eierstok links.
Zelf denk dat ik weer een lange cyclus heb. Volgens de app. Zal ik morgen de eisprong hebben bij een cyclus van 30 dagen. Heb helemaal nog geen positieve ovulatie test in mij handen gehad.Cyclus schuift dan nu ook op per dag.
Morgen dames, Gisteren onverwacht wezen shoppen, waardoor het vrijen uitgesteld werd. Maar toen we goed en wel op bed lagen dook meneer er direct op. Zelf was ik erg moe maar het is wel gelukt, haha... Nu moeten we wachten tot 27 november. Mijn tepels beginnen al pijn te doen, iets waar ik laatste tijd geen last van had, dat is dus een goed teken, maar dan moet het wel blijven. Fijne dag met klussen allemaal....
Goedemorgen allemaal! Gisteren heeft de kleine zich netjes gedragen en konden wij onze aandacht besteden aan "the making of" (hopelijk). Vanmorgen was mijn bmm op ongeveer 95% hoogte, slijm rekbaar en doorzichtig. Even de test vanavond afwachten, de test vanmorgen was nog niet de knaller. Hoop dat hij vanavond opkomt en morgen knalt. Ik val nu toch wel officieel echt van dit lijstje af. Mijn nod kan nu nooit meer in november vallen. ..
Vandaag meer kramperigheid in de onderbuik steeds het gevoel dat ik mijn handen er op moet leggen voor verlichting nog geen gevoelige borsten.. Wel beetje dizzy en droge mond..... Wat kan een mens zich toch van alles inbeelden....... Vind dit zulke spannende dagen!! Nog even volhouden voor de test..... Vandaag 7dpo
Goedemorgen ladies! Na een teleurstellende ovulatietest gisteravond maar geen foto geplaatst. Hoop toch echt dat eisprong vandaag is. De afgelopen 2 dagen steeds behoorlijke lage buikpijn en steken in mijn lies, ontzettende pijn laag in mijn rug en bij vlagen kotsmisselijk. Geen ziek gevoel want heb daarnaast gewoon honger enzo. Zou dit allemaal door naderende eisprong kunnen komen? Straks maar weer ff een test doen en vandaag ook maar weer aan de klus Marianne het is natuurlijk helemaal niet erg om even af te wachten maar je kan niet je hele leven stop zetten voor een mogelijke zwangerschap. Dus vandaar mijn compliment En hier inderdaad dubbel klussen! mamadeluxe het lijkt inderdaad wel ja. En die steken kloppen dan ook wel. Ga er stiekem vanuit dat je geen kans onbenut hebt gelaten en dat er genoeg geklust is puk hahaha, goed gedaan die vent van je! Nog leuke dingen gekocht? Lopje hou vol!
Meiden, ik mag van de lijst af hoor! Mijn NOD gaat noooooit meer in November vallen nu ik mijn cyclus opnieuw op ga starten! Iedereen succes en ik zal af en toe eens om het hoekje kijken!
Hey meiden! Leuk dat er nu veel op het wachtbankje zitten! Ben een beetje ziek aan het worden denk ik! Al een paar dagen hoofdpijn en een dikke keel.. Al meen ik me te herinneren dat ik hetzelfde had met m'n vorige zwangerschap.. Ben benieuwd! Vanochtend een ovulatietest gedaan, gewoon voor de gein en het waren weer 2 streepjes.. Heel gek Heb gewoon geen geduld.. Toch nog even afwachten! Ik hoop dat diegene die hun ei aan het zoeken zijn, hem snel vinden!!!
Hoi meiden, zou k misschien nog op de lijst mogen? Beetje laat, ik weet t, maar wel telkens gelezen hier, ook al eerder in Nod forum gezeten, maar twijfelde erover. Wil er eigenlijk minder mee bezig zijn maar dat lukt me toch niet deze mnd... Kort mijn verhaal: voor dl 2 jaar bezig geweest, zwanger geworden na een HSG met helaas eerst een MA met 12 wk. Nu alweer in ronde 12 (eigenlijk 13 mar ik reken de eerste niet mee ivm borstvoeding, doet m'n fert arts ook niet echt nl). Heb afgelopen week weer een HSG gehad en mag ik jan starten met iui, wat hopelijk niet nodig is. Maar kan t maar niet loslaten deze mnd, zooo veel banger nu voor weer een teleurstelling die zeker groter zal zijn als t nu niet lukt... Zie hier meer meiden die lang bezig zijn.... En een hoop meiden net, waarbij het lange bezig zijn hopelijk bespaard blijft! En gewoon al eentje roze: gefeliciteerd
O ja, voor op de lijst (lukt mij zelf niet op m'n telefoon.... Sorry!) Roos1978, 36 jaar, ronde 12, 2e kindje, MMM
@Puk: Fijn dat het toch nog gelukt is! @Doornstruikje: Haha uhm nee, we laten geen kansen onbenut haha @Monifique: jammer dat je hier weg gaat! @ROos: welkom! Ik hoop voor jullie dat jullie snel een positieve test in handen hebben en de IUI niet nodig is, in januari! @Lopje: Spannend meis! Mijn duimen draaien. Nou hier krijg ik alleen maar meer pijn linksonder en dat straalt uit naar mijn been, alsof er een zenuw klem zit, dat had ik dus vorige maand ook. Ik denk dan dus toch dat ik mijn eisprong nog moet krijgen! We testen nu maar even vrolijk door, vanmorgen om 10 uur en zojuist, want weet niet of ik vanavond om 19.30 haal. Ml en ik gaan lekker uit eten!
♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥ 22. (7) : SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Felix, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Loezzz, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje Anno, 31, ronde 1, 2e kindje Lopje, 34,ronde 3, 1ste kindje 23. (11) : Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Lies1504, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Dniese, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje elly010, 29 jaar, ronde 20, 3e kindje Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje Dazzje, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje Monic, 22 jaar, ronde ?, 1e kindje Roosje1978, 36 jaar, ronde 12, 2e kindje 24. (4) : Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje MoniqueA, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Petrsj, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 25. (6) : SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Innas, 32 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje Sampiejjj, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Mamavankiki,27 jaar, ronde 4, 2e kindje Babybanjo, 40+, poging 11 na miskraam, 3e kindje Marjon30, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje 26. (2) : Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Water27, 2e kindje 27. (4) : Juf1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29jaar, ronde 7(3e na 2e MA), 1e kindje Leona83, 31 jaar, ronde 16, 2e kindje, 1e liefdesbaby 28. (4): Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Glinster, 23 jaar, ronde 2, 2de kindje 29. (3) : N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje mo leannan, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 2 (1e na mk), 3e kindje 30. (7) : Rhea, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje na sterretje Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mamadeluxe5, 27 jaar, ronde 2, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Meisje29, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Datumloos (2) : Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 51 Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Welkom Roos! En je staat op de lijst. Kan mij heel goed voorstellen dat je bang bent voor een nieuwe teleurstelling... Het enige wat je kan doen is afwachten en positief blijven, hoe moeilijk dat ook is. En af en toe je onzekerheid hier posten
Monifique (en Jynn volgens mij ook) wat jammer dat je van de lijst valt! Ik hoop dat ik er nog net op blijf... Hierbij mijn oplopende ovulatietesten.... steken zitten er nog en hoop dat mijn eisprong vandaag of morgen is Btw mijn ovulatietesten zijn nooit zo heel donker dus de onderste is voor mij een knaller