Ik kom hier alvast even gezellig meelezen. Mijn NOD was eigenlijk op 19 november, maar omdat ik pas vorige week zaterdag een positieve ovu test had, denk ik dat mijn NOD 22 is. Ik zit nu op 7 dpo. Ik blijf nog wel even in de andere hoek, maar kom hier alvast gezellig meelezen. Iedereen hier ook veel succes deze ronde!
Haha nou we zijn nu onderweg naar ml zijn oma! Kids vanavond wel vroeg naar bed haha @Dniese: spannend zeg! Ik duim voor je!
Hoi dames! Dit is mijn eerste ronde geweest met ovulatietesten. Ik zal wat foto's toevoegen, maar misschien dat jullie even mee kunnen denken wanneer mijn NOD zal zijn, welke datum zouden jullie aanhouden? Ik zit vandaag op dag 26, dit wordt mijn eerste 'ronde' en ook dus mijn eerste menstruatie die ZELF op gang komt. Mijn vorige menstruatie na 122 dagen was dmv primolut. Ik denk zelf dat mijn NOD 30 november is.. Wat denken jullie? Ahh ik voel me echt een leek op dit gebied
Dankjewel! Ik ben er ook trots op haha. Spam iedereen dood met die foto's. Het ene moment bel je met je gyn om te vragen wanneer je mag langskomen als je menstruatie niet doorzet, het andere moment heb je een positieve ovulatietest in je handen. Ik had het totaal niet verwacht en opeens zoveel vragen. Maar bedankt voor je antwoord!
Zondag, oma-dag. Hier ook naar oma. Lief dat je duimt. Ik hoop het natuurlijk wel, maar zal wel weer niet. Na vorige maand minder positief gezind.
En dat mag je zijn hoor! Hihi. Lekker gevoel hè, zo'n bevestiging dat je lichaam goed werkt! Ja, stoppen met testen. Ze kunnen namelijk verder in je cyclus weer gaan oplopen en dat is erg verwarrend. Spreek uit ervaring, haha.
♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥ 22. (7) : SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Felix, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Loezzz, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje Anno, 31, ronde 1, 2e kindje Lopje, 34,ronde 3, 1ste kindje 23. (12) : Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Lies1504, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Dniese, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje elly010, 29 jaar, ronde 20, 3e kindje Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje Dazzje, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje Monic, 22 jaar, ronde ?, 1e kindje Roosje1978, 36 jaar, ronde 12, 2e kindje Sassiee, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje 24. (4) : Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje MoniqueA, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Petrsj, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 25. (6) : SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Innas, 32 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje Sampiejjj, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Mamavankiki,27 jaar, ronde 4, 2e kindje Babybanjo, 40+, poging 11 na miskraam, 3e kindje Marjon30, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje 26. (2) : Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Water27, 2e kindje 27. (4) : Juf1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29jaar, ronde 7(3e na 2e MA), 1e kindje Leona83, 31 jaar, ronde 16, 2e kindje, 1e liefdesbaby 28. (3): Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Glinster, 23 jaar, ronde 2, 2de kindje 29. (3) : N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje mo leannan, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 2 (1e na mk), 3e kindje 30. (8) : Rhea, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje na sterretje Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mamadeluxe5, 27 jaar, ronde 2, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Meisje29, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Dege, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Datumloos (2) : Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 52 Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Bedankt! Ik heb mezelf even toegevoegd op de lijst. Voor alle dames heel veel succes deze ronde Begin me nu pas te beseffen hoe spannend dit is
Middag dames! Vanmiddag nog even gerommeld en ik had jullie de testen beloofd, dus ben benieuwd welke jullie als "eidag" zeggen.
13/11 lijkt mij Ik heb hier dit keer mijn ei niet gevoeld (jammer, vorige twee rondes wel...) Nu is het dus echt gokken of ik wel een ei heb gehad en wanneer mijn ms gaat beginnen Ik heb laten pendelen en ging in december positieve test hebben, dus ik heb mezelf beloofd niet te testen voor 1 december Ben eens benieuwd of ik dat kan volhouden: dat zou dag 37 van mijn cyclus zijn
Hello ladies Een tijdje niet gereageerd, heb het enorm druk gehad. Afgelopen woensdag heb ik de lisexcisie gehad ivm slechte uitslag van mijn uitstrijkjes. De behandeling zelf was geen pretje. Ik zag op tegen de verdovingsspuiten die ze zetten in de baarmoedermond. Die vielen gelukkig mee, heb er niks van gevoeld! Maar gelijk daarna begon de gyn met het weghalen van het slechte weefsel. De verdoving heeft naar mijn mening niet de tijd gehad om in te werken wat ervoor zorgde dat het onwijs veel pijn deed. Gelukkig was de behandeling snel voorbij en heb ik daarna ook geen pijn gehad. 2 dagen bruinverlies gehad, maar op vrijdag was ook dat al voorbij. Het gekke is nu dat ik net weer wat bruinverlies heb, echt minimaal maar toch. Ik vraag me nu af of dit van een eventuele innesteling kan komen. Ik heb deze maand mijn eisprong niet goed gevoeld, alleen maandag wat last gehad. Dat zou betekenen dat ik nu op 6dpo zit. Wat denken jullie? Het zou natuurlijk nog van de behandeling kunnen komen, maar wel vreemd dat ik de afgelopen 2 dagen geen bruinverlies heb gehad. Ook hebben we geen gemeenschap gehad na de behandeling, dus daar kan het ook niet van komen. Anyway, ik zal het toch gewoon moeten afwachten..
Dag dames! Hier even druk met werk, drukke, lange reeks. Maar welkom aan Roos, heel veel succes, hoop dat het toch gauw mag lukken voor jullie. Doornstruikje& Mamadeluxe: Fijn dat jullie een knaller hebben! En voor de dames die nog geen knaller hebben en van de lijst afvallen...Hoop dattie toch snel komt! Hier nu 8 dpo en ik voel niks noppes nada. Dus het zal ook niks, noppes nada zijn ben ik bang. Vorige maand voelde ik ook niets en was er ook niets. Ah misschien ben ik wel te pessimistisch en is nog vroeg, maar toch voelt het wat zo. Mijn luteale fase is wat korter dus mijn menstruatie zou rond woensdag/donderdag komen.
Hoi ook ik wil me graag aanmelden Gelukkigemoeder, 28 jr, 3de kindje, ronde 1 met clomid, nod is 28-11
Puk, 13e posi test dus je ei de 14e of 15e! Lopen we gelijk modra, hier ook 8 dpo! Welkom gelukkige moeder! Direct gestart met clomid of al een tijdje bezig?! Raar syrv... Maar kan denk ik beide zijn! Ik heb deze ronde hsg gehad, 3 dg erna beetje bloedverlies en toen stopte dat, maar na weer 3 dg ofzo weer wat bruinverlies...
Ik had nog niet alles gelezen zie ik. Welkom ook aan Dege! Ik ga ook voor de 13e Puk! @Syrv: Wat naar dat het zo'n pijn deed. Gelukkig dat het niet lang duurde... Ik weet het ook niet van het bruinverlies, hoop voor je mee op de beste verklaring ervan. Kijk aan Roos! Voel jij wel iets?