NOD lijst 22 t/m 30 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lopje80

Lopje80 Lid

13 nov 2014
    92
    0
    0
    Groningen
    Ja ik weet het:) maar kan zo slecht wachten hahaha:D

Heb inderdaad ook later uitgelegd dat je het beste je NOD af kan wachten en zelfs dan nog een paar dagen later kan testen.

Als je 9dpo negatief test is er nog niks aan de hand, dat weet ik:):p

2. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    mamadeluxe grijp die vent van je vanavond! :D

Monic een ovulatietest reageert inderdaad op een zwangerschap maar volgens mij ook pas vlak voor nod en dan moet een zwangerschapstest ook uitslaan. Na een eisprong moet je ook stoppen met testen omdat ze daarna ook weer licht kunnen oplopen. Zegt dus helaas niets...

Puk ik zit net als jij aan het einde van het rijtje. Hoop niet dat iedereen meteen afhaakt op het forum na ongesteld/zwanger. En anders houden wij het met elkaar wel gezellig!

Lies welkom terug na je weekje vrij! Heb je het wel leuk gehad en lekker bijgekomen?
    Kussentje gepakt! ;)

Suzanneke jij zit dus eigenlijk nog net voor de lijst en kan dus het eerste testen. Spannend!
    Jammer van je studie als het echt zo loopt... Hoop voor je dat je zwanger bent en dat je toch in februari af mag studeren!

Meisje wat vervelend zeg dat je niet weet waar je nu zit in een cyclus... Wel fijn dat je huisarts doorstuurde maar erg onzeker makend. Succes en sterkte!

3. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Puk; Ahh fijn nog iemand die zo belachelijk ver vooruit denkt :D Ik zie het al helemaal zitten. Stel dat ik rond 30 november positief test heb ik dus een heel leuk sinterklaas cadeautje voor manlief en waarschijnlijk rond kerst een leuk cadeautje voor (schoon)ouders! Hihi.
    Ik wou altijd het liefst rond April uitgerekend zijn, vind dat zo'n mooie maand!
    Wij komen die week wel door, kop op!

Meisje; Balen zeg, heel veel sterkte! En hopelijk snel duidelijkheid voor je.

Mamadeluxe; Sterkte voor je mannetje! Hopelijk zit er idd een goede zwemmer tussen hihi!

Roos; Wat frustrerend lijkt me dat als je al zo lang bezig bent voor een kindje!! Sterkte :(

Hier vandaag 1DPO, klinkt toch wel leuk :D

4. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Hahaha, heb hier ook al een forum voorbij zien komen dat heet 'haat aan het wachtbankje'. Je bent dus niet de enige slechte wachter...:D

5. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

@ suzanneke, een kindje kom nooit goed gepland, zij de gynaecoloog van vorige week tijdens de lezing. Maar ook fout geplande kinderen worden uiteindelijk groot. Vond het zo grappig om te horen en ach dan heb je dan toch 2 feestjes?

Hier ook een kussentje gepakt, lekker rustig en ongeduldig wachten...

6. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Lekker met zijn allen (on)rustig en (on)geduldig wachten op heeeel veel kussentjes!

Grappig hè, je wilt eigenlijk weten of je zwanger bent of niet maar eigenlijk wil je niet testen want dan weet je het! Snap je het nog? :p

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Sorry, verkeerd nod topic...

8. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Wat nog grappiger is, is dat je lichaam van binnen weet of het gelukt is en jij helemaal niets weet! Nouja grappig vind ik het niet, meer frustrerend. Maar dat is toch gek?!

9. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    :(:( Balen! Sterkte de volgende ronde..

10. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    ♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥

22. (7) :
    SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Felix, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje
    Loezzz, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Anno, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Lopje, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje

23. (14) :
    Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Lies1504, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Dniese, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje
    elly010, 29 jaar, ronde 20, 3e kindje
    Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje
    Dazzje, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Monic, 22 jaar, ronde ?, 1e kindje
    Roosje1978, 36 jaar, ronde 12, 2e kindje
    Sassiee, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Missy c, 26 jaar, ronde 1, ? kindje

24. (4) :
    Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje
    MoniqueA, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Petrsj, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje

25. (6) :
    SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje
    Innas, 32 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje
    Sampiejjj, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje
    Mamavankiki,27 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje
    Marjon30, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje

26. (2) :
    Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje
    Water27, 2e kindje

27. (6) :
    Juf1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Suzanneke, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Puk2015, 29jaar, ronde 3 na 2e MA, 1e kindje
    Leona83, 31 jaar, ronde 16, 2e kindje, 1e liefdesbaby
    Sandieh, ronde 2, 1e kindje
    [/I]IlonavanH90, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje

28.
    (4):
    Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Ilse1986, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Glinster, 23 jaar, ronde 2, 2de kindje
    Gelukkigemoeder, 28 jaar, ronde 1 met clomid, 3e kindje

29. (3) :
    N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje
    mo leannan, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje
    Doornstruikje, 40 jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje

30. (7) :
    Rhea, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje (na sterretje)
    Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Mamadeluxe5, 27 jaar, ronde 2, 1e liefdesbaby (samen 4 kinderen)
    Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Wensmama, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Meisje29, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Dege, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje

Datumloos (2) :
    Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 54

Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

11. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Haha, ja ik snap hem nog...

Ik durf niet eerder omdat ik bang ben dat hij negatief is, terwijl ik bijvoorbeeld wel zwanger blijk te zijn.
    Of dat hij positief is en dat ik het vruchten weer afstoot. Maar die kans is in mijn geval kleiner als ik kijk naar de MA's, toen wilde mijn lichaam ze ook niet afstoten..

Ow ik ben me toch beroerd! Bah! Nou ik ga ff met mijn taartjes hobby bezig en dan aan het werk.....

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    ach goldfishie wat een dikke vette kakzooi zeg!!!! Pfff echt niet leuk voor je.... Ik zie dat je in jan je 2e IUI krijgt (sla je nu een mnd over dan?). Heel veel succes dan!

poe, nou, ik hoor het mezelf ook zooooo vaak zeggen! Ik HAAT idd dat stomme irritante rot wachtbankje (zo dat is eruit ;) )

hihi dat vooruit dromen is soms gewoon even lekker, ook al word je daarna weer keihard van je roze wolk afgeknikkerd, maar gewoon even lekker positief dromen is niks mis mee ! Ik moet zeggen dat ik ondertussen mijn uitgerekende datum niet meer uitreken, maar stiekem denk ik ook wel: 'o,dan kan ik het mooi tijdens kerst vertellen' enz... en ach, ik bedenk elke keer wel weer wat anders leuks ;)

fijn dege, nu al 1DPO, want jemig wat een lange ronde van 122 dagen....

13. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Hahaha, ik heb een geheimpje maar ik weet het nog niet! ;) Zoiets toch...

Toch 'wist' ik het wel al veel eerder dan mijn test het aangaf, voelde het aan ofzo. Voelde ook vrij snel aan dat het niet goed ging en dat klopte ook. Ben mij ook erg bewust van mijn lichaam en zeer gevoelig. Dus kleine veranderingen merk ik snel op. Zit ik eigenlijk bijna nooit mee mis. Is soms ook erg vermoeiend hoor...

14. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Ja mijn menstruatie kwam niet op gang nadat ik was gestopt met de pil. Uiteindelijk bij de HA beland en we hadden geluk dat ze ons meteen doorstuurde naar de gyn. Daar een inwendige echo, alles zag er erg goed uit alleen het wou niet doorzetten.

Primolut gekregen, kuur van 10 dagen en ik werd ongesteld. Toen na 8 dagen begonnen met ovulatietesten en die werd totaal onverwachts afgelopen vrijdag donkerder en zaterdag KNAL. 2 weken terug nog met de gyn afgesproken dat als ik niet ongesteld zou worden voor de feestdagen, ik weer terug mocht komen. Maar dat is denk ik niet nodig :D

Ik weet niet wat frustrerender is trouwens. Die 122 dagen of deze 2 weken haha..

Doornstruikje hahahaha idd! Jij kent mij zeker van het trouwforum? Of niet?

15. Lies1504

Lies1504 Actief lid

7 aug 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik zit inmiddels op een hele berg kussentjes :) nergens last van ben er ook helemaal niet meer mee bezig. vorige week veel ziekenhuis bezoeken gehad voor onderzoek waarom het niet lukt dus ik wacht lekker die uitslag af.
    Weer een drukke week hier tegemoet. Ze gaan bij ons het appartementen complex verbouwen met de Cv ketels astbest verwijderen nieuwe afzuiginstallatie dus daar zijn we weer druk mee :)

16. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik het wel mee eens. Iedereen heeft het maar over wanneer te testen. In dit topic hebben we op z'n vroegst de 22ste pas NOD en de meesten pas later. Dat is zaterdag en het is nu pas maandag, nog een hele werkweek dus. Dat is best lang (zeker als je ongeduldig bent, wat ik ook ben hoor!). Ik test pas als ik zeker weten overtijd ben. Bij vroeg testen heb je kans dat je zwanger bent en toch ongesteld wordt (vroege miskraam) en dan is de teleurstelling nog groter. Bij mn zwangerschap 3 jaar geleden ben ik getest toen ik 3 dagen overtijd was.

17. Lopje80

Lopje80 Lid

13 nov 2014
    92
    0
    0
    Groningen
    Vind het zo knap dat je kan wachten....!!

Ik had vandaag een pakketje testen verwacht, maar lees net in een mail dat deze woensdag komen dus ik moet nu nog wel wachten....

inderdaad is het beter om te testen als je paar dagen overtijd bent:)

18. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Dan mag je je kussentjes wel afstaan aan mij, :p
    Maar, moet je zelf ook helpen? Kun je niet vanaf je bankje kijken naar de mannen die aan het werk zijn?:D

19. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Haha, :D Heb jij even pech, nu wordt je geduld echt op proef gesteld!

20. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Marianne, je hebt helemaal gelijk! Ik heb me voorgenomen om maar één keer te testen, als ik bijna zeker weet dat het positief te zijn.. Dus misschien wacht ik nog een weekje.

Goldfishie, heel erg balen dit! Veel succes volgende ronde!!

Dege, hihi! 122 dagen tot ei is denkik toch wel een beetje frustrerender..

Het afstuderen wil ik van mijn kant uit stoppen. Het was het idee dat ik afgelopen juni zou beginnen met mijn afstudeerstage en het vervangen van een vrouwke dat met zwangerschapsverlof ging, beide parttime door dan eerder te beginnen zou dat makkelijk haalbaar zijn. Maar doordat mijn man in het begin van de zomer een ernstig ongeluk heeft gehad heeft mijn stage de eerste maanden op een (te laag) pitje gestaan. Nu ben ik bang om in tijdnood te komen, ook heb ik inmiddels een hekel aan de organisatie en de opdracht. Ik moet deze week beslissen wat ik ga doen. Maar zie dat ik anders half juni afstudeer, dat is dan nog 6 weken voor de uitgerekende datum.. Vandaag de hele dag gekeken naar andere opdrachten, en zie veel leuks voorbij komen.. Volgens mij heb ik mijn beslissing al gemaakt.. Alleen moet ik dit nog tegen ml vertellen, hij gaat het zeker niet leuk vinden. Ik heb een grote baankans bij dit bedrijf (dat ik haat) maar met een half jaarcontract nog geen aanspraak op zwangerschapsverlof of iets dergelijks.

Deel Deze Pagina