NOD lijst 22 t/m 30 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

De keren dat ik een echo kreeg waren ook allemaal inwendig, zag er vreselijk tegenop, maar moet eerlijk zeggen het went. Weet alleen niet of ik het bij een volgende zwangerschap wel weer zou willen... maar dat is geestelijk, lichamelijk vind ik het niet erg.

2. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Ik ben zo opvliegend als de pest....poeh, schrik af en toe van mezelf:$....nog iemand daar last van? # 24 Nov NOD;)

3. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Jaa ik had ook om een vrouw gevraagd. Idd ook om zo'n soort reden ;) . Ik werd gebeld door het ziekenhuis en toen vroegen ze wie ik wou. Dus ik zei; dat maakt me niet zoveel uit, ken ze toch niet. Toen ging ik de dokter die ik toen had toegewezen gekregen even googlen en schrok me kapot. Wat een griezel. Dus een uur later hing ik weer aan de telefoon ; uuh ik heb liever toch een vrouw...

Het gekke is dat ik vooral trots was op mezelf. Dat ik het toch gedaan had, voor mij echt een stap en had echt buikpijn van te voren. Werd er ziek van! De gyn stelde me echt op mijn gemak, dus daarna voelde ik me vooral begrepen.

Nee niets kunnen vinden, maar vanwege mijn achtergrond wou ik na 100 dagen toen wel uitsluitsel. Maar ze zag zelfs een eitje op de echo. Dus ik was blij!
    Bedankt, lief van je :):)

4. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    0
    16

Ja hier nog eentje. Strontchagrijnig. Maar ja mn menstruatie is op komst. Nod 23e

5. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Dames, ben even een dagje weg en moet een heleboel pagina's en veel nieuws bijlezen! ;)

Ik vermoed dat ik van zaterdag op zondag mijn eisprong heb gehad en vandaag gedurende de dag wat bruinige afscheiding (sorry :)), kan dat zo vroeg al een innestelingsbloeding zijn? Geen idee wat het anders kan zijn...nod is pas 29 november...

WAUW! Modra, super zeg! Je zei het al, als je temp op 11 dpo nog hoog is dat je hoogstwaarschijnlijk dan zwanger bent! Gefeliciteerd! Geniet ervan :)

Kel23 dat is wel heftig zeg! Hoop dat het nu een 'goede' zwangerschap wordt
    Welkom op dit forum trouwens!

yasmin hoop dat het niet doorzet...Duim voor je!

6. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Herken ik van mijn vorige zwangerschap wel hoor! Kon ik ineens om niets heel scherp uit de hoek komen...

7. Lies1504

Lies1504 Actief lid

7 aug 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de maanmannetjes zijn weer vertrokken en alle astbest is weggehaald :) auto vandaag voor de apk gebracht en ja hoor.. Afgekeurd!! 😩 kan morgen weer een klap geld neerleggen om alles te laten maken..Kan er deze winter nog mee rijden maar dan ist ook over en kan ik weer een nieuwe auto kopen , de 3e al in 1jaar 😒 Pff word er zo moe van.. T gaat hier allemaal nooit op rolletjes, 1 stap vooruit en weer 2 stappen terug. Sorry voor mn gezeur moest er gewoon even uit.. Vanmiddag thuis lekker en potje lopen janken wat lucht dat op zeg :)
    En hoe ist bij jullie? Al onbedwingbare testdrang?

8. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Jeetje wat klote zeg!! Kost allemaal al zoveel geld zo'n vierwieler en vooral als er wat aan mankeert. Bijna onbetaalbaar!
    Lekker je emoties laten gaan hoor, lucht soms idd heel erg op. Sterkte!

9. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ja hier ook eentje..:) Wordt soms gewoon moe van mezelf.:)

Of niet natuurlijk, haha...:):p

10. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik kom er net achter dat mijn haar wel heel snel vet wordt, dacht toen is dat niet een zwangerschaps- tik?

11. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Vooral niet opkroppen maar lekker eruit gooien! Lucht altijd op!

12. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ach neee!!!!! :( Hopelijk is de volgende auto beter, je moet daar zo'n geluk mee hebben!

13. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hoi meiden!

Dank jullie wel voor de felicitaties! :D
    @Dniese: Fijn dat je dan iig een doorverwijzing krijgt. Naar hoor die onzekerheid! Hoop toch op de beste uitkomst voor je.
    @Welkom @Wondertjeindemaak&Kel23.
    Jeetje Lies! Dat is wel wat balen! Hoop dat ze gauw klaar zijn met de asbest. En wat een pech zeg met je auto. Kan me goed voorstellen dat je daar ontzettend van baalt! Is het een oude auto?
    @Mamadeluxe: Wat fijn dat je bloedwaardes goed zijn! Lijkt me wel een opluchting. Nu nog wat meer duidelijkheid!
    @Suzanneke, fijn dat je een keuze hebt gemaakt. Hoe reageerde je man? Veel succes met je sollicitaties! Beterschap voor je dochtertje. En die van Dniese. ;)
    @Gelukkigemoeder! Hoop dat je een eisprong hebt gehad, maar opzich, menstruatiekrampen is ook wel een goed teken in dat opzicht toch? Dat er wel wat gebeurt??
    Wat jammer Yasmin. :(
    Lijkt me ook lastig hoor dat gefriemel aan je... En inderdaad knap Dege!
    @Doornstruikje: Kan wel toch? Vanaf 4 dpo? Ik hoop het voor je!!
    En ja... Maar toen vanochtend mijn temperatuur nog niet gedaald was dacht ik: dan gebeurt dat morgen wel. Ik had echt totaal niet verwacht dat die test ineens positief zou zijn..!

14. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat zo, dat je temp al moet zakken voor je nod? Ik ben een nieuweling wat betreft temperaturen maar dacht dat ie tot aan je nod hoog bleef.

15. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Dat is het lastige, dat verschilt per persoon. Bij de een zakt ie al een paar dagen van tevoren en bij de ander pas op nod. Maar ineens een flinke daling naar je temperatuur van vóór je eisprong vlak voor nod betekent meestal een menstruatie.

16. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Ik heb geen idee vanaf hoeveel dpo een innesteling kan 'gebeuren', zal eens kijken op Google.

Spannend hoor die positieve test!

17. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Joepie, al roze op de lijst! Proficiat!

18. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    #878 Modra, 19 nov 2014
    Laatst bewerkt: 19 nov 2014
    Wisselt idd per persoon! Maar bij mij is 11 dpo NOD. (Kortere luteale fase) Grappige is dat deze hele luteale fase van mijn cyclus mijn temperatuur 0,1 lager ligt dan de voorgaande 3 cycli. Voor eisprong zit ik rond de 36.4 voor eisprong, vorige cycli na de eisprong 36.9. Nu zit ik na de eisprong op 36.8. Ik dacht dat dat een slecht teken zou zijn. :p

19. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Bij mij zakt hij pas als ik 3 dagen menstrueer!!

20. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Innesteling is tussen de 5 en 7 dagen, na eisprong. Voor mij is dat morgen, maar heb nu erge last, wellicht doe ik iets teveel op deze late avond.

Deel Deze Pagina