Ja helaas wel! Enig positieve is dat ik maar een cyclus heb gehad van 27 dagen, wel beter dan die 36 dagen van daarvoor. Voor de laatste zwangerschap zat ik aldoor op 33 dagen. Deze ronde begin ik nog eerder met de ovulatietesten. Was nu al bijna te laat. Met daarbij een man die ziek was en ik had zelf ook totaal geen zin in om te vrijen. Tja dan houdt het op. ondanks dat we een dag laten nog wel even los zijn gegaan. Ach we zien wel deze ronde. Aankomende week hoe ik er niet mee bezig te zijn. Maar volgende week zaterdag mogen er weer voor gaan. Hopelijk gaat het lukken deze maand. Nee, de groep wordt alweer aardig groot. Maar ach dat is ook wel gezellig! Zo dat lijkt me ook heftig zeg! Ik hoop enorm dat het bij deze 2 miskramen blijft, begin het namelijk best wel zwaar te vinden. We willen heel graag een kindje, maar hebben geen behoefte meer om het weer af te staan. Jij zult het ook wel moeilijk krijgen zeker tijdens je volgende zwangerschap denk ik? Hopelijk is het snel raak, Mijn man zegt steeds dat de eerste een meisje wordt en ik had deze ronde heel erg dat het een jongetje zou zijn als het raak was geweest. Voorkeur hebben we niet, een gevoel wel.
Balen Jynn! Had gehoopt voor jou dat je je terug had kunnen afmelden! Rhea wat een verhaal! Dat moet vreselijk moeilijk geweest zijn voor jullie! En inderdaad nu ook een moeilijke periode denk ik. Sterkte! Puk2015 kan me idd wel voorstellen, dat je nu bang bent dat het weer zal misgaan, is niet fijn als dat 2x na elkaar moet gebeuren Hoop dat we deze ronde veel roze gaan zien!!
Wij wouden van begin al graag een meisje, maar eigenlijk alleen maar voor de kleedjes, accesoires en haartjes vlechten enzo Aangezien we allebei een meisje wouden, zei ik van het begin van mijn zwangerschap, het zal dan wel een jongen worden, en kijk ons prachtig ventje is nu bijna 4 <3 Nu zou het dus wel fijn zijn als het een meisje is, dan hebben we allebei eens gehad, maar zeker even gelukkig met een jongetje hoor!! Heb nu ook wel al heel de tijd het gevoel dat ons 2de kindje een meisje zal worden, in tegenstelling tot de eerste keer dus maar of dat nu echt gaat kloppen, daar zullen we nog een tijdje op moeten wachten
Denk dat we zeker nog wel twee keer zo groot worden als ik kijk naar de topics voor twee weken. Wij hebben niet echt voorkeur voor jongen/ meisje. Ik zou het ook niet willen weten op voorhand denk ik. ^^
Gefeliciteerd! Wij hebben een lichte voorkeur voor een meisje. Daarom stoppen we iets voor de eisprong. Maar een tweede jongetje is ook van harte welkom hoor. Ons ventje is een heerlijk mannetje. Maar ik weet al hoe het is om mama van een jongetje te zijn. En een meisje lijkt ons ook erg leuk! Mocht het daardoor te lang gaan duren dan gaan we onze timing aanpassen.
@amore: gefeliciteerd! Wat leuk! Wij hebben al een zoontje, als ik zwanger mag worden dan zou een meisje dus wel heel leuk zijn. Maar een jongen is net zo goed welkom uiteraard! En ik denk ook eigenlijk dat wij (als het zover is) weer een jongetje krijgen, vind mezelf echt een jongensmama
Ik zou graag op de lijst willen, NOD 30 november Zoals sommigen al weten zijn wij vorige maand gestopt met de pil. Hierdoor moest ik bloed laten prikken voor mijn schilklierwaardes en zo zijn wij erachter gekomen dat ik een tumor op mijn hypofyse heb. Vrijdag te horen gekregen dat we nog in een beginstadium zitten, het 9 van de 10 keer goedaardig is en het goed te behandelen is. Ik zou dan wel graag deze maand mee willen kletsen hier, we hebben geen stop gekregen van de arts, want hij wil sowieso eerst de MRI van aanstaande dinsdag even afwachten. Dat ik mijn menstruatie vandaag heb gekregen ervaar ik deze keer dan ook als positief, daar het voor mij een bevestiging is dat alles het echt nog doet Later lees ik even bij!
Hallo allemaal, Ik ben gister helaas ongesteld geworden en wil me graag hier aanmelden. Zou iemand mij aan de lijst willen toevoegen? N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje NOD 29 nov
♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥ 22. (4) : SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Felix, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje 23. (5) : Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje 24. (2) : Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje 25. (2) : SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Innas, 32 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje 26. (1) : Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje 27. (3) : Juf1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29jaar, ronde 7(3e na 2e MA), 1e kindje 28. (4): Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Glinster, 23 jaar, ronde 2, 2de kindje 29. (1) : Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje 30. (3) : Rhea, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje na sterretje Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mamdeluxe5, 27 jaar, ronde 2, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 26 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Welkom N80&Mamadeluxe5! Jullie staan op de lijst. Dat zal wel even schrikken geweest zijn Mamadeluxe! Hoop dat het allemaal meevalt idd, iig sterkte!
Pff, net na een (lang) avondje kletsen met vriendinnen, gemerkt dat mn ongi al voorbij zijn.. Na 2 dagen. Heb bij mijn zoontje ook de eerste maand mn ongi gekregen tijdens mijn zwangerschap. Dan denk ik, zou het dan toch?? Maar heb echt wel veel en helderrood bloed verloren, dus moeten wel mn ongi geweest zijn! Ik weet niet wat dat is, maar ik had echt zo'n sterk gevoel dat het gelukt was, en kan hier precies niet van afstappen... Alhoewel ik het helemaal niet zo erg zou vinden.als hetnog wat langer duurt, want we hebben al een prachtig zoontje, en toch blijft dat gevoel van 'ik was er zo zeker van' Maar ja, heb het nu van mij afgeschreven en we gaan weer verder!
Laatst nog vrijdagmorgen en toen ik afveegde na het plassen, merkte ik dat ik ongi was, en die test was nog negatief, dus dan kan het toch niet he?
Hai Allemaal! Ik mag me ook aanmelden bij deze groep. Gisteren ongesteld geworden.. Ik heb lange, onregelmatige cyclussen.. Denk dat mijn NOD op of rond de 30ste ligt! Groetjes, Monique
Sja als je twijfelt kan je er nog een testje tegenaan gooien over een paar daagjes natuurlijk. Mocht deze dan nog negatief zijn dan zou ik er van uit gaan dat je niet zwanger bent. Ik zie dat je nu in de 2e ronde zit? Gebruikte je de pil of had je een spiraal? Ik zit nu ook in mijn 2e ronde na verwijdering van mijn spiraal en mijn menstruatie duurde ook niet lang. Ik had ook maar 2 dagen helder rood bloedverlies en daarna nog 2 dagen minimale roze afscheiding. Misschien is het je lichaam die moet wennen aan de verandering?
@Modra: Bedankt voor het op de lijst plaatsen! @Glinster: Ik zou bij twijfel over een paar dagen nog eens testen, dan weet je het zeker. @Monifique: Welkom! Hier ook een menstruatie welke veel minder is als normaal, mij hoor je niet klagen Kids hebben hier net voor de zoveelste keer frozen gekeken en ik ga zo eens aan de nasi beginnen, wij krijgen vrienden te eten vanavond en de kids eten pannenkoeken.
Hoi mamadeluxe... Vorige week heel druk gehad en vandaag je gezocht en nu lees ik dit... wat heftig!! Heel erg veel succes en een dikke knuffel
Ik heb wel zin in volgend weekend, dan mogen wij er alweer voor gaan! Dit is echt wel fijn, als ik kijk na de lange cyclussen die ik eerder had. Ik begin vrijdag denk ik al met het de ovulatietesten, de donderdag erop moet ik mijn ei hebben volgens mijn banner.
♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥ 22. (4) : SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Felix, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje 23. (5) : Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje 24. (2) : Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje 25. (2) : SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Innas, 32 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje 26. (1) : Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje 27. (3) : Juf1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29jaar, ronde 7(3e na 2e MA), 1e kindje 28. (4): Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Appeltje2, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Glinster, 23 jaar, ronde 2, 2de kindje 29. (1) : Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje 30. (4) : Rhea, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje na sterretje Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mamdeluxe5, 27 jaar, ronde 2, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 27 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.