Ja super korte cyclus, m'n vriend is ook steeds helemaal gepikeerd dat ik alweer ongesteld ben (en altijd in t weekend zegt ie). Had me verrekend, het was 22 dagen nu maar alsnog kort, en luthale (?) fase van 11 dagen. Anja wel meer kansen met korte cyclus maar heb dit nooit eerder zo gehad behalve laatste maanden.
Heeft zo z'n voor- en nadelen inderdaad. Maar met een kinderwens lekker veel kansen! Groot voordeel! Cyclusje ruilen? Hihi. Ben je dan heel heftig en lang ongesteld of ook erg kort?
Korter dan normaal en iets minder heftig. Had voor vorige zwangerschap cyclus van 28 dagen stipt en 6 dagen ongesteld waarvan 3 hevig, en nu dan zo'n 22 dagen en 4 a 5 dagen ongesteld waarvan geen echt heftig. Op zich prima zo dus, en zit ook minder lang op t wachtbankje, dat is ook fijn
Prima! Soms beetje trekkend gevoel onderbuik maar eigenlijk voel ik amper iets. Komt misschien nog. Heb me vanochtend aangemeld bij de verloskundige, dat vond ik wel spannend! Dinsdag intake. Morgen of overmorgen nog even een testje er tegen aan gooien om te kijken of het oploopt. ^^
Ik denk dat ik niet meer hoef te testen, heb me toch pijnlijke borsten en krampen! Dat is een heel goed teken voor een zwangerschap weet ik, maar goed het zal nu wel bevrucht zijn, alleen moet nog goed ingenesteld zijn. Maar de vorige rondes heb ik het niet gehad, zelfs geen pijnlijke borsten tijdens mijn eisprong.. Tralala... Manlief kwam net met het nieuws dat hij maandagnacht aan het werk moet. Ik heb besloten dat ik maandag avond de kerstboom erin ga zetten. Ben helemaal klaar met die discussie over sinterklaas. Als er ooit een kleine komt dan zie ik het wel weer. Ben nu bezig met een kerstdorp. Vind hem steeds mooier worden. Morgen nog even na de action, nog even wat decoratie voor mijn dorpje halen.
Oh cool! Foto? Wacht even tot morgen om je op roze te zetten, laat je morgenvroeg even weten of hij nog steeds positief is?
Nou dat is geen licht streepje hoor maar echt een super duidelijke positieve test!!!!!! Wow!!!! Gefeliciteerd!
Krampen als in ongesteldheidskrampen? Grappig dat we het allen zo anders intrepeteren.. ik duim met je mee!
Hahaha, zal wel moeten want er valt nog helemaal niets te testen! Word gewoon ongeduldig door al die positieve testen...
Gefeliciteerd Felix! Hier nog geen echte testdrang.... ML zegt dat we zwanger zijn en ik twijfel, heb wel wat tekenen maar ergens ga ik voor niet zwanger (echt geen idee waarom). Ach, als ik dit weekend niet ongesteld word zal ik wel eens gaan testen
Lichte streep? Je bent hartstikke zwanger!! Gefeliciteerd hoor! Roze Roze Roze Roze, kom op meiden!! ( even een peptalk)