Hou die testdrang tot een minimum! Wij hebben dezelfde NOD?? We moeten nog even meis! Minimaal pas NA het weekend!! We kunnen het
Puk jij ligt nu languit op het wachtbankje en wij zitten allemaal bovenop jou om je te weerhouden te testen!
Komt Puk mee vasthouden op het wachtbankje.... Zo zeg ik gisteren nog dat ik geen last van testdrang heb en nu moet ik bekennen dat ik toch wel benieuwd ben.... MAAR heb voor mezelf besloten te wachten tot na het weekend (NOD is zondag) en dan pas een evt test te doen. Vandaag beetje vage steekjes onder in mn buik en dat is raar en nieuw want normaal heb ik daar nooit last van.
Wahaha, hier moet ik wel even om lachen. Gekkies! Testdrang is alweer minder, ik heb het aldoor rond 13:00 uur, maar dat heeft geen zin om te testen, aangezien ik nog te ver voor nod zit en het beter is om met ochtend urine te testen. Heb vanmorgen te horen gekregen dat een collega chauffeur van mij is overleden! Zij had borstkanker en zou vandaag voor controle naar het ziekenhuis. De planners sturen deze chauffeurs s'morgens de route van de kinderen(wie er ziek is staat er dan niet in), echter moet de chauffeur dit wel "accepteren" door op een knop te drukken. Dit gebeurde niet bij deze chauffeur en na 3 keer hebben ze haar opgebeld, met de vraag wat is er aan de hand, ze was immers wel ingelogd al. Ze nam niet op en toen werd de planner ongerust. Die is in de auto gestapt en naar haar huis gereden, daar zat ze, dood in de bedrijfswagen. De motor draaide zelfs! Wat een geluk dat ze nog niet onderweg was, zeiden we vanmiddag tegen mekaar. Bizar, 51 jaar, net een klein kind gekregen en dan zo weggerukt worden uit het leven. Wij als chauffeur wisten niet wat we hoorden! 1 collega is ook prive wel wat met haar bevriend, die gaat er vanavond even heen. Deze dame was ook helemaal van slag. Echt bizar.. Sorry moest dit even kwijt.... Ze heeft waarschijnlijk een hartstilstand gehad.
Logisch dat je ervan van slag bent! Wat heftig!! En dan ook nog in haar auto gevonden worden. Jeetje meid.. Als collega's slaat dat toch wel hard aan..
Felix Gefeliciteerd! Wat een mooie test!! Modra wat spannend allemaal! Ik ben benieuwd wanneer jullie je eerste echo hebben haha. Ooo puk ik ben zo benieuwd wat jou test aangeeft!! En wat erg van je collega! Heel onwerkelijk zeg om haar zo te treffen. Hopelijk heeft ze niet veel pijn geleden en was het snel voorbij.. Sterkte.. Steffie, Fleurop & Suzanneke, wat jammer dat hij omowit was Succes met de volgende ronde.. Marlo, ook succes de volgende ronde. Balen Mariam, wat fijn dat het zo goed gaat met jou! Volop aan het genieten? Ik wens je een hele fijne zwangerschap! Mamadeluxe haha nee dankje, ik hoef het niet te hebben. Maar wil je wel veel beterschap wensen Vandaag 5dpo!
Oh Puk, wat erg zeg! En wat een nare plek om te overlijden...Zo helemaal alleen... Sterkte voor jou en al je collega's!
Wat zag ik een mooie test voorbij komen! Gefeliciteerd Puk gecondoleerd, verschrikkelijk zeg! Hier heel de dag al last van mijn borsten...dat heb ik nooit. .zo spannend! Mijn testen kwamen vandaag binnen (3) en daar zou ik 6dgn voor nod kunnen testen. .... dinsdag misschien maar testen?
Wat een heftig verhaal puk! Echt erg, en dan zo gevonden worden. Veel sterkte voor jou en je collega's.
Ja, echt bizar! Inderdaad eenzaam om zo te moeten sterven. Ik hoop dat ze weinig pijn heeft gehad. Wij vinden het erg bewonderings waardig dat de planner direct heen is gereden. Heb vandaag de kerstboom opgezet, als afleiding. Maar ook als protest tegen die stomme discussie over die pieten. Ben er helemaal klaar mee! Nou zullen we weer over naar de orde van de dag? Wie gaat er morgen testen? Ik moet natuurlijk wel wat bij te werken hebben, haha..
Gecondoleerd Puk,, wat een heftig zeg! Dit soort dingen zetten je toch altijd weer aan het nadenken...Geniet van elke dag! Nog 2 nachtjes slapen en dan is mijn NOD,, Ik heb normaal altijd erg veel migraine en vooral voor mijn menstruatie maar nu nog helemaal niks,,zou dit een positief teken kunnen zijn?
Helaas, zojuist ongesteld geworden... volgende ronde hopelijk beter nieuws.... Succes voor iedereen die nog aan het afwachten is, sterkte voor de meiden die ongesteld zijn geworden en gefeliciteerd aan de meiden die zwanger zijn. Liefs
Wat jammer van de negatieve testen Steffie, Suzanneke, Fleurop. Hoop dat het nog te vroeg was! Beterschap Mamadeluxe! Ook ik pas voor je verkoudheid. @Doornstruikje, spannend al die symptomen! Hoop dat ze op zwangerschap duiden! @Lies: Een goed teken hoop ik! Balen Marlo. Sterkte! Wat een naar verhaal Puk. Zo plotseling, jong en dan ook nog een jong kindje... @Dege: Echo met 8 weken ongeveer maar moet de afspraak daarvoor nog maken! Lijkt me heel leuk! Spannend anno! @Hier: Weekend! Daar ben ik wel aan toe na 7 dagen achtereen werken! Heb vanochtend nog een testje gedaan, die was mooi opgelopen. @ Iedereen een fijn weekend! Hoop nog heel veel dames straks bij het augustustopic te zien!!
Ik wacht nog op mn menstruatie. Nod is zondag. Heb me alvast aangemeld voor de volgende nod topic. Ik had op 10dpo een heel klein beetje bloedverlies en een negatieve test. Dus ik verwacht mn menstruatie wel. Hopelijk komt t snel zodat de volgende ronde kan starten.