Tot zover nog niet ongi!! morgen ochtend mag ik testen van mezelf Ja vind het heel spannend, maar ben ook wel een beetje bang voor slecht nieuws. Eerst naar even morgen afwachten en anders zijn onderzoek
Mja vind het ziekenhuis traject zo'n naar idee, wil gewoon zo graag dat het ons gegeven is om zelf natuurlijk zwanger te worden. Tis natuurlijk geweldig dat je hulp kan krijgen, maar heb liever dat we het niet nodig hebben en dat het deze ronde ook gewoon raak is. Aan de andere kant dat wachtbankje duurt voor mij niet zo lang ergens raak je toch een beetje die spanning kwijt of het deze ronde wel is gelukt. Hoe is het bij de andere? Al kwaaltjes, symptomen?
Hey meiden, @Lies: Ik hoop zo dat het raak is voor jullie en de mmm jullie bespaard blijft! @Dniese: en al getest??? Ik voel me eigenlijk wel prima, nergens last van, al beginnen de zenuwen nu langzaam aan wel een beetje te komen. Ml is er heilig van overtuigd, dat het raak is, ik weet het echt niet, ik ben bang dat mijn lichaam mij toch nog in de steek laat.
Toch wel lief dat hij er zo van overtuigd is! nog een week geduld en dan zien of ML gelijk heeft wanneer ga je testen?
Waar ik zo ontzettend bang voor was is werkelijkheid....negatief. Kan wel janken. Waarom deze onzekerheid? Waarom weer geen normale cyclus? Waarom wel een positieve ovulatietest, maar geen menstruatie...😥 alweer niets. Vreselijk dit. Zojuist nog helemaal happy. Had daarstraks een pasgeboren baby in m'n armen. Kreeg er zoveel mooie gedachten bij en bovenal, hoop....😞 Sorry meiden, even een depri momentje.
Begrijpelijk dat je je nu even slecht voelt Dniese Ik wens je sterkte! HOpelijk is het de volgende ronde wel raak...
Hoef je geen sorry voor te zeggen...mag je gewoon spuien hier! Het is ook gewoon KUT! Sorry voor mijn bewoording maar hier word je toch ook niet lekker van? Hele super dikke knuffel!!
Neeeee:x:x Dniese....wat KL#te!! Ik vind het echt heel erg balen voor je.... Die onzekerheid, kun je helemaal niets mee! Alle andere op Rood.....Stom!! Veel te veel rood op de lijst....!! @Doornstruikje: Ik woon zelf in Alkmaar
Ooh Dniese da's echt k*t! Je hoeft geen sorry te zeggen voor je depri moment. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt meis. X
Dniese knuffel voor jou! Weet wat het is als de wens groot is voor een tweede en het iedere keer niet zo is! Hier gek worden van t wachtbankje. Normaal temp na mij ei van 36.7 nu al 3 dagen 37..... Hopen dat zij nog effe een dikke week zo hoog blijft....
Jeetje wat veel op rood! Niet leuk Hier begin ik te twijfelen aan mijn gevoelens... ik heb nog wel gevoelige borsten, maar het voelt minder. Ik ben benieuwd, nog even geduld.
@ Stjal: Volgens mij zijn onze meisjes bijna even oud Als ik naar je banner kijk. Mijn jongste dochter is van April 2012!
Wat leuk! Mijn dochter is van 30-04-2012! Ik deed toen nog niet aan forums haha Heerlijke leeftijd he....ik moet me echt inhouden haar niet op te vreten ( kan natuurlijk ook een lekkere peuterpuber zijn )