Pffff haat aan het rood!!! Sterkte allemaal meiden, niet leuk dit!!! Vanaf nu allemaal roze, kom op!!!
@dniese. Dikke vette knuffel! Die klote zekerheid steeds 😠 Ik kan op rood...Vriend drie weken om drie op zee en is vertrokken op dag van vermoedelijke ei. Volgende ronde is hij thuis. Daarna is het maar weer afwachten..
Hoi dames wat jammer voor de vele rode dames. Ik heb vandaag mijn nod maar voel nog niets voel me niet zwanger maar voel ook nog geen rood aankomen. Dus ik wacht gewoon nog even rustig af. Mijn ei is zo goed als zeker de 10de geweest. Dus denk dat ik tot woensdag gewoon nog even afwacht. Heb natuurlijk al zo veel rondes voor niets getest. Dus heb het idee dat het nu ook wel niet raak zal zijn. Dus ik ga voorlopig nog niet testen ook al zou ik dat echt wel willen doen. Maar ja voor mijn gevoel heeft dat gewoon geen zin. Ik voel ook wel dat ik er eigenlijk deze maand ook niet zo mee bezig ben. Ja wel wanneer mijn ei was maar verder nee we zien het allemaal wel denk ik. Ik heb wel vreemde dromen haha maar geen last van mijn borsten wel hoofdpijn afgelopen dagen. en wat kleine steekjes in de buik. Ag ik denk dat wij gewoon weer een ronde verder gaan. Maar afwachten nog even.
♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥ 22. (8) : SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Felix 24, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Loezzz, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje Anno, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje Lopje, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje Lau85, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje 23. (14) : Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Lies1504, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Dniese, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje elly010, 29 jaar, ronde 20, 3e kindje Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje Dazzje, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje Monic, 22 jaar, ronde ?, 1e kindje Roosje1978, 36 jaar, ronde 12, 2e kindje Sassiee, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Missy c, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Sanchezlief, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 24. (4) : Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje MoniqueA, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Petrsj, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 25. (6) : SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Innas, 32 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje Sampiejjj, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Mamavankiki,27 jaar, ronde 4, 2e kindje Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje Marjon30, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje 26. (5) : Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Water27, 2e kindje wondertjeinmaak, 26 jaar, ronde 27, 1e kindje Nienkev, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Suli, 33 jaar, ronde 2 na vroege mk, 3e kindje 27. (6) : Juf1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29jaar, ronde 3 na 2e MA, 1e kindje Leona83, 31 jaar, ronde 16, 2e kindje, 1e kindje Sandieh, ronde 2, 1e kindje IlonavanH90, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje 28. (4): Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Glinster, 23 jaar, ronde 2, 2de kindje Gelukkigemoeder, 28 jaar, ronde 1 met clomid, 3e kindje 29. (4) : N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje mo leannan, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Chantal, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Anke1988, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje 30. (9) : Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mamadeluxe5, 27 jaar, ronde 2, 5e kindje Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Meisje29, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Dege, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje MamaNiess, 28 jaar. ronde 1, 2e kindje Kel23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Annemie, 33 jaar, ronde 9 na mk, 2e kindje Datumloos (1) : Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 60 Zwanger (3), Ongesteld (14), MMM (3), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hè, wat jammer! En ook vervelend dat je nu een extra ronde moet afwachten! Kan ie geen 'pakketje' opsturen
Dat is begrijpelijk, dat je geen zin meer hebt in negatieve testen... Je bent gewoon nog welkom op het welbekende wachtbankje!
Je hebt helemaal gelijk, er is teveel rood! We hebben positieve testen nodig voor een positieve vibe hier!
Hier vanmorgen getest en negatief, verwachte ik eigenlijk ook. Mn menstruatie zal vandaag wel doorkomen. Ben toch wel weer een beetje teleurgesteld in mezelf, waarom wil het toch niet lukken?! Woensdag mag me vriend zn zaad inleveren en dan zien we wel weer verder, maar ergens heb ik toch de hoop opgeven @dniese: kut hoor meid! Spuuw maar lekker, daar ist forum voor
Hier begint de spanning ook een klein beetje op te lopen maar heb gelukkig de komende week genoeg (leuke) dingen te doen om de testdrang lichtelijk te vergeten. Vanmiddag lekker shoppen met een vriendin in Alkmaar dus de middag is hier gevuld. Nu alleen de verleiding vanmiddag weerstaan om allerlei lekkere dingen te eten en/of te kopen en vooral het kruidvat mijden!
Hè getver, nee toch! Is ook moeilijk als je graag iets wilt en het lukt maar niet... Niet de hoop opgeven hoor! Wacht eerst even het onderzoek af en bekijk het stap voor stap. Jij ook veel sterkte en laat je ons weten wat er uit het onderzoek komt?
Het moet echt even bezinken! Is dit wel een goede streep voor rond nod dames? Ik heb nu dus wel last van krampen, alsof ik ongesteld moet worden. Dus ik hoop dat het niet mis gaat.. Ik durf nog niet echt blij te zijn..
Ik heb me laten vertellen dat action testen wat meer hcg nodig hebben dan zeg maar de kruidvat! En ofcourse reageert hij op het hcg! Gewoon lekker van genieten en niet teveel bij stilstaan! Voorzichtige felicitatie!
Ik moet nog vier dagen... Maar ik hb niet het idee dat het raak is.. Ben erg kouwelijk en opgeblazen, last van gas( boven en onder ) En daar houdt het ook op. Gelukkig is manlief altijd optimistisch! Gisteren bezoek gehad van zijn collega en die z'n 8maanden oude dochter bij, die had hij al aangeboden om te huren
SYRV: gefeliciteerd!! Toch grappig dat je het ergens wel weet he als je zwanger bent....zoals jij ook al aangaf...top!! Jij maakt onze dag weer dragelijk @Lies.......wat kl*te!! Ronde 12.......heftig!
Suzanne 23 jaar. 3e ronde. In aug gestopt met de pil, werdt op 12 september ongesteld. Iedere keer een cyclus van 30, en nu van okt naar nov was het 28 dagen. (30)september (30)Oktober (28)November Ik heb gisteren mijn eisprong gevoeld, althans dat denk ik. Steken rechtsonder tot in mijn bovenbeen.. maar who nows wat t was misschien mijn darmen van streek geen idee! Ben erg benieuwd, als ik uitga van 28 dagen moet ik op 6 december ongesteld worden...