Hoi Dniese, Balen meid. dikke knuffel Ik las wel dat je positieve evaluatietesten hebt, bij vrouwen die PCOS hebben, geven die testen vals resultaat. Volgens mij is dit al de tweede keer voor jou. Ik ben geen dokter, maar wellicht is dit handig om aan te kaarten bij je HA. Het zou toch zonde zijn als je een jaar gaat wachten en dat er straks blijkt dat er misschien toch iets aan de hand is. Want als je een positieve test hebt, dan heb je een esisprong en moet je ongesteld worden. @Alle dames op rood, don't lose hope. Duim voor jullie allemaal @Alle dames op roze gefeliciteerd!!
Aaaawwwhhhh! Ik mag op rood... was nog helemaal geen tijd maar zojuist op mijn werk ongesteld geworden... baal best wel... Hadden zo goed ons best gedaan... Misschien wel te veel ons best gedaan?... Naja deze ronde gaan we der weer voor!
Dankjulliewel lieve meiden! Jullie knuffels en lieve woorden doen goed. Was er echt behoorlijk ondersteboven van. Snap er gewoonweg niets van. Waarom heb ik wel positieve ovulatietesten(duidelijke piek die ook weer goed afliep), maar wéér geen menstruatie...??? De pieken kloppen ook met mijn cyclus en rond de NOD elke keer ongi-krampen, maar er komt niets! Ik ga inderdaad de HA bellen. Want het idee dat ik weer drie jaar op een kleine wonder moet wachten, dat benauwd mij enorm en ga ik dit keer niet volhouden. Wil duidelijkheid! Lies, jij ook sterkte meid! Begrijp hoe je je voelt. xx
@ Syrv misschien kun je een clearblue test halen.. heb ik ook gedaan.. @ iedereen op rose ook gefeliciteerd met jullie mini wonders! @ alle anderen op rood, zwart, blauw enzz.. heel veel succes de volgende ronde.. en nog even op ochtends seks terug te komen dat is de grootste waanzin, dit hebben wij ook niet gedaan..
Even een kleine update, want manlief heeft eten voor mij gekookt. Hij moet vannacht aan het werk en zo kunnen we toch samen eten. Hier ook iemand die snel gaat plassen. Daarbij liggen de testen onder ons bed in een rol la, heb in de ochtend echt geen zin om die testen te pakken. Zie het zaterdag/ zondag wel, mits ik niet ongesteld ben dan. Vanavond reageer ik wel duidelijker en pas dan eventueel de lijst verder aan mag dit nog niet gebeurd zijn.. Nu lekker eten, doeg doeg(koken jullie mannen ook wel eens voor je?)
Vandaag is mijn nod en ik heb al drie dagen lichte buikpijn... Maar het voelt anders dan ongi pijn... Tot op heden nog geen bloed. Wel het gevoel dat het elk moment losbarst, maar dat is meer omdat ik er weinig vertrouwen meer in heb.. ronde 12...
Fijn jou verhaal, want ik heb echt minimale symptomen (eigenlijk niets bijzonders te noemen). Dus ik knijp hem toch wel een beetje stiekem. Ookal is het de eerste ronde, het zou toch wel heeeel gaaf zijn
Ik heb er vanmorgen 1 gehaald. Wilde eigenlijk wachten tot morgenvroeg om de test met ochtend urine te kunnen doen. Wanneer heb jij de test gedaan? @dniese: dankjewel! En wat een onzekerheid voor jou.. Echt even langs de ha gaan hoor.. Sterkte!
Spanning uit zich bij mij niet in misselijkheid maar in buikpijn en onrustige darmen. En ook al vind ik het wel spannend nu dat heb ik niet als ik nog met een slaaphoofd een fles sta klaar te maken. Dat kokhalzen kwam echt ineens opzetten, heb ik ook niet snel. Dus ik zie het positief als mogelijk symptoom maar ga uit van negatief, kan het alleen maar meevallen, toch?
Lieve Dniese doe rustig aan meid! En ga inderdaad gauw de huisarts bellen want er klopt iets niet... Hoop echt dat je snel erachter komt wat er aan de hand is. Wow, je hebt 3 moeten 'wachten' op je dochter, dat is ook erg lang! Had je toen hetzelfde als nu?
♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥ 22. (8) : SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Felix 24, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Loezzz, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje Anno, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje Lopje, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje Lau85, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje 23. (14) : Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Lies1504, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Dniese, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje elly010, 29 jaar, ronde 20, 3e kindje Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje Dazzje, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje Monic, 22 jaar, ronde ?, 1e kindje Roosje1978, 36 jaar, ronde 12, 2e kindje Sassiee, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Missy c, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Sanchezlief, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 24. (4) : Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje MoniqueA, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Petrsj, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 25. (6) : SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Innas, 32 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje Sampiejjj, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje Mamavankiki,27 jaar, ronde 4, 2e kindje Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje Marjon30, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje 26. (5) : Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Water27, 2e kindje wondertjeinmaak, 26 jaar, ronde 27, 1e kindje Nienkev, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Suli, 33 jaar, ronde 2 na vroege mk, 3e kindje 27. (6) : Juf1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29jaar, ronde 3 na 2e MA, 1e kindje Leona83, 31 jaar, ronde 16, 2e kindje, 1e kindje Sandieh, ronde 2, 1e kindje IlonavanH90, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje 28. (5): Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Glinster, 23 jaar, ronde 2, 2de kindje Gelukkigemoeder, 28 jaar, ronde 1 met clomid, 3e kindje xxsarabii, 26 jaar, ronde 12, 1e kindje 29. (4) : N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje mo leannan, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Chantal, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Anke1988, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje 30. (9) : Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mamadeluxe5, 27 jaar, ronde 2, 5e kindje Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Meisje29, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Dege, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje MamaNiess, 28 jaar. ronde 1, 2e kindje Kel23, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Annemie, 33 jaar, ronde 9 na mk, 2e kindje Datumloos (1) : Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 62 Zwanger (4), Ongesteld (19), MMM (3), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0)
Puk ik ben erg van het koken thuis en experimenteer graag en kook 1x per maand iets compleet nieuws. Vriendlief kookt regelmatig maar dan de 'gewone' dingen en dat kan hij prima. Hij wil graag goed kunnen koken maar moet toch regelmatig weer toegeven dat zijn talent op andere gebieden ligt... Geniet van jullie momentje samen en lief dat hij heeft gekookt voor jou! Marlo het lijkt erop dat je je banner als plaatje hebt gekopieerd in een bericht... Er is een uitleg op de pagina helemaal bovenaan over een banner.
Pfff. Ik had gisteravond last van maagzuur, en nu ben ik ontevreden dat het weg is. Vrouwenlogica hoor.
Ik moet alles nog ff bij lezen vanavond.. Maar vanochtend getest.. Omo wit. Nu wacht ik donderdag af.