NOD lijst 22 t/m 30 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glinster2

Glinster2 Lid

24 okt 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lies wat gek dat syndroom.. Zal idd wel een reden zijn voor de HA on jullie wat sneller door te sturen! Enfin dat hoop ik toch! Als je zegt dat je misschien geen half jaar meer hebt, kunnen ze er beter wat vaart achter zetten..
    Hoop voor jou dat je snel een mooi testje in handen mag hebben!

Doornstruikje Wat een geluk! Kunnen jullie beginnen aan jullie 'voorraadje' ;)

Jynn tuurlek mag je hier blijven! Wat maakt dat nou uit! ;) Vind het wel jammer voor je dat je nou toch ongi geworden bent.. :(

2. Glinster2

Glinster2 Lid

24 okt 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lies wat gek dat syndroom.. Zal idd wel een reden zijn voor de HA on jullie wat sneller door te sturen! Enfin dat hoop ik toch! Als je zegt dat je misschien geen half jaar meer hebt, kunnen ze er beter wat vaart achter zetten..
    Hoop voor jou dat je snel een mooi testje in handen mag hebben!

Doornstruikje Wat een geluk! Kunnen jullie beginnen aan jullie 'voorraadje' ;)

Jynn tuurlek mag je hier blijven! Wat maakt dat nou uit! ;) Vind het wel jammer voor je dat je nou toch ongi geworden bent.. :(

3. Lies1504

Lies1504 Actief lid

7 aug 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Tis allemaal heel ingewikkeld, ben draagster van het zogenoemde fragile X syndroom. Toen mn broertjes waren geboren is duidelijk geworden dat ze meervoudig gehandycapt zijn en daardoor zijn ik een mn zussen via chromosomen onderzoek getest en toen is uitgekomen dat ik hier draagster van ben. Mijn kinderen kunnen de handycap niet krijgen maar ik heb wel weer kans dat ik dit weer doorgeef. Heel ingewikkeld allemaal daar zal ik jullie niet mee lastig vallen haha. Maar door dit syndroom is er kans dat ik heel vroeg in de overgang terecht kom, mn tante was bijvoorbeeld pas 28! Kan bij mij nog jaren duren maar t kan ik zijn dat het voor mij volgende maand al begint.

4. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Jynn
    Ja gezellig Jynn!!:D Jammer van je menstruatie!:(

Hier
    Net een mail gestuurd na de zorgverzekering met de vraag wat zij zullen gaan vergoeden. Vindt het best raar, betaal je ieder jaar keurig je zorgverzekering en dan nog moet je alles zelf betalen. Maar goed eerst maar afwachten. Als ik alle kosten zelf moet gaan ophoesten weten we nog niet of we ons wel laten testen.

Vind het even snel gaan hier, ben alweer op de 5de dag van mijn cyclus!:$ Als de rest van de maand nu ook eens zo snel gaat ;)..

Wij gaan zaterdag lootjes trekken voor de kerst. Ik heb alle weekenden in december al vol. (5 dec sinterklaas, 13 dec kerstmarkt, 19/20/21 dec kerstmarkt) dus moet in november de cadeautjes scoren. Daarbij gaan we altijd een dag treinen, om zo onze cadeaus te scoren. Heerlijk die drukte!

Hoe gaat het bij jullie? Hier wat stress in mijn lichaam van dingen die ik moet gaan regelen.

5. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat spannend is dat zeg! Maar jou toekomstige kinderen kunnen ook vroeg in de overgang komen?

6. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat grappig Glinster, wij lopen momenteel gelijk met de cyclus!

7. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    @Lies: jeetje wat vervelend zeg, ik hoop dat je huisarts jullie snel wil helpen!

@puk: leuk je hier weer tegen te komen! veel plezier met de kerstmarkten, lijkt me een leuke voorbereiding!

@Babybanjo: Welkom!

@Jynn: tuurlijk mag je hier blijven! Ik sta ook op het randje hoor haha

Vanmiddag de MRI en dan op naar de uitslag vrijdag!
    Fijne dag allemaal.

8. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames,
    Was naar ha gegaan vanwege buikkrampen die de hele cyclus aanhielden en gister echo daarom gehad. Niets op te zien, ik had een 'mooie baarmoeder'. Zo, dat compliment kan ik in m'n zak steken ;) Dus geen aanleiding gevonden voor ineens veel meer pijn, m'n lichaam zal wel weer eens op hol zijn ofzo.

Sinds zondag (dag 5) begonnen met ovulatietests, had steeds licht streepje en gisteravond geen streepje meer, maar had volgens mij te veel gedronken. Ga met de lunch op mn werk weer testen. Heb meteen een extra lading tests besteld want wil het 2x per dag gaan doen om zeker die LH-piek niet te missen. Ik heb die van Sensitest, die dipsticks. Heeft iemand daar ervaring mee?

9. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Succes met de MRI, heeft dat betrekking om zwanger te worden of staat dat er los van?

Nee geen ervaring met sensitest, ik hou het mooi bij de action testen. Moet zelf ook nog wat halen geloof ik.

Fijn om te horen dat je een mooie baarmoeder hebt!

10. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    #150 Wensmamma, 4 nov 2014
    Laatst bewerkt: 4 nov 2014
    Jep ik heb die van Sensitest. Ik ben er dik tevreden mee. Ze geven goed aan wanneer de piek is (en ook de dag voor de piek nog). Je moet idd niet teveel drinken. Ik probeer zo min mogelijk te drinken 2 uur van te voren.

Ik kijk weer uit naar mijn volgende ei, maandag weer beginnen met testen. Dag 8 zit ik dan, prima op tijd. Hopelijk met een beetje geluk dan volgende week donderdag beginnen met de 2e ronde (en met beetje pech op zaterdag ;) ).

11. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Ik gebruik ook sensitest. Had eerst met cassette maar nu ook de dipsticks. Erg tevreden over, vind heel duidelijk mijn eisprong. Geen vage streepjes ofzo...

12. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Mag ik trouwens ook op de lijst?

Doornstruikje, 40 jaar, 2e ronde, 3e kindje

nod 22 november(denk ik, vorige ronde vroege miskraam, loopt allemaal wat anders merk ik...)

13. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    ♥ NOD lijst 22 t/m 30 november 2014 ♥

22. (6) :
    SYRV, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Felix, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Dya, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Yasmin, 33 jaar, ronde 16, 3e kindje
    Doornstruikje, 40 jaar, 2e ronde, 3e kindje
    Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje

23. (6) :
    Modra, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Jade86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Kiki, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Marianne1, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Fleurop, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje
    23 jaar, Lies1504, ronde 11, 1e kindje

24. (2) :
    Mystiek, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Marlo, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje

25. (2) :
    SteffieD, 26 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje
    Innas, 32 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje
    Sampiejjj, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje

26. (1) :
    Masyra, 26 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje

27. (4) :
    Juf1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Suzanneke, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Puk2015, 29jaar, ronde 7(3e na 2e MA), 1e kindje
    Leona83, 31 jaar, ronde 16, 2e kindje, eerste liefdesbaby

28. (4):
    Premia, 36 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Appeltje2, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Ilse1986, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Glinster, 23 jaar, ronde 2, 2de kindje

29. (1) :
    N80, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje

30. (6) :
    Rhea, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje na sterretje
    Mirte85, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Mamadeluxe5, 27 jaar, ronde 2, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen)
    Monifique, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Jynn, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Wensmama, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje

Datumloos (1) :
    Babybanjo, 40+, derde kindje, poging 11 na miskraam

Buiten de lijst (0):

Totaal: 33

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.

14. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Goeiemorgen!
    Heb mijzelf ook even aan de lijst toegevoegd.
    Uitgaande van een cyclus van 25 dagen, kom ik uit op de 22e.
    Succes allemaal deze ronde :)
    Gr handbalster

15. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, even luchten hoor. Zit nu op dag 12 en volgens mn gemiddelde gaat er volgende week pas wat gebeuren. Maar ik heb al sinds dag 9 gevoelige/zware borsten, vochtiger, en rugpijn. Wat is dat nu weer. Frustratie dat geeneen cyclus op elkaar lijkt. Of een griepje die eraan komt?

16. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    @Handbalster: Welkom

@Puk: nee ze hebben helaas een tumor op mijn hypofyse gevonden, dus een mri om te kijken hoe groot hij precies is en dan vrijdag het behandelplan bespreken!

@Marianne: Ik heb de dipsticks van Zwanger en Kids besteld, geen ervaring nog met ovulatietesten!

17. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Lastig he wat je lichaam allemaal met je doet! Gebruik je ovulatietesten? Misschien toch een naderende eisprong?

18. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Welkom Handbalster!

@Leona: Het kan idd van alles zijn, misschien toch een naderende eisprong zoals mamadeluxe ook aangeeft.

19. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Oh wat eng!:$ Hoe ben je daar eigenlijk achter gekomen? Mag je nu wel "gewoon" zwanger worden?

20. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ovulatie testen afgezworen, werd ik behoorlijk frusti van. Maar ik klus wel bij hoor. @mamadeluxe schrikken! Sterkte gewenst.

Deel Deze Pagina