Haha dan hoop je er zo op een is het eenmaal raak kan je het niet geloven ook wel fijn dat je niet elke ochtend boven de pot hangt, maar wat niet is kan nog komen
Hoi, iedereen heeft dit topic al lang en breed verlaten naar zwangeren topics of nieuwe NOD-topics, maar weet even niet waar ik het anders kwijt kan. Na deze cyclus van dit topic werd ik ongesteld, maar heel weinig maar. Omdat we toen ook hadden besloten alles even te laten, ivm nieuwe baan, heb ik er verder geen aandacht meer aan besteed maar ergens dacht ik soms: moet ik geen test doen alsnog? Uiteindelijk 20 dagen na de mini bloeding weer 'ongesteld' geweest, maar weer heel weinig en dat ging gepaard met bijna 3 weken aan bruinverlies, wat vaak zwart was, best veel en het werd steeds meer en meer en roder en dan weer een dagje minder en dan weer meer. Vet onhandig! Wilde naar huisarts omdat m'n cyclus op hol was, maar wilde kerstdagen nog even afwachten. Toen begon ik 2 dagen geleden steeds meer te bloeden met als hoogtepunt net kerstdiner op 1e kerstdag bij m'n schoonouders. Ik verloor binnen een uur zoveel bloed! Zo veel als de eerste 24 uur na bevalling per uur, alles zat onder in de wc. En had maar 2 kleine tampons mee. Toen half uur later weer lading bloed en toen kwam er een soort grote bal van vliezen en stukken uit, alsof ik een sinaasappel eruit perste. En nog veel meer bloed. Wist niet wat me overkwam! Had ook al een paar wijntjes op en zat natuurlijk op visite dus dacht in eerste instantie alleen maar: ik moet die wc snel schoonmaken. Heb uiteindelijk nog een luier van m'n zoontje voor de zekerheid in te auto op de terugweg gebruikt voor de zekerheid ook. Nou heb ik het idee dat ik misschien toch kort zwanger ben geweest, alleen da. Het vrij snel mis is gegaan en daarom geen klachten had, maar dat ik ook zo weinig en raar 'ongesteld' werd dus steeds. Ik ga maandag de huisarts nog maar bellen, maar heeft een van jullie een idee wat dit geweest kan zijn?
Zelf denk ik aan een missed abortion. Dat is dan een miskraam die niet op gang komt. Ik had een met 8 wk en wat jij aangeef wat je verloorde lijkt wat ik verloorde. Alleen was ik verder en heb ook stukken "kipfilet" verloren. Ik zou zeker contact opnemen met de huisarts of vk om te kijken met een echo van binnen. Omdat het lang duurde en of alles schoon is. Knuffs!
Pffff meid wat een verhaal, ik herken het niet maar klinkt alsof je een mk heb gehad. Wellicht even naar de ha gaan. heel veel sterkte!
Marianne, wat een verhaal zeg! Klinkt inderdaad als een miskraam. Bij mijn miskraam met 10 wkn heb ik een week lang een klein beetje bloed verloren en na een week verloor ik voor mijn gevoel een "ei". Klinkt net als bij jou.... Zou zeker even de huisarts of een verloskundige bellen.
Ben er na 2 dagen laten bezinken nu wel van overtuigd het het zeker weten een miskraam was. Donderdagavond verloor ik de vrucht en gister had ik alleen nog bloedverlies en weinig buikpijn maar nu heb ik de hele dag al best zeurende buikpijn en het werd zwart voor m'n ogen toen ik opstond, toch best heftig dit allemaal en vooral zo bizar dat ik geen idee had dat ik zwanger was. Echt heel vreemd, maar het moet ook minimaal 8 of meer weken zijn geweest want vorige cyclus hebben we het volledig met condoom gedaan. Echt bizar. Maar goed, heb wel paar goede vriendinnen met wie ik erover kan praten gelukkig en nog 2 nachtjes slapen en dan kan ik eindelijk de huisarts bellen! Dank voor jullie tips allemaal en het luisterend oor!
Jeetje Marianne1! Dat klinkt inderdaad als een miskraam maar wat naar hoe het gegaan is bij jou! Op de wc bij iemand anders thuis lijkt mij echt vreselijk!! Hoe gaat het met jou nu? En heb je de vk nog gebeld? Heel veel sterkte en een dikke knuffel...
Hai Doornstruikje, hoe gaat t met jou nu? Wat balen dat je weer een vroege miskraam had vorige cyclus niet leuk. Ga voor je duimen met je nod morgen! Het was inderdaad even schrikken, maar achteraf heb ik toch veel signalen genegeerd merk ik. Het is er bij 8wk uitgekomen maar daarvoor natuurlijk al mis. Na de miskraam tijdens het kerstdiner voelde ik me vrijdag wel goed lichamelijk, maar zaterdag en zondag ineens veel slechter, viel bijna flauw en buikpijn en meer bloed. Toen ben ik zondagochtend via de huisartspost op de eerste hulp beland en uiteindelijk de hele dag in t ziekenhuis gelegen en 's avonds curettage gehad. Met ruggeprik want dan zou ik misschien nog naar huis kunnen en uiteindelijk kon ik om half 12 s nachts zelf plassen en mocht ik gaan, heerlijk was dat! Gister voelde ik me echt heel slecht, emotioneel en lichamelijk, maar vandaag gaat het al een stuk beter weer maar doe nog heel rustig aan. Hoop echt voor je dat je snel succesvol en blijvend zwanger bent! Ga voor je duimen!
Met mij gaat het redelijk goed. Die miskramen achter elkaar hebben er wel even ingehakt... Is inderdaad niet leuk nee. Ik ken mijn lichaam erg goed, zo goed om afgelopen week al te 'voelen' dat het deze maand niet raak is. Had vandaag ook een negatieve test in handen maar kwam niet als een verrassing. Baal wel erg maar kan mijzelf helaas niet zwanger denken Oh Marianne, wat een verhaal zeg! En wat naar dat je je zo slecht voelde en uiteindelijk in het ziekenhuis belandde...word er stil van....vind het echt heel erg voor je! De komende tijd erg lief zijn voor jezelf en geef dit hele gebeuren een goed plekje. Is zo belangrijk! Je emoties zullen nog wel op en neer gaan, er zitten ook nog behoorlijk wat hormonen in je lijf... Nogmaals een hele dikke knuffel!!