Wel jammer water Ik hoop met je mee voor de volgende ronde! bij mij is t nog steeds allemaal vreemd. Ik kan er geen touw aan vastknopen.. Eer gister nacht enorme buikpijn en misselijk, Waterige afscheiding, soms geen. Wel nog steeds een aanwezige buik en een enorm rommelende buik. Gister overdag zonder rede ineens dunnere ontlasting maar dat was zo weer over en voel me verder prima. Soms moe. soms actief. Soms even saggo soms niet, Zo wisselend is t nooit geweest, maar ik durf nog niet te hopen en te testen .. Nod is de 28e
Wauw! Gefeliciteerd! Ik mag ook op roze!! Vandaag getest en een duidelijke roze steep! Wel voor mn nod getest maar had al zo'n vermoeden dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Wauw!!
Nietttt hou op met me hoor? Geweldig!!!! En je bent helemaal niet gek! Je bent onzeker en wilt zekerheid. En zeker na zo'n lange tijd, pff meisje wat geweldig! Ga voor je duimen voor een dikke sticker! Wel vraag wat heeft jou doen besluiten om test te doen? Overweeg morgen toch ook eentje te doen, want me onderrug blijft zeuren, maar blijft bij afvegen en heb nog geen weefselverlies. Sta ook in dubio, want als ik wel ongesteld ben, moet ik morgen weer beginnen met prikken.
Wauw leuk omg in ronde 1 gewoon. My gosh dat is hier een fata morgana in ronde 1. Geniet ervan! Wat waren jouw symptomen dat je denkt tis raak? Daar is iedereen altijd nieuwsgierig naar
Na die lichte bloeding. En gister een zere onderrug enzo.. ik dacht als ik weer niet zwanger ben dan weet ik het liever direct. Dan hoef ik ook niet meer te stressen. De streep is nog wel heel licht maar geen tuurstreep. 26 pas Nod. Zal ik hem even uploaden?
Klopt niet zie ik nu,, sorry ik ben er niet zo handig mee,, maar ik mag ook al even op het wachtbankje
Hi Dames, nieuw hier en al een weekje of twee aan het meelezen met jullie. Nu toch maar aangemeld. Ik ben 31 jaar, mijn NOD is op 25 november, we gaan voor een eerste kindje en zitten in ronde 2. Wie kan mij toevoegen? Op dit moment dus op het wachtbankje... wat ben ik hier slecht in! Net op 9DPO (ja ik weet het heel vroeg) negatief getest dus nog maar weer een paar dagen wachten om weer te testen. Normaal op uiterlijk 13 DPO weer ongesteld dus afwachten... Vorige maand ook goed genept door mijn eigen lijf door langere cyclus dan normaal (incl negatieve testen). Spannend!
Nou applejo klinkt precies zoals mij. Mijn onderrug tis vreselijk. Ik denk steeds dan mijn hele bm uit elkaar klapt en alles eruit stort, maar blijft bij rood afvegen. Zit er echt op te wachten tot het los barst. Normaal ben ik de eerste 2 dagen zoveel aan het vloeien, dat ik om de 2u de grootste tampons moet verwisselen, anders druipt het er gewoon uit. Ja sorry heel vies. Dank zij mijn dochter is alles beetje ruim daar, hihi. Ik snap je wel hoor dat je die onzekerheid kwijt wil, maar blijft nog wel super spannend dan. Wil je al op roze of nog even wachten? Lizzie wat moet er gebeuren dan pas ik het aan?
💘NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016💘 22. (5) Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 Baby1991 - 25jaar - 1e kindje - ronde 4 23. (3) Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 Manine -32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (vermoedelijke nod) LittleTwinkle - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 24. (0) 25. (3) Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 Ladylola -32 jaar - 2e kindjes - ronde 27MMM Leuk - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Duckje31 -31 jaar - 1e kindje - Ronde 2 26. (7) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10 Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Applejo, 29 jaar, 1e kindje, ronde 18 (een voorzichtige roze dikke sticker) 27. (4) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Boonanza - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Celes - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 28. (3) Leraje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 29. (2) Kleinmeisje93 - 23jaar - 1e kindje - ronde 6 Laura - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 30. (4) Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 MLB - 21 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wish88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jildouu. - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 30 Wachtbankje (22), Zwanger (3), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Lizzie gewijzigd, zwangeren erbij en duckje erbij.
Gevoelige borsten liet mij nadenken! Dit had ik ook voordat ik erachter kwam zwanger te zijn van mijn zoontje. Hierna niet meer begonnen met de pil en nooit last ervan en nu plots wel! Eerste ronde, zo bijzonder! Ik hoop dat het goed blijft groeien, met twee ma's voor mijn zoontje vindt ik het best wel heel erg spannend worden allemaal nu! Hoop dat iedereen snel op roze mag komen
Wauw wat super zeg Leuk en Applejo!! Het is jullie echt gegunt! Hier nog in de 'wachtfase' op en af last van mijn darmen maar geen last meer van afscheiding? Ben bang dat het weer niet raak is drink nu iedere dag granaat appelsap van Healthy People al is dat toch niet zo 'Healthy' aangezien er maar 24% granaat appelsap in zit, het merk POM verkopen ze hier nergens meer omdat het bijna niet verkocht werd Was vanmorgen wel echt heel erg misselijk... ik vind het spannend. Ik hoop en duim voor meer roze deze maand!! Ik gun het jullie allemaal zo erg
Thanks! Ja krijg het niet heel goed op de foto. Maar het is ook wel heel vroeg om te testen zoals ik had gedaan. Ik hoop dat jullie iets zien.
Even een vraagje over de early test van de action.. hoe vroeg kun je die al doen? Heb net 2 pakjes gekocht, en heel stom want heb er net al eentje gedaan en natuurlijk dik negatief 😂 Kon natuurlijk ook niet anders want zit nog geen week na eisprong en er heeft onmogelijk al een innesteling plaatsgevonden.