NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door merelv, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou zo duidelijk als wat applejo!! Geen twijfel over mogelijk.

Hier blijft het rood aanhouden, maar nog steeds minimaal en voornamelijk bij afvegen. Nog steeds geen weefsel. Zkh gebeld en deze gaan morgen uitgangsecho maken en bloedtest. Omdat ik of anders morgen moet beginnen met spuiten als ik wel ongesteld ben. Tis wel vrij dubieus op CD 23 ongesteld worden. Dus morgen weten we meer. Ga maar uit van een menstruatie.

2. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Nou hier was die bloeding van 3 dagen geleden dan een innesteling?? En dan na die 3 dagen posi testen? Wel apart he. Maar heb toch een CB test gehaald.

Ladylola.. spannend zeg!! Hoop zo voor je dat het hetzlfde is dan wat ik had.
    Hoe gaat het met de rest

Bijgevoegde bestanden:

3. Else1987

Else1987 Actief lid

30 aug 2016
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Mooie test! Whahhaa die pepernoot ernaast! Lollig.

Hier niet veel nieuws....nod donderdag. Ben erg nuchter en zie het wel weer en anders door naar ronde 8. Maja als het eenmaal zover is zal ik er wel anders over denken....

4. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland

Yeah Applejo! Gefeliciteerd. Het is goed te zien hoor. Super cool :D.

Ik begin de griep te boven te komen, mag ook wel een keer. Alleen nog erg verkouden, maar in ieder geval de rest weer toppie. Wat ik nu merk komt goed overeen met de dagen voor ik m'n menstruatie krijg.
    Niet perse pijn maar wel gerommel onderin, geen pijn meer in onderrug. Bij een menstruatie komt die buik en rugpijn dan op dag1 keihard terug :/.

We zullen zien, eerst een weekje werken weer overleven. Hopelijk kan ik zaterdag testen en anders door naar de volgende ronde .

5. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    💘NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016💘

22. (5)
    Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17
    Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6
    Baby1991 - 25jaar - 1e kindje - ronde 4

23. (3)
    Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Manine -32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (vermoedelijke nod)
    LittleTwinkle - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2

24. (0)

25. (3)
    Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5
    Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Ladylola -32 jaar - 2e kindjes - ronde 27MMM
    Leuk - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Duckje31 -31 jaar - 1e kindje - Ronde 2

26. (7)
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10
    Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Applejo, 29 jaar, 1e kindje, ronde 18 (een voorzichtige roze dikke sticker)

27. (4)
    EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA
    Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Boonanza - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Celes - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2

28. (3)
    Leraje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1

29. (2)
    Kleinmeisje93 - 23jaar - 1e kindje - ronde 6
    Laura - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4

30. (4)
    Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3
    MLB - 21 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Wish88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Jildouu. - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 30

Wachtbankje (23), Zwanger (3), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

Nu toch wel op het wachtbankje, ik weet alleen niet of ovulatie op tijd was en of mijn nod dus nog steeds de 28e is... we wachten het maar af. Ik geef mezelf erg weinig kans deze maand vanwege de stressvolle weken voor/rond ovulatie (maar ik hoop wel heel erg :)).

Gefeliciteerd Leuk en Applejo!!! Leuk om alweer positieve testen te zien.

6. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113

Hoop dat het gelukt is mezelf op paars te zetten. M'n eisprong was afgelopen donderdag of zaterdag, denk niet dat mijn nod nog steeds 30november is maar we zullen het zien.
    Iedereen nu al op roze, van harte gefeliciteerd! Hopelijk volgen er nog een hele boel dames.

7. LittleTwinkle

21 mei 2016
    53
    0
    6
    Gefeliciteerd Applejo!! :)
    Hier sinds gister avond een klein beetje roze afscheiding. Alleen vandaag zo goed als niks meer. Gister avond toch stiekem een testje gedaan, die lag te branden in de kast.. 🙈 Helaas omo wit. Stiekem nog hoop op misschien een innestelingsbloeding maar meestal is dit toch wel echt een voorbode voor mijn naderende menstruatie. We zullen zien. Mocht er niks komen een deze dagen nog eens testen met ochtend urine.

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Huh zo ver voor nod al die op zwanger? Was je ei zeker niet eerder? Je zit nu op 10dpo? Wauw zeg!

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier trouwens nog steeds geen echte bloeding dat door zet. Mijn onderrug blijf beetje zeuren en mijn buik ook nog steeds soort van krampjes. Maar anders. Ik veeg nu nauwelijks meer wat af.
    Morgen komen voor echo. Omdat ik anders morgen weer moet prikken. Ze gaan eerst kijken of ze wat zien in trent van nieuwe eitjes. En anders ook bloed prikken. Ik ga zelf morgrnochtend ook maar een test doen. Is wel heel vroeg op 9 dpo. Maar net als applejo word ik hier ook een beetje raar hiervan.

10. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    @ladylola: je houd het wel spannend zeg. Zet het door of zet het niet door. Ik duim hard voor je dat je snel iets meer weet welke kant dan ook uit. Die onzekerheid is zo niets.

@loulouxx: ik ga donderdag testen (2 dagen voor nod) en dan zaterdag als ongesteld uit blijft.... dus ik ben benieuwd of ik het dit volhou. Maar ik hem maar 2 testen thuis van kruidvat liggen... anders moet ik weer gaan halen... Ben nu 9 dpo

Hier nog steeds trekkend gevoel beneden. Vanmorgen nadat ik ontbeten had en op werk was werd ik een beetje misselijk, nouja niet echt misselijk, beetje de fase ervoor als je merkt dat je bijna misselijk wordt/ maagzuur naar boven krijgt. Maar na een kopje thee zakte het weer. Zou het een teken zijn of was het gewoon vanwege de korte nacht, haha.
    Heb ook onwijze pijnlijke borsten als mijn bh uit is. Heb wat grotere voorgevel dus heb goede bh's dus overdag merk ik er weinig van, hooguit stijve tegels zo nu en dan. Maar 's avonds als ik bh uit doe dan doet het gewoon zo zeer.

Verder geen symptomen buiten de futloosheid die ik al dagen heb. Geen innest. bloed te bekennen of verdere aderen die zichtbaar worden...

11. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Wauwie! Overduidelijk :)
    Waar heb je die test gehaald?

12. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Oehh wat spannend zeg!! Ik ga heel hard voor je duimen dat je gewoon zwanger bent! Good luck meis!

13. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Ik zit nu op 5dpo, dus denk dat er al weinig mogelijk is qua symptomen. Heb wel onwijs hoofdpijn sinds eind van de middag. Maar dat is denk ik van de drukte op het werk.. Spannend hoor allemaal! Ik denk bij alles wat ik voel.. zou het? Moet me maar even focussen op andere dingen!

14. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Kruidvat 2v5. (2 voor 5 euro). Best duidelijk voor zo vroeg

15. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Aha :) Die heb ik ook in de kast liggen! Vorige maand ingezet omdat ik het dag voor NOD wilde weten.. Nu hopelijk meer succes:)

16. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Ik ben ook moe, moe, moe. Ik betrap mezelf er wel op dat ik veel mee bezig ben met wat ik in mn lichaam voel, maar die vermoeidheid is echt meer aanwezig dan anders. Heel vervelend.

Tijd van het jaar en drukte op werk zal ook mee spelen, maar zelf na een goede nacht van 9 uur slaap voel ik me nog niet uitgeslapen.

Ik denk dat ik maar een winterslaap ga houden

17. Else1987

Else1987 Actief lid

30 aug 2016
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen meiden getest?

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning, hier vanmorgen vergeten ochtendplas op te vangen. Met het derde plasje getest, maar negatief. Denk toch echt dat ik ongesteld ben geweest, hoe bizar weinig ook. Mogelijk is alles te wijten aan de hormonen. De vorige ronde heb ik tot cyclusdag 10 lichtelijk gevloeid. Ook heel vreemd.

Ik heb straks wel een echo. Zal meteen mijn frustraties uiten. Want dit traject loopt voor geen meter. Ze klootviolen te veel, het verloopt stroperig en iedereen doet en zegt wat anders. Ik wil een betere begeleiding. Mijn verzekering betaald hen er goudgeld voor en ons eigen risico tikt de 1200 euro al aan.

19. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Heftig ja... Dan zal het inderdaad heel korte menstruatie zijn geweest. Lijkt me ook apart toch. Goed dat je een echo hebt en duidelijk opspreken voor jezelf! 1200 eigen risico? Ja dat tikt dan best aan he. Denk aan je, succes en zet hem op

20. duckje31

duckje31 Lid

21 nov 2016
    45
    14
    8
    Vandaag geen testje hier. Temperatuur is vandaag voor het eerst weer lager en dat betekent bij mij altijd dat mijn menstruatie er weer aan komt... als ie morgen weer hoger is en geen menstruatie dan durf ik wel weer een testje aan maar denk dat we deze cyclus kunnen afsluiten

Deel Deze Pagina