Hier begin ik me ondertussen een beetje zorgen te maken. Als mijn symptomen namelijk niet van een vroege zwangerschap komen, denk ik dat een huisartsbezoek op zijn plaats is. Ik heb al anderhalve week last van vreemde buikpijnen. Ik kan zelfs regelmatig niet slapen door die klachten. Ik heb morgen mijn vroegste NOD, maar dat kan uitlopen tot uiterlijk zondag. Normaal krijg ik al wel bruinige afscheiding wanneer er een menstruatie aan zit te komen, maar nu niets nada noppes. Wel gewone wit doorzichtige afscheiding. Verder blijft wel mijn veranderde haar. Extreem snel vet en iets minder haaruitval dan normaal. Mijn borsten zijn echter compleet normaal. Niet gevoelig, geen aders of verkleuringen of wat dan ook. En afgelopen zondagavond heb ik omowit getest. Misschien dat het goed is om morgenvroeg weer te testen? Wat denken jullie?
een extra testje kan nooit kwaad, Misschien kan het toch, en anders even een paar dagen nog wachten en dan naar de dokter? Hoop voor je dat t niets geks is en dat je toch zwanger bent dan weetje tenminste waarvan het is.
Miekkie als je in de avond ver voor je NOD test, dan heb je te weinig HCG in je urine. Je hebt alles gedurende dag al weg geplast. Beste is de ochtendurine op te vangen. Hier testte ik pas op 12 dpo positief in de middag. En dan kreeg ik vrij snel een streep. Heb ook keer getest op 10 dpo, omdat ik als dagen dacht dat ik ongesteld ging worden en testte nog negatief. Ene vrouw maakt sneller hcg aan dan de ander. Hier in zkh geweest en kan nog alle kanten op. Geen menstruatie gaande in ieder geval. Waren nog 3 cysten aan mijn eierstokken. Er zijn dus wel drie eitjes gesprongen en idd vorig weekend, want anders had ik nu al ongesteld geweest. Ik zit nu op 9dpo. Zij adviseert zondag een test te doen als het niet voldoende doorzet. Ik wil het liefst morgen, maar goed ik wacht denk ik tot vrijdag.
En ongesteld betekend bij mij echt een stortvloed aan bloed en hele donkere stolsels, iedere 2/3 u een tampon verschonen, omdat ik dan al doorlek. Ik ga er meer vanuit dat ik nog ongesteld word, maar ergens schuilt een sprankje hoop. Ik ben ook zo nat geweest na de eisprong, te vies gewoon. Heb ik normaal nooit en nu weer dit erbij. Heel vreemd. En continue gezeur aan mijn onderrug.
Goed nieuws! En dus weer spannend. Ik zou als ik jou was ook echt tot zondag wachten. Dan weet je het in ieder geval meteen zeker maar tuurlijk is dat je eigen keuze. Spannend zeg!
Ja zondag is het beste. Eerder weten heeft nooit zoveel zin. Als alles goed mag gaan, heb je nog een lange weg te gaan. Het eerder weten zorgt weer voor andere stress.
Jaa daar heb je een punt. Gewoon testen op NOD is wel het verstandigt. Je moet al zo lang in spanning zitten. Maar soms kun je niet wachten. Spannend allemaal zeg!!
Meiden wat een spanning allemaal. Lijkt me super naar als behandelaren maar wat aanklooien. Goede nieuws is dus wel dat er toch nog hoop is. Spannend!! Hier echt walgelijke onderrug pijn, niet veel anders dan anders als m'n menstruatie zich aandiend. NOD is morgen op z'n vroegst maar sowieso ga ik bij wegblijven ervan pas zaterdag testen. Als ik dat red natuurlijk want net als ieder ander hier wil ik het zo snel mogelijk weten natuurlijk. Maar ik ga het redden hoor, zaterdag word de testdag of helemaal niet deze maand.
Wat een spannende berichten hier! Ik weet zelf nog niet wat ik voel/denk te voelen. 6DPO is nog niet echt een dag van de symptomen toch? @Ladylola gelukkig nog geen bad news, hopelijk heb je wel snel duidelijkheid (en goed nieuws)!
Wat mooie berichtjes al voor zwangeren onder ons!! Hier zijn vrijwel alle symptomen verdwenen. Ben alleen nog moe, maar dat kan ook aan de drukke periode op het werk zijn. Dus ik vermoed dat innesteling weer niet gelukt is.... 😔 Wilde donderdag een test doen ben dan 12 dpo. Maar lijkt mij nu wel zonde van de test. Dus wacht nu maar ongesteldheid af... 😞😞
Bedankt voor jullie reacties! Ik weet idd dat ik vroeg was met testen, maar door allerlei symptomen had ik juist gehoopt dat mijn hcg hoger zou zitten. Daarnaast ben ik een extreem slechte slaper en weet ik niet goed hoe ik nou goed met ochtendurine kan testen omdat ik vaak meerdere malen per nacht naar de wc ga en ik dan misschien ook wel geen geconcentreerde plas zal hebben? Ik denk dat ik het komende ochtend maar weer ga proberen. Mijn eerst mogelijke nod dag. En ach weet je, die testen kosten feitelijk ook geen drol. Een witte test werkt echter zo teleurstellend! Zelfs als er nog een mogelijkheid is dat er toch deze periode nog een streepje gaat volgen.
@SuperEendje, de steekjes/zeurende pijn is bij mij ook minder geworden. Voel me alleen heel moe, en anders dan normaal. Maar ik test nog elke dag door, de testen lopen steeds mooi op. Dus zonder al te veel kwaaltjes toch echt zwanger. Hopelijk geldt dit ook voor jou! Spannend! @miekkie oei, je symptomen zeggen toch echt iets anders. Zit je misschien nog in de ontpillingsfase? Ik denk ook echt dat je even je plas moet ophouden en met geconcentreerde urine moet testen. Probeer zo min mogelijk te drinken voor het slapen gaan en zo lang mogelijk door te slapen. Ik hoop zooo dat het gewoon zwangerschapssymptomen zijn en je zsm positief test! Wachten is gewoon killing. Ik duim heel hard voor alle dames die nog moeten testen. En de dames op rood, zo balen. Hopelijk hebben jullie meer geluk de volgende ronde.
Ik heb net omowit getest na een nacht van 5 uur slaap en 5 uur niet plassen. Toen had ik zo'n buikpijn dat ik wel móest plassen. Nee geen ontpillingsfase. Slik al jaren geen pil meer en heb al sinds jaren een cyclus van min 25 tot max 29 dagen. Vandaag is het dag 26.
Ik mag ook op paars, alleen de k ik dat mijn NoD pas in december is door de late ei Zou iemand mij op paars willen zetten?
Ik kon het niet laten.... heb weer getest. Dat komt denk ik ook omdat het de afgelopen tijd alleen maar wit was en nu iets te zien is. Zit nu op ong. 11 DPO. (Heb namelijk niet echt een posi ovu test gehad)
Mooie test! Nu over 2 dagen weer en daarna rustig achterover leunen. Met week of 6 bellen naar verloskundige en dan intake met 8 weken. Heerlijk hoor eindelijk na zoveel rondes! Miekkie meis niet iedereen test zo vroeg. Sommigen testen pas op 16dpo positief. Wacht het nog ff af. Ik snap je gevoel, maar relax. Je kan niks anders doen dan afwachten en dat nog 8 maanden lang mocht je zwanger zijn😉 Ik vind zwanger zijn hels. Zoveel pech gehad dat ik er gewoon niet van kan genieten, want er is altijd kommer en kwel. Meeste meiden worden binnen 6 maanden zwanger en baren zonder problemen een gezond kind. Ga daar vanuit. Zitten hier zoveel pechvogels die dragen die last voor de gemakkelijke😁 Zou wel heel graag een keer willen ruilen hoor🙈
Het lijkt erop dat ik een positieve test heb. Al heb ik veel te vroeg getest. Ik voel eigenlijk nog helemaal geen klachten, maar was ongelooflijk nieuwsgierig. Eerst niets, en toen ineens dat lichtblauwe plusje. Ik ga de aankomende dagen nog elke ochtend testen en hopelijk blijft het positief!