NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door merelv, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Ik denk heel primitief ' een streep is een streep'. Dus een streep, kruis of what ever is zwanger
    Maar inmiddels weet ik dat dat niet altijd geldt? (Al die info heb ik van dit forum hoor, zelf ben ik er niet zo van op de hoogte waarom een streep ook geen streep kan zijn).

Als zaterdag je NOD is er wel een verhoogd risico dat je ja nu zwanger bent maar dat dit niet doorzet door wat voor reden dan ook en de menstruatie alsnog opgang komt. Dit proces van van wel bevruchten maar bijvoorbeeld niet juist innestellen gebeurt heel vaak.
    Ik hoop het niet voor je natuurlijk!

Hier op dag twee na vermoedelijke NOD, in theorie zou ik mogen testen. Reden dat ik het niet heb ik al een paar keer genoemd haha.
    Ik neem tegen de krampen en buikpijn wel paracetamol trouwens, ik moet wel een beetje normaal kunnen functioneren.

Wel grappig, ik maak mijn collega's wijs dat ik onwijs last heb van menstruatie klachten, zwaar onder de pillen. Het valt namelijk nogal op als ik morgen niet mee doe met de vrijdag borrel ;). ( is ook niet goed i know haha) . Mocht de menstruatie zich al aandienen dan is er geen probleem, zo niet dan heb ik een plausibel excuus ( ze kennne deze klachten dit van mij, ik ben wel eens naar huis gestuurd omdatbik krom lag van de pijn).

Ik bied later wel excuses aan voor mijn list en bedrog :cool:

2. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Kon het ook niet laten om te testen. Nou gewoon omo wit. Echt stom...😞
    Nu maar ongesteldheid afwachten en dan van het weekend maar testen als het uit blijft..

3. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Spannend.. je weet nooit. Misschien late innesteling.

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier ook tegen mijn principes in getest. Na 2,5 dagen lichtelijk vloeien op een een of andere manier zo van slag geraakt. Wilde gewoon iets tastbaars zien. Helaas omowit! Tis 11 dpo. Als ik zwanger had geweest, had ik nu wel wat moeten zien. Ik word neem ik aan vanavond of morgen ongesteld.

Onvoorstelbaar! Op de juiste dagen klussen! 3 eitjes en zero bevrucht! Bizar!

5. duckje31

duckje31 Lid

21 nov 2016
    45
    14
    8
    Wat een spanning voor iedereen! Ben wel blij dat ik niet de enige ben die het spannend vind. Mijn vriend moet er steeds om lachen dat ik niet zo geduldig ben... Maar hier vandaag gewoon menstruatie gestart dus we gaan weer meten tellen enz voor een volgende poging en ik schuif dus weer een maandje door in het forum.
    Heel veel blijdschap gewenst voor de dames op roze en de rest sterkte in het proces en misschien tot volgende maand ;)

6. duckje31

duckje31 Lid

21 nov 2016
    45
    14
    8
    💘NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016💘

22. (5)
    Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17
    Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6
    Baby1991 - 25jaar - 1e kindje - ronde 4

23. (3)
    Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Manine -32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (vermoedelijke nod)
    LittleTwinkle - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2

24. (0)

25. (3)
    Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5
    Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Ladylola -32 jaar - 2e kindjes - ronde 27MMM
    Leuk - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Duckje31 -31 jaar - 1e kindje - Ronde 2

26. (7)
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10
    Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Applejo, 29 jaar, 1e kindje, ronde 18 (een voorzichtige roze dikke sticker)

27. (4)
    EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA
    Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Boonanza - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Celes - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2

28. (3)
    Leraje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1

29. (2)
    Kleinmeisje93 - 23jaar - 1e kindje - ronde 6
    Laura - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4

30. (4)
    Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3
    MLB - 21 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Wish88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Jildouu. - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 30

Wachtbankje (22), Zwanger (3), Ongesteld (4), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

7. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, wat is er hier alweer veel geschreven!
    Ik zie zelfs al wat roze in de lijst voorbij komen. Gefeliciteerd dames!
    De dames op rood, wat balen zeg....

Ik mag inmiddels wel op paars. Zou iemand dat voor mij willen doen?
    Deze ronde heb ik me expres wat afzijdig gehouden, omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn. Zit inmiddels in ronde 8 en toch is het telkens best een beetje een teleurstelling om weer ongesteld te worden.
    Gisteren dacht ik ineens, morgen ben ik 10 dpo. Laat ik eens een test halen.

Vanmorgen gedaan en tot mijn verbazing zie ik een 2e streepje :$.
    Heel licht nog, maar hij staat er. En ik hoefde me niet in bochten te wringen zoals ik vorige rondes heb gedaan om wat te kunnen zien. Wat een spanning zeg. Kan natuurlijk nog mis gaan.

8. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Wat balen zeg!! Hoop zo voor je dat het toch lukt!!

9. Loulouxx

Loulouxx Actief lid

15 nov 2016
    102
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denk dat je het niet goed ziet op de pc. Maar je ziet nu met daglicht wel duidelijk een heel dun streepje.

Bijgevoegde bestanden:

• CB ZW.jpg
      CB ZW.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,8 KB
      Weergaven:
      82
  10. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Jaa ik zie hem hoor!! Voorzichtig gefeliciteerd!

11. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie hem loulouxx!!

12. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Nou keek ik net op de test van vanmorgen... staat er een vage 2e indroogstreep...misschien te vroeg getest dan toch?? .late innesteling ?? Maar het is toch tussen de 5 en 9 dagen na sprong? Vandaag 12 dpo.

Bijgevoegde bestanden:

13. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Staat het streepje niet te veel naar rechts? Wellicht morgen vroeg weer een testje? Spannend

14. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Dat vind ik ook eigenlijk. Nu word ik toch wel erg nieuwsgierig, dus morgen toch ook testen

15. Selles

Selles Actief lid

1 feb 2016
    266
    0
    16
    Loulouxx, ik zie hem ook! Gefeliciteerd!!

Esmy, jij ook gefeliciteerd meid! Volgens mij mag je dan meteen op roze ipv paars 😃

SuperEendje, hcg verdubbelt zich om de 2a3 dagen. Dus als de innesteling pas op 9dpo is geweest, kan je op 12 dpo nog negatief testen. Morgen vroeg hopelijk een duidelijke tweede streep! Het bijft nog even spannend 😉

He bah dames op rood, hopelijk is dit jullie laatste menstruatie voor de komende 9 maanden.

16. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28

Nooo! Wat spannend allemaal, hopelijk wordt je alsnog niet ongesteld!

17. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Ik weet het ook nog niet. Gister echt last van mijn onderrug en buik, alsof ik ongesteld was. Dag 7dpo. En de dag ervoor erg hoofdpijn. Sinds gisteravond heb ik één gevoelige borst als ik erop druk (beetje raar dat het er maar 1 is) en verder geen symptomen... Geen idee of ik hier nu "hoop" uit moet putten of niet. Wij hebben maar liefst 5 keer geklust, zelfs op de dag van mijn LH piek en voor de zekerheid ook de ochtend daarna. Duimen...! Merk dat ik hoe dichter de NOD komt (30 nov) hoe meer ik er weer mee bezig ben :S

18. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Pffff het lukt me niet eens meer om bij te lezen doordat ikk zoveel pijn heb en me zo slecht voel.
    Maar volgens mij zag ik in de gauwigheid goede berichten voorbij komen!
    Ik heb de hele dag al GIGANTISCHE buikkrampen. Zodra deze beginnen ben ik normaal binnen een uur ongesteld. Nu heb ik echter al anderhalve week lichte ongestelheidsachtige krampen. En vandaag dus enorme krampen. Maar dat is al vanaf minimaal 6uur vanochtend en dus niet ongesteld.
    Wel af en toe bruinige afscheiding/prutjes. Maar weinig en totaal geen menstruatie.
    Ik weet het ook allemaal niet meer.
    Rugpijn, darmen overstuur etc.
    Maar kun je die bruinige afscheiding hebben in combinatie met ongesteldheidskramp en toch zwanger zijn?

19. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Hee Miekkie, ik weet het niet. Kan niet uit ervaring spreken ;) Maar klinkt niet fijn. Wel een super goed teken dat de menstruatie er nog niet is. Heb je normaal ook al zo lang voor je ongesteld wordt krampen?

20. Daantje1990

3 aug 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom even joinen, mijn NOD is om en nabij 30 november... ben al iets langer dan 4 jaar bezig , dus kansen niet echt heel groot, maar deze maand nu (22e dag) last van lage rugpijn, hoofdpijn en had vanmiddag krampjes in baarmoeder.. waarschijnlijk niets.. maar soms heb je tegen beter weten in hoop :)

Deel Deze Pagina