Daantje hier idem hoor. Soms heb je hoop en denk je jaa zou het nu dan echt deze maand? Hoop het voor je meis, moet nu wel keer gebeuren in 4 jaar! Lopen jullie al bij het zkh? Poeh jeetje 4 jaar. Loop ik te miepen met mijn 2,5jr😓 Miekkie vervelend. Herken het ook niet. Maar misschien heb je wel vmk gehad en is je lichaam druk bezig met poetsen? Hahaha nientjed goed dicht gemetseld dus😂🙈 Hier idem hoor. Hier nog geen ongie. Wachten morgen maar af. Andere zondag weer testen. Als dan negatief is maar nog geen ongie. Moet ik maandag weer komen voor echo en daarna gaan ze mijn ongesteldheid opwekken😒
Daantje welcome, hopen op deze maaand raak! Hier heel moe, moe moe. Gister zere buik en diarree. Ik dacht echt even van: nu word ik ongesteld. Begon vannacht mn borsten ook iets te voelen. Morgen mn NOD.
Welkom Daantje! Even een update van mij kant, Aanwezige buik, krampen af en toe en winderigheid zijn er nog steeds. Gevoelige borsten en moeheid zijn erbij gekomen, ook af en toe misselijk.. Ik herken dit nog steeds niet als menstruatie klachten. Zondag testen IhopeIhopeIhope. Hebben andere dames nog getest?
Morning. Hier ook nog niks. Maar voel me ook verre van zwanger. Mijn buik zeurt een beetje, maar echt meer dat ik ongesteld ga worden. Paar dagen geleden, snapte ik er geen snars van. En was ik ervan overtuigd dat het iets moest zijn. Denk echt dat mijn lichaam van slag is door de hormonen.
Vanmorgen negatief getest, morgen mijn nod! Ik heb last gehad van krampjes maar die zijn sinds 2 dagen weg! Wel als ik hoest of druk zet voel ik dat in mijn flanken! Ik denk niet dat het raak is deze maand! Nu maar gauw mijn menstruatie dan kunnen we weer door!
Nee ik heb nooit al anderhalve week voor mijn ongesteldheid buikkrampen. Als ik die buikkrampen krijg word ik binnen 2 uur ongesteld. Daardoor denk ik dat er toch iets gezeten heeft... Maar idd gezeten.. Want ik mag sinds vanochtend 5.30 op rood
Miekkie, wat balen zeg. Jammer Elise van je negatieve test. Hopelijk word ie nog positief. Ladylola, jammer zeg... Zou toch mooi zijn als het wel zo is... Gek he dat je lichaam je dan zo voor de gek kan houden. Daantje, zo lang al bezig. Hopelijk voor jou is het raak. Hier vanmorgen weer een testje gedaan... Zal even een foto plaatsen. Ben benieuwd naar jullie mening. Ben vandaag 11 dpo.
Nou die is idd niet te missen hoor meis! Wauw hier op 11 dpo met die test omowit. Dus weet zeker dat het voorbij is. Alleen wachten tot de dijken doorbreken...
Omg dames!! Ik heb net een test gedaan met middag urine en zit ongeveer op 10/11 dpo en hij is super licht heb er nog nooit zo mee getest dus denk dat hij wel echt is!! Is wel van z&k dus ik ga die van de action ook nog doen straks. Zien jullie hem ook een beetje?
Zie het helaas niet. Morgen nog eentje doen. En action niet doen, die hebben veel heg nodig. Je kan beter kruidvat cassettes doen. Aah Else balen zeg! Nou kom je vast binnen nu en 24u joinen.
Heey Ladylola, wij lopen niet in zkh, zijn ondertussen gemigreerd naar curacao en kwaliteit is niet die van NL, daarnaast heb ik ook eerlijk gezegd (en mijn man ook niet) geen zin in dat hele gedoe met onderzoeken, hormonen en spuiten etc.. dus we zien wel of het ons gegund is ja of nee... we blijven gewoon hoop houden... ik ben van 126 naar 87 kilo afgevallen (in de laatste 2 jaar) mijn man heeft chronische prostaat ontsteking (nu aan beterende hand) dus wie weet hebben die factoren negatieve invloed gehad in verleden.... zit nu op dag 24 en sinds paar dagen last van ongesteldheid krampjes.. dus ik ben bang dat zover is.. maar we zullen zien...
��NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016�� 22. (5) Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 Baby1991 - 25jaar - 1e kindje - ronde 4 23. (3) Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 Manine -32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (vermoedelijke nod) LittleTwinkle - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 24. (0) 25. (3) Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 Ladylola -32 jaar - 2e kindjes - ronde 27MMM Leuk - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Duckje31 -31 jaar - 1e kindje - Ronde 2 26. (7) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10 Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Loulouxx - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Applejo, 29 jaar, 1e kindje, ronde 18 (een voorzichtige roze dikke sticker) 27. (4) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Boonanza - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Celes - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 28. (3) Leraje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 29. (2) Kleinmeisje93 - 23jaar - 1e kindje - ronde 6 Laura - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 30. (4) Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 MLB - 21 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wish88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jildouu. - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 Danielle - 26 jaar- 1e kindje-ronde 50 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 30 Wachtbankje (22), Zwanger (3), Ongesteld (4), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Net kv gedaan. Heel ligt tweede streepje. Sorry foto wilde niet uploaden en toen ik dat wilde doen viel me tel uit. Nu is het wel gelukt hoop ik
Ik ga ff huilen, hier ongesteld geworden vanmiddag. Vanmorgen witte test. Maar ik had echt het gevoel dat het raak was.... 😭😭😭