NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door merelv, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

En zoals gewoonlijk.... weeeeeer niet goed zichtbaar. Wat een slechte kwaliteit hier 😤

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Kleine is op fb ook zo'n drama met uploaden zo slecht. Maar wacht nog even tot morgrnochtend of overmorgen. Als jij iets ziet dan zal het echt zo zijn. Spannend!

Daantje wauw wat knap zoveel afgevallen! Snap dat je dat traject niet wil en zeker op curacao niet nee. Maar leuk geemigreerd al lang?

Eendje meis knuffel voor jou! I feel your pain! Vreselijk rot gevoel!

Hier ook al tig jankbuien gehad vandaag. Alleen ben ik nog niet ongesteld. Denk steeds dat het komt. Onderrug zeurt enorm. Steekt af en toe ook. Buik gloeit met regelmaat. Voelde vanmoddag wat lopen, dacht daar heb je het. Maar nee. Was wel afscheiding. Kan niet goed zien of het nou rose is of gelig😳 ik word eignrlijk altijd op dag 11 of 12 na ei ongesteld, enkele keer dag 13...zal elk moment komen

3. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Aarghh! Wat balen meis, ik ga duimen voor de volgende ronde!

4. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Ik moet wel aan je denken hoor. Ik hoop echt dat die ellendige rode duivels wegblijven. *klavertje vier*

5. Selles

Selles Actief lid

1 feb 2016
    266
    0
    16
    Daantje, wat knap zo veel afgevallen! Hopelijk is het jullie wel gegund en krijgen jullie een kleintje nu de negatieve factoren enigszins voorbij zijn.

SuperEendje, he bah!! Veel geluk toegewenst voor de volgende ronde.

LadyLola, geen bloed geeft moed. Maar het wachten en de twijfels, heel erg!! Ik blijf duimen dat het toch raak is.

KleinMeisje, ik zie een tuurstreepje op de kv test. Moest wel even goed inzoomen, haha. Maar...een streepje is een streepje 😉 de zw&kids testen zijn ook best gevoelig. Test je morgen weer? Hopelijk een duidelijkere streep!

6. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Krampjes, maar nog geen bloed :)
    Laatste paar x is mijn cyclus maar 24 dagen en dat is vandaag.

Wordt spannend dit weekend!!

7. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Ladylola, ik hoop echt enorm voor je dat je ongesteldheid weg mag blijven en dat je daar voor.in de plaats een mooie positieve test mag krijgen! Ik duim voor je meid!

Spannend LVB.

8. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Door mijn verlate eisprong zit ik nu op 7dpo en heb sinds vanmorgen best veel last van kleine rot steekjes in mijn onderbuik. Ook hoofdpijn en grieperig gevoel.. Kan dit nog steeds van het ontpillen zijn? (of toch een griepje?)

9. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Niet leuk eendje:( zo'n teleurstelling voor je.. Ik duim heel hard voor de volgende ronde!

10. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    #350 Nientje87, 25 nov 2016
    Laatst bewerkt: 25 nov 2016
    Ik heb sinds vanavond een rare zeurde pijn met steekjes in mijn linkerborst. Iemand die dit herkent?

11. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Heey. Ik moest zelf ook inzoomen hier op dit forum, zo vervelend de kwaliteit. Ik ga morgen met ochtend urine testen. Ben erg benieuwd.
    Ik Laat het hier gelijk weten en zal er als hij duidelijk genoeg is een foto van plaatsen.

12. Daantje1990

3 aug 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey lieve meiden,

Ik heb computer op werk laten staan en mijn eigen ckmputer nu kapot, dus kan niet zo goed teruglezen.

Ik woon nu iets langer dan een jaar op curacao lola en bevalt me goed, na 5 maand vast contract bij deloitte hier en langzaam vriendengroep opgebouwd.

Ik hoop ook dat het ons binnenkort gegund is, na 4 jaar likkt het onwaarschijnlijk maar ik blijf hopen.

Hier nu al 2 dagen kramp in onderbuik/schaamstreek en moet nog 4 dagen en vanmiddag ook last van onderrug... Kan het zo zijn dat je al zo lang van te voren kast hebt van je naderende ongesteldheid of kan het beide kanten op gaan?

Liefa danielle

13. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer

Ja ik hiernu ook. En steviger

14. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Vandaag 11 DPO, net getest maar spierwit!!

Bij mijn 1e zwangerschap waren pijnlijke borsten het 1e teken van een zwangerschap. Beide borsten steke,algehele pijn!

15. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer

Spannend!

Ik ga zo testen. Moet alleen test halen. Zit vandaag op mn NOD

16. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Applejo, spannend zeg. Ben benieuwd naar je test! Vast een hele mooie :)

17. Nientje87

Nientje87 Actief lid

2 nov 2016
    111
    51
    28
    Testen jullie met Kruidvat2v5?

18. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Ja heb ik wel gedaan.

Kleinmeisje, hoe gaat het met jou?

19. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ik ben gisteren tijdens mijn menstruaties ook twee vleesachtige bloedstukjes verloren. Ik kan het vastpakken laat maar zeggen. Baarmoederwand? Toch een teken dat er iets gezeten heeft?

20. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Hierbij even mn overzichtje tm nu toe... ik had hem vandaag op NOD iets knallender verwacht.. maar ik weet ook niet wat normaal is... ben wel heel blij. Nu mag ik eindelijk officieel op roze. 😍 dankbaar.. maar wel heee spannend.
    Ik test ook altijd mrt Kv testen.

Jullie nog mooie testjes?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina