Ziet er mooi uit Applejo en Esmy! Kon vanmorgen wel huilen, had donderdagmiddag nog een keer gestest met kv 2v5 en daar zag ik nog duidelijker een streep staan dan de CB test. Dus wilde vanmorgen weer testen om te laten zien aan mn vriend, gewoon spierwit zowel cb als kv test. Vandaag NOD dus ga er maar van uit dat ik ongesteld word. Baal wel echt even! Maar lees nog wel iets over hcg schommelingen? Dat het vanochtend laag was? Lijkt me wel vreemd, maar vind het ook vreemd dat als het niet goed is gegaan je hcg zo snel uit je lichaam is? Wat denken jullie?
Hee meiden!! Ik heb net ook getest en toch ietsje duidelijker lijkt het wel 3 testjes gedaan voor zekerheid.
Goedemorgen meiden, Wat een spanning hier aan de vele geschreven teksten te zien. Ook echt hele mooi testen voorbij zien komen maar helaas ook minder leuke berichten, of gewoon kl*te testen . Hier zijn al een tijdje lichamelijke dingen te merken die een menstruatie aankondigen. Al verschillen die dingen wel per maand kan ik wel zeggen dat ik gemiddeld gezien 5 tot 7 dagen voor O.D wel meer pijnlijke krampen voel, en een zeurende onderrug. Voor nu geldt, krampachtig gevoel in mn onderbuik, steken ( Sommige echt heel hard). Zeurende onderrug. MIjn NOD was w.s woensdag, dag 32. Mijn cyclus schommelt tussen de 30 en 34, met hele sporadische uitschieters van 1 x in het jaar ofzo, van 28 en de langste was 36. Nouja lang verhaal, moest het even kwijt ofzo. Vanmorgen gestest omdat de menstruatie niet gekomen is. Hartstikke wit. Zou het ook erg bizar vinden als het de eerste ronde gelijk raak is. Bij uitblijven van menstruatie ga ik volgende week donderdag weer testen. Ik voel me niet perse zwanger ook, alles wat ik voel lichamelijke en geestelijk is eigenlijk niet zo anders dan anders over het hele jaar gezien. IK ben wel echt fors vermoeider, ik kan prima 12 uur of langer achter elkaar slapen gezien we een kleine van 2 hebben rond lopen kan deze luxe niet heel vaak. Maar ik heb een dijk van vent die dan zegt ' lieverd, blijf jij maar liggen morgen ochtend ook geen wekker zetten ik doe de kleine wel'. Kan ook het jaargetijde zijn natuurlijk. Nou succes iedereen .
Wat een verhaal Manine!! Het scheelt weer een hoop last als je het van je afschrijft. Zou wel leuk zijn als je meteen zwanger zou zijn. Mijn duimen draaien voor je! Ik zit nu zelf in ronde 6 geloof ik en ein-de-lijk een positieve test! Wel nog licht maar dat is normaal voor 9dpo. Ik hoop echt dat het blijft zitten bij mij en ik niet ongesteld ga worden of wat dan ook. Is het normaal om al meteen zo onzeker te gaan worden?
Wauw ziet er mooi uit! Ik heb net ook de K2v5 testen gehaald, ik ga morgenvroeg testen. Vind het onwijs spannend! Met name omdat ik natuurlijk bang ben voor helemaal wit. Ik heb nu geen pijnlijke steken meer in mijn borst, wel gevoelig bij aanraken. Was dat bij jou ook maar even? Of voortdurend pijn aan de borsten?
Ola meiden! Wat fijn dat je testjes kleur beginnen te krijgen. Manine balen he! Hier idem. Mijn onderrug zeurt de hele week al. Ben nog steeds niet ongesteld, maar de test van vannacht was negatief. Moest plassen en dacht doe meteen test, want werd gek van de gedachten in mijn hoofd. Helaas omo wit! Niks van te brouwen! Nog nooit meegemaakt dat ik langere lf heb dan 13 dagen. Dus als deze dag voorbij is zonder ongie, zal heel vreemd zijn. Ik heb het opgegeven maar toch ook weer niet. Gek he?
Ik merk dat ik nu elke keer vroeger wakker wordt dan normaal en sneller moe ben... ook heb ik wel wat last van een trekkerig/branderig gevoel rechtsonder terhoogte van baarmoeder. Kan dat al zo vroeg?
Spannend Nientje! Ik ga ook morgen ochtend testen, Ben ook bang voor wit,, ik voel me echt anders en wil niet hopen, zeker niet voor de eerste ronde maar stiekem doe je dat toch. T is toch je wens. Ik zit nu op 12 DPO. Ik ben vooral moe.. en die aanwezige buik waar ik elke keer over spreek is ook niet weg. ook druk kan ik er niet echt op verdragen. Verder zijn m'n borsten groter (viel mn vriend op) en gevoeliger. Spannende dagen
Ik verwacht mijn menstruatie ieder moment.. Zit nu op 12 DPO. Mocht ie niet doorbreken voor dinsdag gooi ik er nog een test tegenaan!
Helemaal linkse is van vanmorgen en de twee rechtse zijn van net, zie duidelijk een oploop :0:0 Denk misschien toch eerder mijn ei gehad.
Ziet er mooi uit hoor klein meisje. Gefeliciteerd! Nu nog even blijven zitten. Voor alle zwangeren, ga het maar lekker vieren!!! Hier heeft de menstruatie zich eindelijk aangekondigd tegen het eind van de middag is het begonnen. @ladylola. Inderdaad weird als het opeens ook echt veel langer is. In mijn geval helemaal nu we echt bewust in de eerste ronde zitten. Stom toeval natuurlijk. Mijn lichaam hoeft ook niet te ontpillen, of van andere hormoon voorbehoedsmiddelen af te kicken. Deze gebruik ik al sinds 2010 niet meer,dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik ga door naar de volgende rond in ieder geval. Ik blijf hier nog wel even meelezen hoor .
Wauw wat een mooie testen komen hier voorbij. Ik word helemaal hyper van Ik hoop zo dat ik dat ook een keer krijg.. Ben nu dag 2 ongesteld maar met zoveel slijm. Dat heb ik niet eerder gehad. Ook helder bloed hoor, dus echt ongesteld. Maar dat vele slijm is mij nooit zo opgevallen. Zou dit kunnen komen door de granaatappel sap???
Hey meiden, zou ik mij hier ook nog even mogen melden? Ik had vandaag mijn NOD en er is gelukkig niks gekomen. Ik heb ook al een hele mooie positieve test gehad. Maar nu de hele avond al een wat stekend gevoel bij mijn baarmoeder. Is dat normaal? Zo vroeg in een zwangerschap? Morgen toch maar weer testen. gezien de geschiedenis maak ik mij nu toch wel weer zorgen zeg... pff, wat een onzekere tijd. Verder veel knuffels voor een ieder die toch ongesteld geworden is en felicitaties voor iedereen die zwanger blijkt te zijn. Ik heb een zwangertopic voor eerste helft augustus aangemaakt en hoop van harte dat ik er mag blijven en vele van jullie zich kunnen melden.