Het dames! Ik klets graag mee! Wil iemand mij in de lijst zetten? 33 jaar, ronde 5, 2e kindje NOD 26 november.
Hi dames, ik had me aan gemeld voor de lijst hiervoor maar m'n eisprong nog niet gehad. Mag ik me hier ook aan melden? 22 november - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17
💘💘 NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016💘💘 22. (3) Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 MMM Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 23. (0) 24. (0) 25. (2) Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 26. (4) Blosjes - 36 jaar - 2e kindjen- ronde 1 Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 27. (2) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 28. (2) Leraje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 29. (0) 30. (2) Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 MLB - 21 jaar - 1e kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal:15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hi dames, ik heb de lijst aangepast. Iedereen veel succes en geluk deze ronde. Spannend Dretjuh, hopelijk wordt het dubbel feesten!
💘💘 NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016💘💘 22. (3) Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 MMM Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 23. (0) 24. (0) 25. (2) Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 26. (4) Blosjes - 36 jaar - 2e kindjen- ronde 1 Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wodjeka - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 27. (2) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 28. (2) Leraje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 29. (1) Kleinmeisje93 - 23jaar - 1e kindje - ronde 6 30. (2) Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 MLB - 21 jaar - 1e kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal:16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hee dames. Ook ik meld me hier Hopelijk een roze maand voor iedereen! Gelukkig is de menstruatie bijna over bij mij. Gaan jullie ovulatietesten of iets dergelijks gevruiken deze ronde?? Ik twijfel of ik niet te laat mijn ei steeds vind.. dus denk deze ronde eens om de dag seks te hebben ipv alleen rond eisprong om de dag, denk dat ik hem dan gewoon gemist heb
Dankje Selles voor het toevoegen op de lijst. Succes dames. Ik ga de vruchtbare week in. Deze maand geen ovutesten voor ons. We gaan het gewoon om de dag gezellig maken.
Gelukkig is de menstruatie bijna voorbij! Eind van de week beginnen we weer met klussen. Zijn er meer mensen die dat via zelfinseminatie doen? Wij kunnen niet op de "gewone" manier aan de slag omdat het mijn man niet lukt om dan klaar te komen.
Hier is het ook bijna voorbij! Of nja, nu helemaal gelukkig dus kunnen weer gezellig aan de klus. Hoor ook weleens dat stelletjes het echt iedere dag deden en toen ook zwanger zijn geraakt.. op internet las ik ook ergens dat het zaad erdoor beter word?
Las het in een oude topic op dit forum toen ik op google aan het rond kijken was of het kwaad kan.. onderzoekers hebben onderzocht dat kwaliteit van de man die slechter was er toch beter op geworden is door iedere dag te ejaculeren, maar of het ook goed is voor een zwangerschap.. ik weet het nief,, ga het deze maand is uitproberen en natuurlijk wel als vriendlief en ik zin hebben. Even een update erachter aan, ik kwam dit tegen op internet In principe kan het zeker geen kwaad om elke dag seks te hebben als je zwanger wilt worden. De theorie dat het sperma van mindere kwaliteit zou zijn als je de man dagelijks ejaculeert is uit de lucht gegrepen. Het is wel zo dat door dagelijks te ejaculeren de hoeveelheid zaadcellen vermindert. Maar aangezien er slechts één zaadcel nodig is om een bevruchting tot stand te brengen én aangezien verse zaadcellen veel beweeglijker en levendiger zijn; is er wel iets te vinden voor de theorie van de dagelijkse zaadlozing. Hierdoor zou de hoeveelheid zaadcellen inderdaad wel iets minder zijn; maar kwalitatief zouden deze veel beter zijn. Een onderzoek heeft aangetoond dat dagelijkse ejaculatie de kwaliteit van het sperma merkelijk verhoogt. Voor sommige mensen die aan het onderzoek deelnamen verhoogde de kwaliteit van hun sperma van slecht naar gemiddeld of zelfs tot het niveau goed. Bron Elke dag seks om zwanger te worden?
�� NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016�� 22. (2) Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 MMM Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 23. (0) 24. (0) 25. (0) 26. (3) Blosjes, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 27. (2) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 28. (2) Leraje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 29. (0) 30. (3) Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 MLB - 21 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wish88-28 jaar- tweede kindje- ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal:9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Hoii Dames, ik klets graag mee Ik heb het lijstje even aangevuld en gekleurd haah Mijn vorige cyclus was 26 dagen, maar dat was de eerste na primolut, ik heb mezelf even voor de zekerheid maar paar dagen opgeschoven met de NOD (dan kom ik niet in de verleiding eerder te testen hopelijk haha) vandaag nog was lichte menstruatie bloed (meer spotting) en 6CD.. Denk dat ik vanaf overmorgen ga beginnen met de ovulatie testen. Temp dagelijks dezelfde tijd... Hopelijk hebben we deze rondes veel roze in de lijst
Hallo dames, Mag ik ook bij op de lijst? Het lukt me nog even niet de lijst zelf aan te vullen en te plaatsen. miekkie - 36 jaar - 1e kindje - 1e ronde Ik denk dat ik bij de 22ste mag. Als ik rekening hou met mijn laatste cyclus van 25 dagen. Meestal zit die tussen de 26 en max 29 dagen. 29 Oktober was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Eergisteren en vanavond met mijn allerliefste gevreesde. Ik denk dat mijn eisprong ergens rond deze dagen moet liggen bij mijn veelal korte cyclus. Ik temperatuur verder niet ofzo. Wat denken jullie?
�� NOD-lijst 22 t/m 30 november 2016�� 22. (2) Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 MMM Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - 1e ronde 23. (0) 24. (0) 25. (0) 26. (3) Blosjes, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 27. (2) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 na MA Dretjuh - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 28. (2) Leraje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 29. (0) 30. (3) Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 MLB - 21 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wish88-28 jaar- tweede kindje- ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal:9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE
Ik heb je bij de lijst gezet! wanneer je eisprong precies is geweest weet ik niet. het je rond die tijd slijmerige uitscheiding gehad?
Ik ben nu weer van de lijst gehaald. Op zich niet erg want ik heb vandaag of morgen eisprong en lig plat met buikgriep dus nog niet in actie gekomen. Helaas! Maand verloren.
HEy meiden ik hoor eigenlijk nog helemaal niet in jullie lijst, maar in de volgende cyclus/ ronde wel.... Deze ronden ga ik alleen even mijn eisprong checken met ovulatie testen zodat ik weet wanneer die ongeveer is. De volgende ronde doe ik helemaal vol overgaven mee!!!!! Ik ga alleen voor jullie duimen dat ik zo min mogelijk van jullie terug zie ik de volgende ronde!!!!!! Dat er maar veel hele blije zwanger tussen jullie zitten! Ik hou jullie in de gaten!