Hee meid, die pijn heb ik ook en ook positief getest gister en vandaag. En mijn NOD is as dinsdag.. hopelijk wordt ik het niet natuurlijk! Ik ga van het goede uit, we blijven positief. Mijn duimen draaien voor jou dat het een plakkert blijft
Thanks! Dat geldt voor jou natuurlijk ook. Hoop je snel in de andere lijst te zien ook. Je hebt wel al vroeg een mooie test ook.
Ja ben er ook nog verbaast over. Heb me er net gemeld maar wel voorzichtig heb ik het gedaan. Hoop echt dat het blijft zitten.
Hallo dames, ik lees iedere keer stil mee. Wilde toch even laten weten dat ik deze maand geen ei heb kunnen ontdekken en ook nog niet ongesteld, heb er niet zoveel vertrouwen in, aangezien de eerste na 2 jaar kwam. Iig gefeliciteerd voor diegene met positieve testen, echt super!!!! Ik ben echt blij voor jullie
Goedemorgen allemaal! Ik heb net getest (10dpo) maar helemaal non, nada, niets te zien. Grr. Ben bang dat deze ronde game over is. Woensdag NOD afwachten..
O balen meiden..... is altijd zo n teleurstelling.... ik ken he gevoel... hopen op volgende ronde raak... en misschien nog een beetje hoop houden oor degene die nog niet op hun NOD zitten. X
OMFG ben gewoon nog niet ongesteld. Zal die minimale bloeding van 2,5 dan mijn menstruatie zijn geweest? Terwijl de echo uit wees van niet. Ik voel verder niks. Onderrug pijn is ook weg. Er is niks dat wijst op een zwangerschap. Test was gister omowit. Ik zit nu op 14dpo. Echt ben zo furieus op het ziekenhuis. Me vol spuiten met hormonen. Dan zeggen nou we doen geen IUI. Vervolgens laten ze me lekker zitten. IK zit op dag 31. Ik moet dus eerst goed ongesteld worden. Morgen weer bellen, want ik vind dit bespottelijk.
Eedihcro, volgens mij is dat normaal hoor. Heb ik hier ook... Kan me wel heel goed voorstellen dat je het eng vind, aan je handtekening te zien. Meiden met negatieve testen, balen. Niet leuk die teleurstelling. Misschien dat het gewoon nog wat te vroeg is. Hier kan ik het haast niet geloven, maar volgens mij mag ik toch echt op roze.
Gister mijn NOD maar niet ongesteld geworden. Eergisteren een test gedaan, deze was negatief. Had getest omdat ik gisteren mijn verjaardag vierde en dan eventueel een glaasje alcohol kon drinken. Vandaag dag 33 van mijn cyclus. Aangezien mijn cyclus de afgelopen tijd wat wisselde (zie handtekening) weet ik het nu dus niet meer. Super spannend, net maar een doosje kruidvat 2v5 testen gehaald. Hoop te kunnen wachten tot morgen maar wie weet probeer ik het straks gewoon. Paar dagen geleden dacht ik ongesteld te worden, voelde wat rommelen etc etc maar nu voel ik echt helemaal niks... Ik wil zekerheid!!! Positief of negatief... Want niks weten vind ik zo knudde.
Fijn Esmy, ziet er goed uit! Hier 2 dagen voor NOD en nog niks gespot. Heb een cyclus van 24 dagen dus vorige keren was ik al 2 dagen ongesteld, extra spannend dus!
Je bent duidelijk zwanger hoor, gefeliciteerd! Ik zit echt nog in spanning, had donderdagmiddag zo n streep als jouw onderste test van de kv2voor5. En gisterenochtend bijna niks meer. Maar nog steeds niet ongesteld, en voelt het ook nog niet opkomen. Gisteren was mn NOD dag. Zou het kunnen dat ik gisteren teveel urine heb gebruikt met testen? Anders morgen maar weer testen. Zit ieder half uur op de wc om te kijken
Het zou kunnen dat ook jij in de middag duidelijker test dan in de ochtend net als sommige andere meiden.
Loulouxxx wat spannend en ook wel een beetje vervelend. Ik was 3 dagen 'overtijd' op de dag ik teste raakte diende de menstruatie zich ook aan. Ik heb er nu wel heel heel erg veel last van om alle dingen samen te vatten, anders wordt het maar een lang vies verhaal, ik vermoed dat de bevruchting wel heeft plaats gevonden maar dat er geen goede innesteling is geweest of een andere reden. Uiteraard mag je niet spreken van een miskraam, of vroege miskraam maar is het een 'gewone' menstruatie. Het gebeurt gewoon heel vaak maar jammer is het natuurlijk wel. Esmy jij bent lekker zwanger hoor . Geniet ervan meid!
Net getest en helaas negatief. Ik denk zeker dat deze ronde het niet is gelukt. Nu afwachten tot ik ongesteld word. Succes overige dames!
Hier ook negatieve test, maar ook nog geen bloed :\ (normaal vaak al 6 dagen van tevoren spotting). Waarschijnlijk is deze maand mijn eisprong een aantal dagen later geweest, dus nod zal toch ook een aantal dagen later zijn. Geen spotting is nog steeds gek, dat heb ik elke maand, maar ik ga er vanuit dat een test al wel een beetje positief had moeten zijn ookal was het misschien geen 12 dpo maar 9 dpo...
Dikke vette zwangere test hoor esmy (ok slecht nwderlands maar toch haha) Hier nog geen spotting (melkwit afscheiding) maar we wachten gewoon lekker tot woensdag.. Manlief heeft beloofd als ik do niet ongesteld ben testje te gaan halen (voor het eerst haha) maar aangezien we ronde 50 zijn ga ik niet elke ronde testen.. Dure business.. Verder nog geen tekenen, niet voor zwanerschap maar ook niet voor ongesteldheid.. We wChten braaf af